قطعا نوشتن یک متن در قالب چند کلمه، با نوشتن یک کتاب بسیار متفاوت است. درست است که هر دو مربوط می‌شود به تایپ حروف و نوشتن مطالب متنی، اما از لحاظ حجم مطالبی که باید نوشته شود این دو با یکدیگر کاملا متفاوت است. بنابراین به منظور صرفه جویی در زمان و تسهیل کار نویسندگان در این زمینه نیز اپلیکیشن‌هایی ارائه شده است. مانند سایر اپلیکیشن‌های کاربردی که در مقالات قبلی در زمینه‌ی مسیریابی، یادگیری لغات و گرامر زبان و ... به شما معرفی کردیم، در این مقاله نیز به معرفی بهترین ابزارهای نویسندگی در سال 2019 خواهیم پرداخت. لطفا با تراپی همراه شوید.

با بهترین ابزارهای نویسندگی در سال 2019 آشنا شوید

در زمینه‌ی نوشتن کتاب و به طور کلی نویسندگی ابزارهای بسیاری ارائه شده است که در این مقاله ما به معرفی بهترین ابزارهای نویسندگی در سال 2019 خواهیم پرداخت.

ابزارهای نویسندگی

Scrivener

ابزار Scrivener یکی از بهترین ابزارهای نویسندگی می‌باشد که از لحاظ مالی بسیار با صرفه است و بسیاری از نویسندگان ترجیح می‌دهند از این ابزار برای نوشتن کتاب خود استفاده کنند. استفاده از این برنامه کاربردی نیز بسیار آسان می‌باشد.

  • این ابزار یکی از فوق العاده ترین ابزارها برای پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی می‌باشد.
  • در این اپلیکیشن انواع اسناد از نوع : Word, PDF, HTML, Plain Text, RTF, OpenOffice, XTML, ePub, and .fdx پشتیبانی می‌شود.
  • اما در کنار مزایی که دارد تنها عیب این اپلیکیشن این است که پشتیبانی آن به سرعت انجام نمی‌گیرد و حدود 10 الی 12 رو طول می‌کشد تا به درخواست‌های متقاضیان پاسخ داده شود.
  • هزینه‌ی این اپلیکیشن برابر است با 45 دلار ولی با ارائه‌ی کارت دانش آموزی این مبلغ به 38 دلار کاهش خواهد یافت.

Final Draft

این ابزار نیز یکی از بهترین ابزارهای نویسندگی در سال 2019 می باشد که البته هزینهی آن کمی زیاد است اما یکی از بهترین برنامه های کاربردی برای نویسندگی در حوزه های تجاری و فیلمنامه نویسی و ... می باشد. در حقیقت نتیجه ی نهایی که شما از این اپلیکیشن کسب خواهید کرد دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و این باعث می شود تا هزینه ای که برای آن پرداخته اید بسیار ناچیز به نظر بیاید.

  • این ابزار شامل قالب های نمونه بسیار خوبی می باشد که حتی اگر مشغول نوشتن یک کار تراژدی یا گرافیکی هم باشید می توانید در این زمینه از نمونه قالب های موجود استفاده کنید.  
  • از مهم ترین مزیت های این اپلیکیشن ان است که امکان بازگشت به متون قبلی برای شما تنها با چند کلیک ساده وجود دارد و این باعث می شود که سرعت شما به طرز چشم گیری افزایش یابد.
  • هزینه ی این برنامه کاربردی برای استفاده در سیستم عامل‌های مک و ویندوز برابر با 249 دلار و برای استفاده در سیستم عامل های iOS حدود 99.99 دلار  می‌باشد.

Zoho Writer

این اپلیکیشن یکی از بهترین ابزارهای نویسندگی رایگان است. گر چه این اپلیکیشن به اندازه‌ی دو اپلیکیشن دیگر قدرتمند نیست، اما برای بسیاری از نویسندگان می‌تواند ابزار مناسبی باشد.

  • ابزار Zoho Writer  دارای این قابلیت است که امکان تشخیص خطاهای گرامری در نوشتن متون وجود دارد.
  • همچنین قابلیت اتصال به شبکه برای این برنامه کاربردی وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی هر متن یا نوشته‌ای را جستجو کنید.
  • تنها مشکلی که برای این برنامه کاربردی وجود دارد این است که خدمات پشتیبانی مشتریان بسیار کند است.

ابزارهای نویسندگی

Google Docs

این اپلیکشن نیز یکی از بهترین ابزارهای نویسندگی رایگان است که از لحاظ ویژگی‌ها و امکانات، از Zoho Writer در سطح پائین تری قرار دارد اما از لحاظ محبوبیت با این اپلیکیشن برابری می‌کند. اگر از وبلاگ نویسان و محتوا کاران حرفه‌ای نظرسنجی به عمل بیاورید، حدود 90 درصد آن‌ها خواهند گفت که از ابزار Google Docs استفاده می‌کنند.

  • ابزار Google Docs یکی از بزرگ‌ترین مجموعه تمپلت‌ها (قالب نمونه) را دارد و جستجو در میان آن‌ها و استفاده از آن قالب بسیار آسان است.
  • از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن آن است که به محض اینکه شروع به تایپ کردید، کلیه‌ی مطالبی که نوشتید، به صورت اتوماتیک ذخیره می‌شود.
  • در اپلیکیشن Google Docs امکان پشتیبانی از انواع فایل‌ها با فرمت Docx, PDF, ePub, HTML, ODT, Plain Text, and RTF وجود دارد.

حال که با بهترین ابزارهای نویسندگی در سال 2019 آشنا شدید، چنانچه در زمینه‌ی نوشتن کتاب، وبلاگ نویسی و ... مهارت داشته باشید، می‌توانید با توجه به نیازهای خود و مطالعه‌ی ویژگی‌های برنامه‌های کاربردی گفته شده، مورد مناسب را انتخاب کنید و از مزیت های آن بهره ببرید.

بیشتر بخوانید : بهترین اپلیکیشن های ادیت عکس

خدمت تراپی برای خرید بهترین ابزارهای نویسندگی

چنانچه شما دوست عزیز به هر دلیل قادر به پرداخت آنلاین هزنیه‌ی اپلیکیشن نیستید، می‌توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد. کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 18 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر