امروزه استفاده از تلفن‌های همراه بسیار گسترده شده است و می‌توان گفت عدم استفاده از آن تقریبا امری غیرممکن است. از میان دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند، افراد زیادی هستند که سعی می‌کنند از این دستگاه، به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و از مزایای آن برای ارتقا سطح دانش و مهارت‌های خود استفاده کنند. یکی از مفید ترین راه‌های استفاده از تلفن‌های همراه، نصب اپلیکیشن‌هاست و به خصوص اپلیکیشن‌های آموزشی. کاربران برای یادگیری زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و ...، برای مسیریابی و ... سعی می‌کنند از این برنامه‌های کاربردی استفاده کنند. در این مقاله سعی کرده‌ایم برای علاقه‌مندان به استفاده از اپلیکیشن برای مطالعه‌ی خود خوان زبان پرتغالی، بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی را معرفی کنیم. پس با تراپی همراه شوید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی

در این بخش از مقاله سعی کرده ایم تا بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی را به شما معرفی کنیم که شما می توانید با توجه به علاقه مندی ها و اهداف یادگیری زبان پرتغالی از میان آن ها برنامه کاربردی مناسبی را انتخاب کنید.

اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی

WordRefrence

WordReference یک برنامه‌ی کاربردی برای اندروید و اپل است که برای هر کسی که سعی در یادگیری زبان پرتغالی داشته باشد بسیار عالی است و آموزش را با استفاده از کلمات و لغات پرتغالی آغاز می‌کند. در این برنامه‌ی کاربردی که یکی از بهرتین اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی می‌باشد، این گزینه وجود دارد که هر سؤالی را که در ذهن دارید در مدت زمان یادگیری، جستجو کرده و یا بپرسید.

Anki

زبان آموزانی که به استفاده از فلش کارت‌ها علاقه‌مند هستند، احتمالاً عاشق برنامه Anki خواهند شد. در این برنامه ، کاربران می‌توانند صوتی را که ضبط کرده‌اند ذخیره کنند. با Anki ، می‌توانید فلش کارت‌های مجازی ارسال شده توسط کاربر را نیز مطالعه کنید. این فلش کارت‌ها شامل عبارت‌های متداول ، ترکیب فعل ، واژگانی که در سفر استفاده می‌شود و موارد دیگر نیز هستند. در این برنامه کاربردی که یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی است، می‌توانید فلش کارت‌های مخصوص به خود را نیز ایجاد کنید.

FluentU

ویژگی اصلی اپلیکیشن FluentU استفاده از فیلم‌های دنیای واقعی برای آموزش زبان پرتغالی است. این فیلم‌های بومی از برنامه‌های تلویزیونی محبوب ، ویدئو های موسیقی ، اخبار و وبلاگ‌ها تشکیل شده‌اند که دروس مهم زبان را به روشی جالب به کاربران آموزش می‌دهد. علاوه بر کتابخانه ویدیویی ، کاربران به کارت‌های چندرسانه‌ای ، نسخه قابل دانلود و زیرنویس‌های تعاملی دسترسی دارند.

برای استفاده از FluentU ، شما به سادگی می توانید بر روی یک کلمه ضربه بزنید و معنای آن را بخوانید و دوباره به آن ضربه بزنید تا این کلمه را به لیست واژگان خود اضافه کنید. البته برای استفاده از  FluentU باید هزینه ای را بپردازید. اما کاربران جدید می توانند به مدت 15 روز به صورت رایگان از ویژگی های آن لذت ببرند.

اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی

Busuu

Busuu  یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی است که با ارائه دوره‌های کوتاه مدت آموزشی بر پیشرفت مداوم تمرکز دارد. این برنامه دارای 150 موضوع است که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که همانطور که در حال یادگیری هستند، میزان پیشرفت خود را نیز مورد بررسی قرار دهند. در این برنامه کاربردی از تصاویر عمومی برای آموزش برخی از واژگان استفاده می‌شود، بنابراین به شما کمک می‌کند تا با استفاده از تصاویر معتبر واقعی مربوط به فرهنگ پرتغالی آموزش ببینید.

SoundHound

SoundHound این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی است که از طریق موسیقی این زبان را به علاقه مندان می‌آموزد. با استفاده از این برنامه ، می‌توانید یک دکمه را فشار داده و آهنگی را انتخاب کنید، سپس دکمه‌ی دیگری را فشار داده و متن آهنگ را جستجو کنید.

از آنجا که SoundHound  تنها برنامه‌ای است که برای ردیابی موسیقی و پیدا کردن اشعار طراحی شده است، بسیار بی نظیر است. علاوه بر این ، با SoundHound ، شما حتی می‌توانید در مورد برخی از هنرمندان محبوب مطالعه کنید و می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را برای گوش دادن مجدد، ذخیره کنید.

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی نمودید از شما صمیمانه تشکر می کنیم. امید است آنچه در قالب مقاله ای تحت عنوان بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان پرتغالی برای شما گفته شد، مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 27 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر