با ارائه‌ی انواع برنامه‌های کاربردی، امر آموزش و در کنار آن یادگیری مطالب جدید برای دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار آسان شد و به این ترتیب آن‌ها با استفاده از برنامه‌های کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و...دیگر نیازی به شرکت در کلاس‌های حضوری ندارند و می‌توانند در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. اما برخی دیگر از اپلیکیشن‌ها هستند که در زمینه‌های دیگر به کمک دانشجویان آمده‌اند و بسیار هم مفید و کاربردی هستند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان آشنا نمائیم.

آشنایی با اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان

در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیاری هستند ک می‌توانند به دانش آموزان کمک کنند تا زندگی راحت‌تر، ارزان‌تر، امن‌تر و با سرگرمی‌های مناسب بیشتری را تجربه کنند. با ما باشید تا این اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان

Lecture capture Apps

پیش از ارائه‌ی این اپلیکیشن، دانشجویان برای اینکه هیچ نکته‌ای را در یکی جلسه لکچر از دست ندهند، می‌بایست زمان زیادی را صرف نوشتن تمامی نکات می‌کردند. اما با استفاده از اپلیکیشن‌های  Lecture capture که از جمله اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان برای ضبط کردن تمامی اطلاعات عنوان شده در لکچر می‌باشد، دیگر نیازی به نوشتن تمامی مطالب در مدت زمان زیاد نیست. SoundNote نیز یکی از این اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان است که می‌توانند بر روی گوشی های آیفون از آن استفاده کند.

 Revision Apps

دسته‌ای دیگر از اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان ، اپلیکیشن‌های مروری هستند که به دانشجویان کمکم می‌کنند تا بتوانند به بهترین شکل مطالبی را که خوانده‌اند، مرور کنند. به طور مثال اگر شما از جمله دانشجویانی هستید که استفاده از فلش کارت را برای مرور مطالب درسی خود دوست دارید، StudyBlue می‌تواند اپلیکیشن مناسبی برای شما باشد.

Exam Pre Apps

امروزه برخی از آزمون‌ها هستند با عنوان : MCAT، GMAT، LSAT و GER که جز آزمون‌های پذیرش در دانشگاه‌های معتبر دنیا محسوب می‌شوند و دانشجویان بایستی برای شرکت در این آزمون‌ها، از آمادگی لازم برخوردار باشند. گروهی دیگر از اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان که می‌تواند در این زمینه برای آن‌ها کاربرد داشته باشد، اپلیکیشن هایExam Pre  هستند که یکی از بهترین های آن‌ها BrnchPrep می باشد که می‌تواند در زمینه ی آمادگی برای آزمونُ به دانشجویان کمک کند.

 Student Planner Apps

داشتن یک برنامه‌ریزی صحیح یکی از کلیدهای موفقیت دانشجویان به حساب می‌آید و اپلیکیشن‌های برنامه ریزی یا Student Planner Apps می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای دانشجویان باشد که با استفاده از آن ها می‌توانند طبق برنامه‌ی درست و مشخصی به مطالعه بپردازند. جالب است بدانید برخی از این اپلیکیشن‌ها را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که بر روی تلفن همراه شما باقی مانده‌ی درس‌هایی که مطالعه نشده است را به شما یادآوری کند. Timetable یکی از این اپلیکیشهای مفید برای دانشجویان جهت استفاده بر روی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید است و Class Timetable اپلیکیشن دیگری است برای استفاده بر روی سیستم عامل های iOS.

اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان

Video Call Apps

بیشتر دانشجویان با اپلیکیشن‌های ویدئو کال نظیر Skype و  FaceTime آشنا هستند. با استفاده از تکنولوژی که این روزهای در این زمینه به کار گرفته شده است و با امکان دسترسی به کامپیوترهایی که مجهز به دوربین‌های با کیفیت و اینترنت با سرعت بالا هستند، استفاده از این دسته اپلیکیشن‌ها نیز کار چندان سختی نیست. از دیگر اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان در این زمینه می‌توان به  imo و Tango نیز اشاره کرد. این اپلیکیشن‌ها برای آموزش از راه دور کاربرد دارند.

Student Safety Apps

دسته‌ای دیگر از اپلیکیشن‌ها برای بالا بردن سطح امنیت شخصی آن‌ها کاربرد دارد. به طور مثال این اپلیکیشن‌ها می‌تواند امنیت شما را هنگامی که در شب و تنها بیرون از منزل هستید، بالا ببرد. Circle of Six یکی از این اپلیکیشن‌ها می‌باشد که هم بر روی اندروید و هم بر روی iOS قابل استفاده است.

Wake-up Apps

این دسته اپلیکیشن‌ها را می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در ساعت‌هایی که تنظیم شده‌اند و برای انجام تسک‌های مختلف شما را خبر کند. در حقیقت مانند آلارم بیدار باش گوشی تلفن همراه می‌باشد که دارای قابلیت برنامه‌ریزی با امکانات بیشتری نیز می‌باشد. به طور مثال می‌توانید برای تکمیل بخشی از تسک‌های کوچک خود این اپلیکیشن‌ها را تنظیم کنید.  Sleep Cycle یکی از این اپلیکیشنهای مفید برای دانشجویان در این زمینه می‌باشد.

دوستان و همراهان گرامی، امید است آنچه در قالب این مقاله برای شما گفته شد، مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد.

لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 03 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر