قطعا بسیاری از شما شرکت های بزرگی چون اپل، سامسونگ و ... را می شناسید. همچنین اگر به خرید از فروشگاه های آنلاین علاقه مند باشید، فروشگاه های اینترنتی بزرگی همچوم والمارت، آمازون و ... را نیز می شناسید. زمانی که ارزش سهام شرکت بزرگ اپل به یک تریلیون دلار رسید و از این مرز عبور کرد، متخصصان به پیگیری دلیل آن پرداختند و به این نتیجه رسیدند که شرکت اپل محصولاتی را تولید می کند که افراد زیادی با کمال میل برای استفاده از آن دستگاه ها حاضرند هزینه کنند. اخیرا خبری در مورد شرکت آمازون منتشرشده است که ارزش این شرکت به یک تریلیون دلار رسیده است. به منظور اطلاع از جزئیات این خبر با تراپی همراه شوید.

سهام شرکت آمازون از یک تریلیون دلار رد شد

به تازگی خبری منتشر شده است و حاکی از این تست که سهام شرکت آمازون به ۲،۰۵۰٫۵۰ دلار رسیده است و بنابراین سهام این شرکت از مرز یک تریلیون دلار گذشته است.

این افزایش سهان چشمگیر برای شرکت آمازون باعث شده است تا بر ارزش واعتبار این شرکت بزرگ بیافزاید و نام موسس و بنبانگذار آن در کنار افارد مطرحی چون بیل گیتس و وارن بافت قرار بگیرید.

شرکت آمازون

مختصری در مورد شرکت آمازون

جالب است بدانید این شرکت 49 سنت از هر دلار در تجارت الکترونیک ایالات متحده آمریکا را کسب می کند.  

شرکت آمازون بیش از 550 هزار نفر نیرو استخدام کرده است و توانسته است 178 میلیارد دلار درآمد سالانه برای خود ایجاد کند.

درآمد این شرکت از طریق کوچکترین فعالیت ها از قبیل فروش کره بادام زمینی تا بزرگ ترین فعالیت ها نظیر تنظیم قرار ملاقات تجار و پیمانکاران با یکدیگر می باشد.

قبل از باز شدن بازار بورس نیویورک، ارزش سهام آمازون به 8.7 درصد افزایش یافت که این نشان دهنده ی عملکرد مالی درخشان آمازون می باشد.

پیش بینی می شود با آغاز بازار نیز قیمت سهام آمازون به 2700 دلار برسد.

جالب است بدانید در گذشته آمازون در سال 2018 نیز یکبار مرز یک تریلیون دلار را رد کرده است و به جز آمازون، آلفابت ، اپل و مایکروسافت نیز جزو لیست یک تریلیون دلاری‌ها هستند.

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت شرکت بزرگ آمازون این است که مشتریان از عملکرد منظم این فروشگاه بزرگ آنلاین استقبال می کنند. دذ حقیقت مشتریان می توانند هرنوع محصول و کالای را در این آمازون پیدا و خریداری کنند، از سوی دیگر محصولاتی که سفارش داده شده است به درستی و در زمان مشخصص شده به مشتریان تحویل داده می شود؛ چرا که همانطور که مطلع هستید، آمازون دارای سرویس تحویل یک روزه سفارشات به مشتریان می باشد.

شرکت آمازون

پیش‌بینی می شود که جریان درآمدی آمازون با اضافه شدن محصولات سوپرمارکتی، لجستیک و اقلام بهداشتی از این هم فراتر خواهد رفت.

بنا به اظهار نظر کارشناسان اقتصاد، سهام شرکت amazon احتمالا تا سال ۲۰۲۴، به ارزش بازاری معادل ۲٫۵ تریلیون دلار دست پیدا خواهد کرد  و دلیل این افزایش نیز رونق تجارت حوزه ابری این شرکت خواهد بود. آمازون تا سال ۲۰۲۵، با پیشی گرفتن از شرکت وال‌مارت ،  ۱۴٫۵ درصد از بازار خرده فروشی کشور آمریکا را تحت سلطه خود در خواهد آورد. این محقق همچنین پیش‌بینی می‌کند که میزان سوددهی سرویس ابری آمازون از ۲۶٫۹ درصد در سه ماهه دوم سال جاری و ۲۸٫۵ درصد در اواخر سال۲۰۱۵ ، به ۳۵ درصد در سال ۲۰۲۴ برسد.

در این مقاله شما عزیزان را با جزئیات یکی دیگر از خبرهای مربوط به شرکت بزرگ آمازون اشنا کردیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

دوستان و همراهان همیشگی تراپی از اینکه همواره با ما هستید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا چنانچه پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با مشاوران مجرب و کارآزموده ی ما در تیم تراپی تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت نمائید.

شرکت پرداخت های ارزی تراپی، آماده ی ارائه ی هر گونه خدمات در زمینه ی پرداخت هزینه ی آزمون های بین المللی، پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاهه ایانلاین معتبر خارجی، نقل و انتقالات حوالجات ارزی و ... می باشد.

تاریخ انتشار 29 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر