به نظرتان جمله خرید آنلاین یک شمشیر دولبه است، درست می باشد؟ آیا خرید آنلاین باعث می شود بدون آنکه نیاز به کالای خاصی داشته باشید آن را خریداری نمائید؟ متاسفانه پاسخ این سوالات مثبت هست. راحت بودن خرید به صورت آنلاین، جذاب بودن صفحات اینترنتی و... باعث می شوند اگر برای خرید تنها یک کالا به فروشگاه آنلاین مورد علاقه تان سر زده باشید، در نهایت چند خرید داشته باشید. اما این مسئله زمانی بار منفی کمتری دارد که زمان حراج فروشگاه های آنلاین معتبر را بدانید و زمان خرید را به زمان حراجی ها انتقال دهید. تعداد زیادی از فروشگاه های آنلاین معتبر، روزهایی از سال را به حراجی های خوبی می پردازند که منجر می شود افراد زیادی را به خرید از سایت شان تشویق کنند. یکی از این سایت هایی که امروز در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد، BangGood می باشد که حراج ۵۰ درصدی فروشگاه اینترنتی Banggood ، مطمئنا توجه کاربران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

حراج ۵۰ درصدی فروشگاه اینترنتی BangGood

حراج ۵۰ درصدی فروشگاه اینترنتی BangGood

تحویل کالا در ایران با خرید از فروشگاه آنلاین Banggood موجب شده تا این سایت در بین ایرانیان طرفداران زیادی داشته باشد. شما می توانید کالاهای متنوعی را از طریق سایت Banggood خریداری کنید. فروشگاه آنلاین Banggood تقریبا همه چیز برای زندگی و تفریح مانند لوازم و ابزارهای مورد نیاز در خانه و باغ ، وسایل الکترونیکی، تلفن همراه و لوازم جانبی، چراغ و روشنایی، خودرو و موتور سیکلت و لوازم بهداشتی - آرایشی و زیبایی و خیلی چیزهای دیگر ارائه می دهد. با تمام این امکانات از ساعت 6:30 صبح 16 شهریور ماه 2017 به مدت 72 ساعت حراج 50% برای مشتریان خود فراهم کرده است. می توانید هر آن چیزی را که مایلید به راحتی و با نصف قیمت دریافت کنید. پس بهتر است حراج ۵۰ درصدی فروشگاه اینترنتی Banggood را از دست ندهید!

حراج ۵۰ درصدی فروشگاه اینترنتی BangGood

نحوه خرید از BangGood

در حال حاضر سایت banggood.com بیش از 150،000 محصول در فروشگاه آنلاین خود ارائه می دهد. شاید دوستانی که تاکنون از این سایت خریدی نداشته اند فکر کنند پیدا کردن کالای مورد نظرشان از بین این تعداد محصول امر دشواری است. اما لازم به توضیح است که دسته بندی دقیق این محصولات تنها با چند کلیک شما را برای رسیدن به کالای مورد نظرتان هدایت خواهد کرد. گزینه های پرداخت در فروشگاه اینترنتی BangGood شامل پی پال، کارت های اعتباری و Boleto می باشد. اگر دارنده حساب پی پال هستید تنها لازم است حساب پی پال خود را به اندازه وجه مورد نیازتان شارژ کنید. در غیر اینصورت اگر هیچ یک از گزینه های پرداخت در سایت  BangGood را ندارید به هیچ عنوان نگران نباشید! متخصصان ما در مجموعه تراپی آماده خدمتگزاری به شما دوستان عزیز هستند. تنها لازم است لینک خرید خود را برای ما ارسال نمائید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشورت، مشاوران ما در چت آنلاین پاسخگوی شما خواهند بود.

 

فرم سفارش خرید از banggood

 

 

با نصب اپلیکیشن BangGood بر روی گوشی های هوشمند، می توانید از زمان حراجی های این فروشگاه معتبر آنلاین با خبر شوید. مطمئنا اگر جزء خریداران آنلاین باهوش باشید حراج ۵۰ درصدی فروشگاه اینترنتی BangGood را از دست نخواهید داد!

تاریخ انتشار 18 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر