خرید آنلاین فرصت های بی نظیری در اختیار شما قرار می دهد تا هم زمان زیادی برای پیدا کردن لباس مورد نظر خود صرف نکنید و هم این که بتوانید از جدیدترین مدل ها و برندها به راحتی آگاهی پیدا کنید. یکی از وب سایت های که در زمینه فروش لباس به صورت آنلاین فعالیت می کند، وب سایت ASOS است. در این مقاله می خواهیم روشی برای خرید و پرداخت در سایت ASOS به شما آموزش دهیم، پس همراه ما باشید.

معرفی وب سایت ASOS :

این وب سایت به صورت آنلاین، در زمینه فروش لباس و لوازم آرایش چه برای خانم ها و چه برای آقایان در حال فعالیت است. این کمپانی فعالیت خود را در سال 2000 آغاز کرده است و فعالیت های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ خود را از سال 2009! این فروشگاه عمدتا افراد جوان را مورد هدف قرار می دهد و چیزی حدود 850 برند مختلف در حال به نمایش گذاشتن محصولات خود در آن هستند. یعنی تقریبا می توانید در میان بی نهایت انتخاب از بهترین برندهای جهان، کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این فروشگاه در کشورهای انگلستان، امریکا و اروپا دارای نمایندگی است اما به لطف فروشگاه آنلاین، شما از هر کجا که باشید می توانید به راحتی خرید داشته باشید.

سایت ASOS

این فروشگاه در سال 2009 تنها 100کاربر برای تبلیغات با استفاده از ایمیل مارکتینگ داشت اما بر اساس گزارشی که اعلام شد، حدود 10 درصد از مشتریان از همین طریق از این فروشگاه خرید انجام داده بودند. پس همین مسئله انگیزه ای شد، تا سیستم فروشگاه آنلاین این کمپانی به گستردگی الان راه اندازی شود.

 جالب است بدانید که در سال 2017 کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام راه اندازی شد. در این کمپین از مردم دعوت شد تا از خریدهایی که از سایت ASOS کرده اند؛ فیلم تهیه کرده و در این شبکه به اشتراک بگذارند. جالب است بدانید که چیزی حدود 3 میلیون نفر در انگلستان در این کمپین شرکت کردند.

شما هنوز هم می توانید با استفاده از هشتگ #AsSeenOnMe در این کمپین تبلیغاتی شرکت کنید. قسمت اعظمی از سرمایه این شرکت صرف توسعه اپلیکیشن های تلفن همراه شده است. با توجه به این که بسیاری از افراد از طریق تلفن همراه کارهای روزانه خود را انجام می دهند خیلی بهتر می شود اگر بتوانند از محصولات این فروشگاه لحظه به لحظه آگاه شوند. برنامه های این فروشگاه برای سیستم عامل های اندروید و iOS وجود دارد. با استفاده از سیستم پرداخت با گوگل نیز به راحتی می توانید پرداخت را انجام دهید. بر اساس آمار در سال 2018 حدود 54 درصد از خرید ها با استفاده از برنامه تلفن همراه انجام شده است.

نحوه پرداخت در سایت ASOS  :

این فروشگاه آنلاین برای پرداخت مشتریان بین المللی خود به طور کلی 2 روش در نظر گرفته است. اما ما روش سومی نیز به شما آموزش می دهیم .

سایت ASOS

پرداخت در سایت ASOS با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت :

با استفاده از کارت های اعتباری شما می توانید، در بیشتر وب سایت ها پرداخت انجام دهید. اگر شما این نوع کارت ها را دارید می توانید از طریق لینک زیر آن را شارژ نمائید. در غیر اینصورت این کار را به کمک تراپی انجام دهید :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

اگر می خواهید از این روش پرداخت اطلاعات بیشتری کسب کنید، خواندن مقالات زیر را از دست ندهید :

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

پرداخت در سایت ASOS با استفاده از پی پال :

حساب پی پال نیز یکی دیگر از درگاه های الکترونیکی است که شما با استفاده از لینک زیر می توانید پرداخت با آن را انجام دهید :

افتتاح حساب پی پال                                                                  سفارش شارژ پی پال

پرداخت در سایت ASOS با استفاده از خدمات ارزی تراپی :

برای شما عزیزانی که با هیچ کدام از این انواع حساب ها آشنایی ندارید، تراپی می تواند این پرداخت را برای شما انجام دهد. با استفاده از لینک زیر، درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در کمتر از 2 ساعت کاری پرداخت برای شما انجام شود :

تماس با ما

همراهان عزیز با استفاده از سایت ASOS تجربه ای جدید با انتخاب بهترین لباس ها از بهترین برند ها خواهید داشت.

تاریخ انتشار 09 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر