همانطور که می دانید اینستاگرام، یکی از معروف ترین و پر طرف دارترین شبکه های اجتماعی می باشد که بیش از 1 بیلیون کاربر فعال دارد؛ همچنین اینستاگرام دارای ابزارهای فوق العاده ای است که شما می توانید برای تبلیغات و رونق کسب و کار و افزایش فروش خود از آن ها استفاده کنید. بنابراین چنانچه به دنبال یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ کسب و کار خود هستید، و مایلید که مخاطبان بیشتری شما را ببینند، پیشنهاد می شود که تبلیغات در اینستاگرام را برای این کار در نظر بگیرید. دوستان گرامی اگر مایلید تا با نحوه ی تبلیغات و پروموت در اینستاگرام آشنا شوید، بهتر است این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید : راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام

آموزش گام به گام تبلیغات در اینستاگرام

به طور کلی از آنجا که در سال 2012 ، اینستاگرام از فیسبوک مشتق شد، تبلیغات، به طور مستقیم درAd Manager فیسبوک ساخته می شوند. برای دسترسی به Ad Manager فیسبوک، نیاز به یک صفحه ی فیسبوک مخصوص کسب و کار خود دارید. اما برای انجام تبلیغات در اینستاگرام می بایست طبق مراحلی که در ادامه برای تنظیمات Instagram Ad به شما آموزش خواهیم داد، عمل کنید.

تبلیغات در اینستاگرام

گام اول : هدف تبلیغاتی خود را مشخص کنید

برای تبلیغات در اینستاگرام ، از Ad Manager فیسبوک شروع کنید و هدف تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. هدف تبلیغاتی عبارتست از آنچه که می خواهید مخاطبان ، هنگامی که تبلیغات شما را می بینند، متوجه شوند. به طور کلی اهداف تبلیغاتی در سه دسته قرار می گیرند : آگاهی ، توجه ، تبدیل.

آگاهی : با تمرکز بر افزایش آگاهی از برند، علاقه مندی جدیدی به محصول یا خدمات ایجاد می کنید.

اهمیت - این اهداف به منظور جذب افراد به محصولات یا خدمات و هدایت آن ها به سمت سایت می باشد. و به طور کلی به افزایش ترافیک وب سایت و افزایش تعامل منجر می شود.

تبدیل - اهداف مبتنی بر تبدیل منجر به  متقاعد کردن کاربرانی که به کسب و کار شما ابراز علاقه کرده اند، برای خرید می شود. در واقع همان تبدیل بازدیدکننده به خریدار است.

گام دوم : مشتریان هدف خود را مشخص کنید

پس از آن که هدف تبلیغاتی خود را مشخص کردید، می بایست مشتریانی که قرار است تبلیغات شما را ببینند را مشخص کنید. شما می توانید مشتریان را بر اساس مکان، سن، جنسیت یا زبان آن ها از سایرین جدا کنید. به این ترتیب فادر خواهید بود تا مشتریانی که در حال حاضر با کسب و کار شما آشنا هستند را به خوبی بشناسید و برای آن ها به طور خاص تر به تبلیغات بپردازید. همچنین با این روش شما می توانید مشتریانی که شبیه مشتریان خودتان هستند را شناسایی کنید و برای آن ها تبلیغ کنید و آ نها را هم به سوی کسب و کار خود بکشانید.

گام سوم : جای تبلیغات را انتخاب کنید.

جای تبلیغات، مکانی است که تبلیغات شما در بستر اینستاگرام نمایش داده می شود. برای انجام تنظیمات به قسمت Edit Placements بروید و اطمینان حاصل کنید که تیک اینستاگرام در بخش انتخاب پلتفرم، زده شده. به این ترتیب پس از آن شما می توانید انتخاب کنید که تبلیغات تان در Feed یا  Stories یا هر دو نمایش داده شود. البته اغلب تبلیغات را در Feed قرار می دهند.

گام چهارم : بودجه تان را تنظیم کنید

یکی از بهترین ویژگی های اینستاگرام برای قرار دادن تبلیغات این است که شما می توانید عملکرد تبلیغات خود را با شروع از پرداخت 5 دلار در روز ، چک کنید و سپس به مرور به آن اضافه کنید. بنابراین می بایست بودجه ی تبلیغاتی خود را از قبل مشخص کرده باشید. به این ترتیب شما با استفاده از کنترل عملکرد تبلیغات می توانید تغییرات لازم را اعمال کنید.

تبلیغات در اینستاگرام

گام پنجم : ساخت تبلیغات

در این مرحله شما می توانید تبلیغات خود را ایجاد کنید. ساختن تبلیغات را با ایجاد یک اسم مشخص برای آن شروع کنید، نامی که بعدها اگر خواستید به آن مراجعه کنید، به راحتی بتوانید آن را پیدا کنید. سپس فرمت تبلیغ را مشخص کنید. برای شروع می توانید تبیغات را با فرمت یک عکس انجام دهید.

گام ششم : عکس و متن اضافه کنید

به عنوان یک کانال تبلیغاتی بصری، عکس ها و ویدئو ها خیلی می توانند به موفقیت تبلیغات و کسب و کار شما کمک کنند. حتی شما می توانید چندین عکس مرتبط با تبلیغ مورد نظر خود را در یک عکس قرار دهید. اما توصیه می شود که حتی الامکان از عکس هایی با کیفیت بسیار خوب استفاده کنید. شما می بایست مرتبا جملات ترغیب کننده یا call to action ها  که در زیر عکس ها قرار می گیرد را به روز رسانی کنید. این جملات عبارتند از : بیشتر بدانید، با ما تماس بگیرید، هم اکنون خرید کنید و....

گام هفتم : تبلیغات را بررسی و مرور کنید و سپس انتشار دهید

مدت زمانی را در حدود چند دقیقه به مرور و بررسی جزئیات تبلیغ بپردازید، در صورتی که همه ی نکات گفته شده رعایت شده بود و مشکل خاصی وجود نداشت، تبلیغ را انتشار دهید. اما نگران نباشید، پس از انتشار هم قابلیت ادیت کردن آن تبلیغ وجود دارد.

همراهان همیشگی تراپی، امید است مطالب ارائه شده توانسته باشد به دانش و اطلاعات شما در زمینه ی تبلیغات در اینستاگرام افزوده باشد. چنانچه پس از مطالعه این مقاله، به مشکلی برخوردید و یا سوالی به ذهنتان خطور کرد، آن را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 07 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر