این روزها مبادلات ارزهای دیجیتال به یکی از پرطرفدارترین کسب و کارها تبدیل شده است و استخراج بیت کوین نیز می‌تواند به عنوان یکی از کارهای سرگرم کننده و سودآور به حساب آید، اما در صورتی‌که قیمت برق ارزان باشد و بهترین و کارآمدترین سخت افزار استخراج بیت کوین را در دسترس داشته باشید. در ادامه با تراپی همراه باشید تا با 5 سخت افزار استخراج بیت کوین در سال 2019 آشنا شوید.

با سخت افزار استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینر آشنا شوید

از آنجایی که استخراج بیت کوین با استفاده از کامپیوترهای موجود، سودآور نیست، بهتر است از سخت افزاری به نام ASIC کمک بگیرید.

در ابتدا بیت کوین به صورتی طراحی شد که روی CPU نیز قابل استخراج بود. اما پس از مدتی ماینرهای بیت کوین کشف کردند که با استفاده از کارت‌‌های گرافیکی قدرت هش بیشتری دارند و سپس ازASICها (مدارهای مجتمع خاص)جهت استخراج ارزهای دیجیتالی استفاده کردند.

سخت افزار استخراج بیت کوین

قبل از خرید سخت افزار asicباید مشخصات سخت افزار مورد نظر را از نظر مصرف و قیمت پیش بینی شده برق و همچنین نرخ هش تخمین زده شده، بررسی نمایید.

جهت کسب سود بیشتر، قیمت بیت کوین و میزان هش کل شبکه، دو عامل اصلی سودآوری به شمار می‌روند. استخراج بیت کوین یک صنعت پر رونق است،اما افزایش قیمت آن می‌تواند به کاهش برخی از این زیان‌ها کمک کند.

یافتن بهترین سخت افزار استخراج بیت کوین

در ادامه‌ی مطلب به برخی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده‌ی خرید بیت کوین ماینینگ ASIC پرداخته شده است:

نرخ هش: تعداد ایجاد هش در هر ثانیه یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سخت افزار بیت کوین است. هر چقدر میزان هش بیشتر باشد به همان نسبت کارایی نیز بیشتر خواهد شد.

کارایی: سخت افزاری را انتخاب کنید که بیشترین مقدار برق را به بیت کوین تبدیل می‌کند.

قیمت: سخت افزاری که دارای کارآمدترین و سریع‌ترین تجهیزات استخراج باشد، تعداد بیت کوین بیشتری استخراج خواهد کرد. با این حال میزان برق مصرفی در مقدار کسب سود نیز تاثیر گذار است.

شرکت‌های تولید کننده‌ی سخت افزار استخراج بیت کوین

Halong Mining : این شرکت یکی از جدیدترین شرکت‌های سخت افزار استخراج بیت کوین است که در حال حاضر بهترین ماینرها را در اختیار دارد. halong اولین خط تولید خود را فروخته‌ و در حال تولید سخت افزارهای بیشتری می‌باشد.

Bitmain : این شرکت دارنده‌ی خط تولید سخت افزار استخراج بیت کوین Antminer است که یکی از بهترین ماینرهای موجود است. Bitmain در چین مستقر است و دارای یک استخر ماینینگ نیز می‌باشد.

BitFury : این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تراشه و سخت افزار استخراج بیت کوین در دنیا است.

تجهیزات لازم جهت استخراج بیت کوین

علاوه بر سخت افزار استخراج بیت کوین ASIC، تجهیزات دیگری همچون منبع تغذیه، فن و ژنراتور پشتیبان نیز مورد نیاز است.

منبع تغذیه: تجهیزات بیت کوین نیاز به یک منبع تغذیه قدرتمند ویژه برای funnel و کارایی برق مصرفی دارد.

فن خنک کننده: سخت افزار بیت کوین در حین کار، گرم و متوقف می‌شود. از این رو برای عملکرد بهتر آن و جلوگیری از سوختن آن نیاز به  یک فن خنک کننده‌ی قوی است.

ژنراتور پشتیبان : ژنراتور به منظور پشتیبان در زمان کاهش کارکرد منبع برق اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سخت افزار استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین بدون نیاز به سخت افزار

برای استخراج بیت کوین بدون نیاز به سخت افزار تخصصی، کامپیوتر شما آسیب می‌بیند و سود زیادی به دست نخواهد آورد، بنابراین استخراج بدون سخت افزار بیت کوین هیچ ارزشی ندارد مگر اینکه فقط بخواهید از نحوه‌ی فرآیند آن مطلع گردید.

بیت کوین ماینر usb

Usb استخراج بیت کوین سود قابل توجهی ندارد و تنها برای اطلاع از روند استخراج مناسب است. چرا که سخت افزارهای استخراج بیت کوین نظیر AntminerS9، S7، S5، SP20، R4 و غیره ... بسیار گران قیمت می‌باشند.

مقایسه بهترین سخت افزارهای استخراج بیت کوین

در ادامه ی مطلب به مقایسه برترین سخت افزارهای استخراج بیت کوین پرداخته شده است:

Bitmain Antminer S7

نرخ هش این سخت افزار 4.73 TH/s و کارایی آن 0.25Joule per GH/s

می‌باشد. قطعات این مدل نیز در بازار موجود است.

از جمله معایب آن می‌توان به نرخ هش پایین در برابر 16nm، ماینر s9 و مصرف برق بالا اشاره کرد.

Bitmain Antminer S5

از جمله مزایای این سخت افزار می‌توان به مصرف برق پایین و قیمت مناسب اشاره کرد. با این حال  Antminer S5 یک فن دارد و میزان نرخ هش آن 1155 GH/s می‌باشد.

Dragonmint 16T

نرخ هش این سخت افزار 16 TH/s و کارایی آن 20 درصد بالاتر از سایر سخت افزار دیگر است.

دوستان گرامی، امید است مطالب گفته شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا با ما در تماس باشید و نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید. 

تاریخ انتشار 08 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر