شرکت 99دیزاین ، یکی از بزرگ ترین سایت های آنلاین طراحی گرافیکی است. این سایت پل ارتباطی است که بیش از یک میلیون فریلنسر خلاق و با استعداد را به کارآفرینان و یا هرکسی که نیاز به طراحی برای کارش دارد، متصل کرده است.

شرکت 99 دیزاین ، توسط مارک هرباتل و مت میکوییچ در سال 2008 در ملبورن استرالیا تاسیس شد. ایده اولیه کار، در یکی از انجمن های سایت Sitepoint شکل گرفت. جایی که گروهی از دیزاینرها در آن با یگدیگر به رقابت می پرداختند. این رقابت دوستانه در نهایت به تاسیس شرکت 99دیزاین ختم شد. جایی که امروزه در آن، در هر 5/1 ثانیه یک طرح جدید آپلود می شود. شرکت 99دیزاین ادعا دارد که مجموع درآمد فریلنسرهایی که در این سایت کار طراحی انجام می دهد، 150 میلیون دلار بوده است.

از نکات مثبت این سایت، این است که امکان کار کردن از هر نقطه ای از دنیا را برای داوطلبان فراهم کرده است. فرقی ندارد ساکن سیدنی باشید یا سیبری و یا حتی ایران، به راحتی می توانید از طریق طراحی لوگو، وب سایت، و یا حتی طرحی برای تاتو از این سایت استفاده نمائید.

شرکت 99دیزاین

چگونه از شرکت 99دیزاین درآمد کسب کنیم؟

روال کار به این صورت است که هر مشتری که نیاز به طرح برای کسب و کارش دارد، با ارائه جزئیات و نکات درباره طرح مورد نظرش در سایت، یک رقابت راه می اندازد. دیزاینرها، بسته به نوع علاقمندی، می توانند در رقابت های مختلف شرکت کنند. برای هر ایده، طراحان شرکت کننده در آن رقابت، با راه انداختن طوفان مغزی (Brain Storm) ایده های جدید پیدا می کنند. سپس هر دیزاینر، طرح مورد نظرش را طراحی می کند و مشتری می تواند طرح ها را ببیند و با ارائه نظرات، طراحان را برای رسیدن به طرح مورد نظرش راهنمایی کند. پس از 7 روز مشتری می بایست از بین طرح ها، دیزاین مورد نظرش را انتخاب کند و کسی که طرحش انتخاب شده، هزینه کار طراحی را دریافت می کند.

برای عضویت در شرکت 99دیزاین و کار به عنوان طراح فریلنسر، فقط کافی است در سایت یک پروفایل به عنوان دیزاینر برای خودتان بسازید. با جستجو در گروه های مختلف و انتخاب شاخه مورد نظرتان، در رقابت ها شرکت کنید و برای خودتان کسب درآمد کنید.

مبالغی که هر طراح دریافت می کند، در اکانت او ثبت و جمع می شود. برای نقد کردن مبالغ دریافتی، می توانید از اکانت پی پال تراپی استفاده کنید. در اين حالت ارز مورد نظر شما، به راحتی تبدیل به وجه نقد رایج شده و در اختیارتان قرار می گیرد.

دوستان همراه! امید است مطالب ذکر شده برای شما عزیزانی که قصد دارید به عنوان یک فریلنسر فعالیت نمائید، مفید واقع شده باشد. در صورتی که برای دریافت وجه و انتقال ارز، دچار مشکل هستید، و نیاز به افتتاح حساب پی پال دارید، می توانید این کار را به همکاران ما در تیم تراپی بسپارید. شما می توانید از طریق تکمیل و ارسال فرم زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید. ما در اسرع وقت به درخواستتان پاسخ خواهیم داد.

افتتاح حساب پی پال

 

 

تاریخ انتشار 21 فروردین 1396
نویسنده  مهناز قانع
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر