مطمئنا شنیده‌اید که یکی از بهترین بسترها برای تبلیغات و رشد کسب و کار، لینکدین می‌باشد. در مقالات قبلی نحوه‌ی ساخت اکانت تجاری در لینکدین را به شما آموزش دادیم و گفتیم که بهترین و بدترین زمان پست گذاشتن در لینکدین چه زمانی است و چگونه لینکدین می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. در قسمت اول این مقاله شما را با برخی از انواع تبلیغات در لینکدین آشنا کردیم، در این مقاله نیز با تراپی همراه باشید تا انواع دیگر تبلیغات در لینکدین را به شما معرفی نمائیم.

انواع آگهی های لینکدین (انواع تبلیغات در لینکدین)

در این بخش از مقاله شما را با انواع تبلیغات در لینکدین آشنا خواهیم کرد و خواهیم گفت که چگونه انجام اینگونه تبلیغات می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک نماید. همچنین نکاتی را به شما آموزش خواهیم داد که مربوط به مراحل بعد از گذاشتن تبلیغات در لینکدین می‌باشد.

انواع تبلیغات در لینکدین

تبلیغات نمایشی لینکدین

یکی از انواع تبلیغات در لینکدین تبلیغات نمایشی می‌باشد. با استفاده از این نوع تبلیغات شما می‌توانید بازارهای خاصی را مورد هدف قرار دهید. این تبلیغات در لینکدین موجب افزایش ترافیک سایت می‌شود و این احتمال بیشتر خواهد شد. شما می‌توانید اینگونه تبلیغات را از طریق فروش ویژه خریداری کنید. البته این تبلیغات بسیار پیچیده هستند اما بهترین نقطه شروع برای تبلیغات در لینکدین می‌باشد.

تبلیغات پویا لینکدین

مزیت بزرگ این نوع از انواع تبلیغات در لینکدین این است که شما به راحتی می‌توانید تبلیغات خود را برای شرکت‌ها و کسب و کارهای هدف نمایش دهید. شما حتی می‌توانید تصاویر انتخابی برای تبلیغات پویای شخصی در لینکدین، را از عکسهای پروفایل اعضا لینکدین انتخاب کنید که این نوع تبلیغات می‌تواند بسیار موثر باشد.

گرافیک سازی پیشرفته با تبلیغات لینکدین

با استفاده از گرافیک‌سازی پیشرفته در ایجاد تبلیغات در لینکدین، شما به مرور زمان تبدیل به کسانی می‌شوید که به راحتی قادر هستند مشتریان هدف را شناسایی کرده و برای آنها تبلیغ کنند. در انجام این تبلیغات شما می‌توانید نام یک شرکت خاص یا یک صنعت خاص را به کار ببرید. همچنین بر اساس سن مخاطبان و جنسیت آن‌ها می‌توانید روش‌های متنوع و تکنیک‌های خلاقانه‌ای را به کار بندید.

با استفاده از تبلیغات ، چگونه بیشترین تاثیر را بر مخاطبان لینکدین بگذاریم؟

قطعا هدف شما از انجام تبلیغات در لینکدین این است که بتوانید بیشترین تاثیر را بر مخاطب داشته باشید. در این بخش چند نکته‌ی بسیار مهم در این زمینه را برای شما بیان خواهیم کرد. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

  • هرگز این نکته را فراموش نکنید که، همه‌ی اثربخشی بازاریابی و تبلیغات در لینکدین در این است که شما به درستی به دستورالعمل‌ها و نکات گفته شده عمل کنید و اطمینان حاصل نمائید که پیام‌های شما در عین حال که ساده هستند، بسیار قدرتمند و تاثیر گذارند.
  • تبلیغات در لینکدین باید به طور خاص برای صنعت و یا افرادی تولید شود که در حال تلاش برای هدف قرار دادن آنها هستید. بنابراین در انتخاب تصاویر و مطالب مناسب  برای آن‌ها دقت کافی داشته باشید.
  • حتما عملکرد آگهی خود را مورد بررسی و نظارت قرار دهید و نتایج به دست آمده را بطور دقیق بررسی نمایید. به این ترتیب شما به سرعت می‌توانید آگهی‌هایی را ایجاد کنید که منجر به افزایش فروش شوند.

انواع تبلیغات در لینکدین

به طور کلی برای انجام تبلیغات در لینکدین، نخستین قدم آن است که یک حساب کاربری لینکدین ایجاد نمائید و شروع به کاوش در سایت کنید و تمام آگهی‌های خود را در این پلتفرم  قرار دهید. همچنین برای اینکه بتوانید موفق‌تر عمل کنید، باید آن دسته از آگهی‌هایی را که بیشتر می‌بینید، یادداشت نمائید تا متوجه شوید که کدامیک از آنها تاثیر بیشتری بر مخاطب دارند و از آن‌ها ایده بگیرید، سپس آن ایده‌ها را در تبلیغات کسب و کار خود به کار بندید.

همزمان شما باید بازار هدف خود را بررسی کنید و مشتریان بالقوه خود را بر اساس علایق و نیازهای‌شان مورد هدف قرار دهید. در کل بدانید که تبلیغات در لینکدین آسان و مقرون به صرفه است و یک ابزار بازاریابی کامل برای بسیاری از کسب و کارها می‌باشد.

از توجه و همراهیتان تا پایان این مقاله صمیمانه ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با گروه تراپی در میان بگذارید. خدمت رسانی به شما افتخار ماست. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 24 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر