ارز دیجیتال ریپل یکی از انواع ارزهای رمزنگاری شده است که بسیاری از فعالان در زمینه‌ی ارز دیجیتال مبادلات ارزی خود را با استفاده از آن انجام می‌دهند .قطعا می‌دانید که برای نگهداری این ارز دیجیتال نیز می‌بایست از کیف پول ریپل استفاده کنید و به منظور کسب  سود و موفقیت در سرمایه گذاری در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال از جمله ریپل، می‌بایست از بهترین زمان خرید ریپل آگاهی داشته باشید. امروزه بسیاری از مبادلات و خریدهای آنلاین نیز با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام می‌شود و بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین از جمله وب سایت آمازون این امکان را نیز برای مشتریان فراهم کرده ‌اند، به طوری که به تدریج با همکاری ریپل و آمازون ، امکان خرید با استفاد از این ارز دیجیتال نیز در وب سایت آمازون فراهم خواهد شد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تراپی را تا پایان این مقاله همراه شوید.

برای خرید ارز دیجیتال ریپل، کلیک کنید!

همکاری ریپل و آمازون

جزئیات همکاری ریپل و آمازون

بر اساس گزارش اعلام شده توسط PYMNTS  ، در بیسم مارچ 2019 ، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده‌فروشی آنلاین در جهان شرکت آمازون است که به تازگی همکاری با شرکت پردازش پرداخت‌های سراسری WorldPay را آغاز نموده است تا لیست پرداخت‌های آمازون را به لیست بزرگ پرداخت‌های خرید از WorldPay اضافه کند.

این همکاری بین شرکت آمازون و WorldPay ، می‌تواند باعث شود تا WorldPay به اولین داوطلب برای درخواست 100 درصد اجرای پرداخت‌های خریدها از آمازون تبدیل گردد.

آمازون پرداخت‌های خود را با استفاده از متد پرداخت کلی بر روی پلتفرم تجارت الکترونیک ایکامرس انجام می‌دهد و همچنین این متد پرداخت به طور گسترده در خارج از وب سایت آمازون نیز در صنایع مختلف در سراسر دنیا در حال استفاده است.

از سوی دیگر بر اساس گفته‌ی پاتریک گادیر، معاون مسئول پرداخت‌ها در آمازون، همکاری آن‌ها با WorldPay یک گام جدی به سوی انجام گسترده‌تر پرداخت‌ها با استفاده از سیستم پرداختی آمازون می‌باشد. این شرکت تمایل دارد تا به یک پیشرو در پرداخت‌های جهانی نه تنها در خرده‌فروشی‌های آنلاین بلکه در کل پرداخت‌های اینترنتی تبدیل شود.

بر اساس این استراتژی مطرح شده‌ی پرداختی آمازون گادیر می‌گوید:

ما به تازگی به تفکر در مورد این مسئله پرداخته‌ایم که چگونه علاوه بر ساده سازی این یکپارچگی و فعالیت برون‌مرزی، بتوانیم عملکردها را به طور پیشرونده مدیریت کنیم. در این‌باره بهترین راه حل را برگزیدیم که عبارتست از : یکپارچه شدن با تقاضای کلان خرید، به طوری که بتواند بسیاری از مسائل روزمره در زمینه‌ی توافقات، مصالحات، گزارش گیری و مدیریت مناظره را آسان سازد.

علاوه بر این گادیر ادعا کرده است که سیستم پرداخت آمازون تبادلات خرید با مشتریان را بهبود خواهد بخشید و آغاز همکاری آمازون با WorldPay به نقطه‌ی شروع برای نوآوری‌های دیگر در صنعت پرداخت‌های آنلاین تبدیل خواهد شد.

همکاری ریپل و آمازون

همکاری ریپل و آمازون

همکاری جدید بین سیستم پرداختی آمازون با WorldPay باعث جلب توجه و علاقه مندی ریپل برای همکاری با آمازون شده است و این باعث شده است که آمازون نیز ناخودآگاه به سوی همکاری با ریپل کشیده شده و به آن‌ها نزدیک تر شود. می‌دانید علت چیست؟ علت این کشش و همکاری ریپل و آمازون آن است که به تازگی WorldPay توسط شرکت فینتک (fintech) ایالات متحده که معتمد خدمات اطلاعات بین المللی آن‌ها است، خریداری شده است که این شرکت هم با ریپل همکاری دارد.

علاوه بر این، در خصوص همکاری ریپل و آمازون ، گادیر می‌گوید که این همکاری اخیر تنها نقطه شروع برای نوآوری‌های بیشتر در صنعت پرداخت خواهد بود.

وی در پاسخ به مشارکت در تکنولوژی بلاک چین بیان کرده است :

آمازون سال‌ها در حال همکاری با Axis که، یک بانک هندی است، بوده است که در شبکه‌ی ریپل مشارکت دارد. به گفته Coinspeaker، آمازون و Axis با یکدیگر همکاری می‌کنند تا از عملکرد یک اپلیکیشن پرداختی جدید برای خرید محصولات سایت آمازون اطمینان حاصل کنند و XRP نیز در این زمینه به کار برده می‌شود.

در این مقاله از همکاری‌های جدید شرکت‌های پراخت و استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت و همکاری آمازون با ریپل مطالبی را برایتان بیان کردیم. امید است این مطالب مورد رضایت شما واقع شده باشد.

از توجه و همراهیتان صمیمانه کمال تشکر را داریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 27 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر