همانطور که حتما درباره ارزهای دیجیتالی بخصوص بیت کوین، اطلاعاتی دارید، مسلما می‌دانید که این روزها بازار ارز دیجیتال داغ بوده و عده زیادی به دنبال کسب بیت کوین هستند. عده‌ای نیز در این کار سرمایه گذاری می‌کنند. برخی وب سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، این امکان را برای خریداران خود فراهم می‌کنند که تحت شرایطی بیت کوین به دست بیاورند. این امر اغلب به خاطر محبوبیت و ارزش بالای بیت کوین موجب ترغیب مردم به خرید در این فروشگاه‌ها شده است. اکنون یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه بزرگ اینترنتی چینی و معروف به نام علی بابا (Alibaba) است. این شرکت مشهور چینی، اخیرا با همکاری برنامه معروف Lolli امکان کسب بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba) را برای خریداران آمریکایی فراهم نموده است.

Lolli یک سایت و افزونه مرورگر برای جایزه بیت کوین است که به کاربران امکان کسب بیت کوین را هنگام خرید از شرکت‌هایی که با Lolli همکاری می‌کنند، می‌دهد. این سایت با بازرگانان و شرکت‌های برتر مشارکت می‌کند و درصدی از هر فروش را بدست می‌آورد. این درصد یا همان جایزه بیت کوین، توسط شرکت‌های همکاری کننده با Lolli تعیین می‌شود. Lolli به جای اینکه تمام پول خود را نگه دارند، آن پول را با خریداران به شراکت می‌گذارد و بیت کوین رایگان را به کیف پول آن‌ها ارسال می‌کند. اکنون این سایت پاداش بیت کوین امکان کسب بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba) را برای خریداران فراهم کرده است؛ در ادامه با تراپی همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)

Alibaba با همکاری Lolli امکان کسب بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba) را فراهم می کند

طبق اخبار منتشر شده: Alibaba با Lolli همکاری می‌کند تا به خریداران آمریکایی امکان دهد بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba) کسب کنند. غول تجارت الکترونیکی چینی Alibaba با اپلیکیشن کسب بیت کوین (BTC) رایگان، همکاری کرده است و خریداران خود را قادر می سازد 5 درصد سود خود را به صورت بیت کوین کسب کنند.

به گفته شرکت Lolli، مشتریان علی بابا (Alibaba) اکنون می‌توانند هنگام خرید آنلاین هزاران آیتم، ارز دیجیتال متعلق به ساتوشی (Satoshis; Sats)، کوچکترین واحد پول بیت کوین را به ارزش 0.00000001 سکه بیت کوین (BTC) بدست آورند. 

بزرگترین فروشگاه و بزرگترین رویداد خرید یک روزه در جهان

این مشارکت Alibaba با Lolli در روز Single's Day (روز جهانی مجردها) اعلام شد. این روز، یک روز تعطیلات برای خرید است که در 11 نوامبر در چین جشن گرفته می‌شود و بزرگترین رویداد خرید یک روزه در جهان محسوب می‌شود. طبق گفته‌های Lolli، خریداران علی بابا بیش از 31 میلیارد دلار در روز مجردها (Single's Day) در سال 2018 خرج کرده‌اند.

الکس آدلمن (Alex Adelman)، مدیرعامل و بنیان‌گذار Lolli، خاطرنشان کرد که این اقدام جدید یک همکاری مهم برای Lolli است زیرا علی بابا بزرگترین شرکت خرده‌فروشی و فروشگاه تجارت الکترونیکی در جهان است.

Alex Adelman همچنین بیان کرد:

"مشارکت ما با شرکت‌ها به کاربران ما این امکان را می‌دهد که هر روز بیت کوین رایگان را در میلیون‌ها محصول کسب کنند. احتمالاً مهم‌ترین بخش این مشارکت این است که این همکاری، از رسالت ما برای اتصال همه جهان از طریق تجارت، پشتیبانی می‌کند."

بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)

این ویژگی فقط در ایالات متحده آمریکا وجود دارد؟

طبق گزارش Coindesk، این برنامه جدید فعلا فقط برای خرید در ایالات متحده آمریکا در دسترس خواهد بود. بنا بر گزارش‌ها، ابوبری استروبل (Aubrey Strobel)، رئیس ارتباطات Lolli، ادعا كرد كه ساكنان چینی قادر به مشاركت در این برنامه نخواهند بود و محصولات از چین به کاربران آمریكایی ارسال می‌شوند.

در این گزارش، Adelman برنامه‌های این شرکت را برای گسترش جهانی در سال 2020 برجسته و مهم نشان داد و تأکید کرد که این همکاری اولین قدم بزرگ برای اتصال چین و ایالات متحده آمریکا از طریق بیت کوین و تجارت است.

سایت خبری Cointelegraph در سایت Fold، خاطرنشان شد که یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های کسب بیت کوین رایگان، امروز پشتیبانی خود از غول هوم شرینگ (رزرو خانه و اقامت در خانه) Airbnb را اعلام کرد. با این ویژگی جدید، کاربران Fold می‌توانند در هر اقامت و تجربه رزرو روی این پلتفرم، 3 درصد هزینه را به صورت بیت کوین بازگردانند. این برنامه در کشورهای انتخاب شده از جمله ایالات متحده، استرالیا، کانادا، ایرلند، مکزیک و انگلستان، کار می‌کند.

درباره موضوع Alibaba باید گفت، علی بابا غول خرده فروشی چین تا به امروز با بیت کوین میانه خوبی نداشته است. در تاریخ 10 اکتبر، مسئول ابزار پرداخت دیجیتال Alibaba به نام AliPay، دوباره موضع منفی خود را با بیت کوین تأیید کرد، و موکداً بیان کرد که تمام معاملات شناسایی شده متصل به بیت کوین را ممنوع اعلام خواهد کرد.

آیا شما نیز یکی از خریداران فروشگاه بزرگ علی بابا هستید؟ تجربه های خود را برای کسب بیت کوین رایگان در این بازار بزرگ با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 26 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر