کاربرانی که به کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال می پردازند و یا درآمد خود را از وب سایت هایی دریافت می کنند که در مبادله از بیت کوین استفاده می کند، می بایست برای نگهداری دارایی خود از کیف پول های ارز دیجیتال استفاده کنند. این کیف پول ها در انواع سرد، گرم، نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد که در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای استفاده از کیف پول های سخت افزاری آشنا کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال تغییر ناپذیر هستند و دارای ویژگی گمنام سازی شده هستند و دارای امنیت بالایی بوده و کمتر مورد هک و کلاهبرداری قرار می گیرد، پس چرا نیاز است که آن ها را در کیف پول های سخت افزاری نگهداری کنیم؟

برای پاسخ به این سوال در ادامه به بیان مزیت های استفاده از کیف پول های سخت افزاری خواهیم پرداخت. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

استفاده از کیف پول های سخت افزاری

مزایای استفاده از کیف پول های سخت افزاری چیست؟

در این بخش از مقاله برای شما خواهیم گفت که استفاد از کیف پول های سخت ازفاری چه مزایایی دارد. اما قبل از آن خوب است اندکی در مورد کیف پول سخت افزاری بدانید.

کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال امن ترین نوع کیف پول های ارز دیجیتال است که برای ذخیره ی بیت کوین، اتریوم و ریپل بسیار مناسب است.

به زبان ساده می توان گفت کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال عبارتست از یک دستگاه فیزیکی که به طور خاص برای نگهداری کلید خصوصی ارزهای دیجیتال شما ساخته شده است.

برخلاف کیف پول های ارز دیجیتال دیگر که ممکن است مورد سرقت و هک یا حمله ی ویروس ها قرار گیرد. کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال از امنیت بیشتری برخوردار است چرا که تنها زمانی که می خواهید آن را مورد استفاده قرار دهید، آنلاین می شوید و پس از انجام تراکنش مجددا آفلاین می شوید.

حال که تا حدودی با کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال آشنا شدید، در ادامه به بیان مزایای استفاده از کیف پول سخت افزاری برای شما خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال

دوستان عزیز همچنان با ما همراه باشید تا برای شما مزایای استفاده از کیف پول های سخت افزاری را بیان کنیم.

کلید اصلی محفوظ باقی می ماند

یکی از مزیت های استفاده از کیف پول های سخت افزاری این است که، از کلید اصلی به خوبی محافظت می کند. در واقع تنها جایی که شما به آن نیاز دارید تا کلید خصوصی خود را در آنجا نگهداری کنید، یک دستگاه سخت افزاری است. از آنجا که کلید خصوصی شما در همه حال به سیستم شما متصل نیست، مگر در مواقع ضروری که نیاز به انجام یک تراکنش دارید، هیچ گاه مورد هک و یا کپی برداری قرار نخواهد گرفت.

پین کد رمزنگاری شده، امنیت را افزایش می دهد

یک پین کد رمزنگاری شده، امنیت کیف پول شما را افزایش می دهد و این از دیگر مزایای استفاده از کیف پول های سخت افزاری است. در حقیقت این کد توسط شما تولید می شود و تنا کسی که آن را می داند خود شما هستید. اگر هم کسی بخواد بدون اجازه ی شما به دستگاه کیف پول سخت افزاری شما دسترسی پیدا کند و برای این کار پین کدهای مختلفی را امتحان کند، بعد از تست سه پین کد اشتباه، دستگاه به حالت خود تخریب می رود و هم کلید خصوصی و هم کلید عمومی را برای امنیت بیشتر از روی دستگاه شما پاک می کند تا بتواند دارایی شما را همچنان محفوظ نگه دارد.

استفاده از کیف پول های سخت افزاری

امکان نگهداری چند نوع ارز دیجیتال در یک کیف پول سخت افزاری

از دیگر مزایای استفاده از کیف پول های سخت افزاری قابلیت نگهداری چند نوع ارز دیجیتال می باشد. همانطور که می دانید، ارزهای دیجیتال اشیا فیزیکی نیستند که برای نگهداری نیاز به فضا داشته باشند. بنابراین هیچ محدودیتی برای نگهداری آن بر روی کیف پول سخت افزاری وجود ندارد و شما می توانید چند ارز دیجیتال را در یک کیف پول سخت افزاری نگهداری کنید.

بیشتر بدانید : معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

امنیت کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال در مقابل ویروس

از دیگر مزایای استفاده از کیف پول های سخت افزاری این است که این دستگاه ها دارای امنیت بالایی در مقابل ویروس هستند. از آنجا که اکثر ویروس ها طوری طراحی شده اند که بتوانند به تخریب نرم افزار یک سیستم بپردازند و به آن نفوذ کنند، این ویروس ها بر روی کیف پول سخت افزاری شما بی اثر خواهند بود. در واقع کیف پول های سخت افزاری، مثل کیف پول های نرم افزاری مورد حمله ی ویروس ها قرار نمی گیرند.  

در این مقاله شما را با چند مزیت از مهم ترین مزایای استفاده از کیف پول های سخت افزاری آشنا نمائیم. این کیف پول ها دارای مزایای دیگری نیز هستند که برای آشنایی با آن ها می توانید ما را در قسمت دوم همین مقاله دنبال کنید.

تاریخ انتشار 27 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر