در کشور ما ایران، بسیار ی از افراد به دلایل موجه زیادی تصمیم می گیرند که مهاجرت نموده و بقیه عمر خود را در کشور دیگری اقامت داشته باشند. اما تصمیم گیری برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان ، کار دشواری است. اگر شما دوست عزیز نیز جز آن دسته افرادی هستید که قصد مهاجرت دارید، ابتدا لازم است تا اطلاعات کافی در مورد سایر کشورهای جهان داشته باشید تا بتوانید به انتخابی درست بپردازید. در این مقاله ما 8 تا از بهترین کشورهای جهان را برای شما آورده ایم که طبق امکانات و شرایط حاکم بر آن کشور می توانند گزینه های خوبی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، باشد.

8 تا از بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

کشور فنلاند : اولین بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان ، کشور فنلاند است. کشور فنلاند از جمله کشورهایی می باشد که شرایط تحصیل را با کاهش هزینه های پرداختی برای داوطلبین آسان نموده است. در این کشور تحصیل از ابتدا، یعنی از سطوح پیش دبستانی تا تحصیلات آکادمیک و تحصیلات تکمیلی با هزینه های بسیار کم امکان پذیراست. هزینه ی ایاب و ذهاب ، کتاب های درسی و نیز هزینه ی غذا برای دانش آموزان بر عهده دانشگاه می باشد. به طور کلی بسته به شرایط مختلف، در این دانشگاه، یا هزینه ها رایگان است و یا بر عهده خود دانشگاه است. از طرفی اگر به دنبال جای امنی برای ادامه ی زندگی هستید، فنلاند می تواند گزینه ی مناسبی باشد. ممکن است تا کنون نام شفق قطبی را شنیده باشید. شفق قطبی یکی از زیبا ترین وقایع طبیعی است که در هنگام سحر در آسمان اتفاق می افتد. در کشور فنلاند این پدیده ی طبیعی جذاب، به وضوح قابل رویت است.

کشور اتریش : اگر شما به دنبال کشوری هستید که از لحاظ کیفیت آموزشی جز رتبه های نخست در دنیا باشد، این کشور گزینه ی مناسبی است. همچنین رعایت بهداشت در این کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که در همان بدو ورود، شما شگفت زده می شوید و هر چه بیشتر از زمان اقامت تان می گذرد به ویژگی های منحصر به فرد این آن بیشتر پی خواهید برد.

کشور نیوزیلند : سومین بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان ، کشور نیوزیلند است. کشور نیوزیلند، کشوری است که به داشتن مردمی مهربان و صمیمی معروف است. همچنین اکثر مهاجران پس از تجربه زندگی در این کشور از لحاظ تحصیل قرزندانشان و نیز از لحاظ بهداشت، رضایتمندی خود را اعلام کرده اند. در واقع آداب و رسوم و سنن این کشور به گونه ای است که خو گرفتن با آنها اصلا کار سختی نیست. همچنین از لحاظ امکانات تفریحی این کشور، فوق الهاده است.

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

کشور سوئد : چهارمین بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان ، کشور سوئد است. امکانات خوب تحصیلی و نیز هزینه ها درکشور سوئد بسیار مناسب است. از لحاظ بهداشت و سلامت عمومی نیز جایگاه خوبی در جهان دارد. در زمینه مراقبت از کودک و امکانات آموزشی نیز مورد تائید بسیاری از والدین واقع شده است.

کشور آلمان : کشور آلمان از لحاظ امکانات تحصیلی و نیز کیفیت تحصیلی در میان کشور های برگزیده جهان مقام چهارم را به خود اختصاص داده است. از لحاظ امکانات بهداشتی وسلامت عمومی و امنیت دارای استاندارهای بالایی است.

کشور فرانسه : ششمین بهترین کشور برای مهاجرت، کشور فرانسه است. از جمله ویژگی های شاخص کشور فرانسه این است که از لحاظ هزینه های تحصیلی و مراقبت از کودک در رتبه ی بسیار عالی قرار دارد و تقریبا بیش از نصف والدین در نظر سنجی ها نظر موافق در مورد این کشور داشته اند.

کشور لوکزامبورگ : به طور کلی شرایط زندگی در این کشور بسیار رضایت بخش است. از لحاظ تحصیلی و نیز از لحاظ بهداشت و سلامت عمومی خانواده جز ده رتبه اول جهان می باشد.

کشورکاستاریکا : هشتمین بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان ، کشور آلمان است. این کشور بسیار کشور شادی است. عنوان هپی لند یا همان کشور شاد را به خود اختصاص داده است و در رتبه دوازدهم شادی در میان کشورهای جهان قرار دارد. اگر به دنبال کشور شادی برای مهاجرت هستید، کشور کاستاریکا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خدمت تراپی برای عزیزانی که قصد مهاجرت دارند

دوستان ! چنانچه قصد سفر کرده اید، ابتدا باید برای درخواست ویزا، از سفارت کشور مورد نظر خود وقت بگیرید و هزینه ای را نیز بپردازید. اگر کارت های اعتباری ویزا کارت یا مسترکارت، برای واریز هزینه ی وقت سفارت  در اختیار ندارید، می توانید این کار را به ما بسپارید.

عزیزان همراه! برای پرداخت از طریق لینک زیر اقدام نمائید.

پرداخت هزینه ی وقت سفارت

تاریخ انتشار 10 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر