بانک مرکزی آمریکا به منظور استفاده از تکنولوژی بلاک چین جهت بهبود مدیریت پردازش نقدی ، در تاریخ 25 دسامبر یک اپلیکیشن جدید ارائه کرده است  که در اصل در جون 2017 ثبت شده است. این اختراع در دسته ی "سیستم های بانکی که توسط سوابق داده ها کنترل می شود"، ثبت گردیده است. در ادامه در مورد ثبت بلاک چین جدید توسط بانک مرکزی آمریکا مطالب بیشتری خواهیم گفت.

بیشتر بخوانید : معرفی موناچین (Monachain) یا همان بلاک چین ال جی (LG)

طبق آنچه از بخش چکیده ی مقاله ی مربوط به ثبت بلاک چین جدید توسط بانک مرکزی آمریکا ، برآورد می شود، این اختراع مربوط می شود به استقرار، پیکربندی وبه کارگیری ابزارهای مدیریت پردازش نقدی برای ایجاد توابع عملکردی سازگار و پویا.

بانک مرکزی امریکا می گوید: تنها مشکلی که در جنبه های مختلف وظایف مدیریتی پردازش نقدی وجود دارد، حجم بالای عملیات بانکی است که در این زمینه و به منظور حل این مشکل، بلاک چین می تواند مفید واقع شود.

اسناد مربوط به این اختراع گواه این مطلب است که، ابزارهای مدیریت پردازش نقدی، برای انجام سایر عملیات، از قبیل :‌ تسهیل دریافت پول نقد و سود بانکی، نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ثبت بلاک چین جدید توسط بانک مرکزی آمریکا

با این وجود، در بسیاری از موارد، ممکن است ادغام چنین ابزارهای مدیریت پردازش نقدی با زیرساخت های تکنولوژیکی، که عملیات بانکی را حمایت می کند، تا بتواند به طورکارا و موثر عملیات تکنولوژیکی ابزارهای مدیریت پردازش نقدی و سیستم های کامپیوتری مرتبط با آن را بهبود بخشد، کمی دشوار باشد.

 بانک مرکزی مایل است تا تمام تلاش خود را صرف از میان برداشتن موانع برای به دست آوردن مالکیت معنوی حوزه ی بلاک چین در طی دو سال گذشته، نماید.

در ماه نوامبر، بانک اعلام کرد که بیش از 50 اختراع بلاک چین جدید ثبت شده است، حال سوالی که وجود دارد این است که آیا همه ی آن ها در کوتاه مدت مورد استفاده قرار خواهند گرفت؟

بانک مرکزی همانطور که فعالیت خود را در زمینه ی بلاک چین ادادمه می دهد، موضع خطرناکی هم در زمینه ی ارز دیجیتال اتخاذ کرده است و جز یکی از معدود موسساتی شده است که قانونا خرید فیات توسط مشتریان را در اوایل سال جاری ممنوع کرده است

تاریخ انتشار 19 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر