مفاهیم مربوط به دنیای ارز دیجیتال و بلاک چین مفاهیمی هستند که شاید حداقل در ابتدا چندان قابل درک نیستند و همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. تازه واردان سرمایه گذاری ارز دیجیتال نیز باید قبل از ورود به این حوزه از اطلاعات کافی برخوردار باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای کسب اطلاعات و دانش در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، مطالعه است. اگر شنا دوست عزیزی که تصمیم گرفته‌اید به سرمایه گذاری در حوزه‌ی رمزارزها بپردازید بتوانید بهترین منابع را برای مطالعه پیدا کنید، در این صورت به آنچه لازم است بدانید تا با دید بهتری در این زمینه فعالیت کنید، دست خواهید یافت. در این مقاله تا تا پایان با تیم تراپی همراه شوید تا برخی از بهترین کتاب های مباحث بلاک چین و ارز دیجیتال را برای شما معرفی کنیم.

با بهترین کتاب های مباحث بلاک چین و ارز دیجیتال آشنا شوید

با وجودی که مباحث بلاک چین و ارز دیجیتال ممکن است قدری گیج کننده و مبهم باشد، اما خبر خوب این است که کتاب‌های بسیاری خوبی در این زمینه ارائه شده است که می‌تواند به علاقه‌مندان به یادگیری مطالبی در مورد رمز ارزها کمک بسیاری بکند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین کتاب های مباحث بلاک چین و ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.------------------------------

شما همراهان تراپی میتوانید برای خرید انواع ارز دیجیتال بر روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

بهترین کتاب های مباحث بلاک چین و ارز دیجیتال

کتاب Digital Gold

نویسنده‌ی این کتاب Nathaniel Popper است. اگر علاقه‌مند به یادگیری نکات و مطالبی در مورد اولین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین هستید، خوب است این کتاب را برای مطالعه برگزینید. این کتاب مطالب بسیار مهم و اموختنی برای شما دارد و جز یکی از کتاب‌هایی است که حتما باید خوانده شود. در اصل این کتاب از اسرار ارزهای دیجیتال و مخترع اسرارآمیز آن، ساتوشی ناکاموتو پرده بر خواهد داشت.

کتاب Internet of Money

نویسنده‌ی این کتاب Andreas Antonopoulos است. این کتاب یکی از کتاب‌های است که مخصوص علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال نوشته شده است. بعد از مطالعه‌ی این کتاب شما به یکی از افراد متخصص در زمینه‌ی بلاک چین تبدیل خواهید شد.

کتاب Crypto

نویسنده‌ی این کتاب Nathan Rose  است، او درحقیقت هر آنچه که لازم است در مورد ارزهای دیجیتال بدانید در قالب این کتاب برای شما آورده است. همچنین مطالب بسیار مفیدی در مورد چگونگی ایجاد اکانت در صرافی‌ها و نیز نگهداری کیف پول به صورت امن، در این کتاب آورده شده است.

کتاب Cryptoassets

نویسنده‌ی این کتاب Chris Burniske و Jack Tatar می‌باشد. آیا به دنبال این هستید که به یک سرمایه گذار حرفه‌ای در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال تبدیل شوید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، ما مطالعه‌ی کتاب Cryptoassets را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این کتاب هر آنچه نیاز دارید در مورد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بدانید برای شما آورده شده است. در حقیقت این کتاب شامل مطالبی در مورد اصول بنیادی سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال می‌باشد.

بهترین کتاب های مباحث بلاک چین و ارز دیجیتال

کتاب  Attack of the 50 Foot Blockchain

نویسنده‌ی این کتاب David Gerard است. این کتاب شامل مباحث غیر تکنیکی بلاک چین و بیت کوین است. از توجه به نام این کتاب این گونه برآورد می‌شود که این کتاب یکی از بهترین‌ها برای مطالعه است. کتاب Attack of the 50 Foot Blockchain  کلیه‌ی مباحث سرمایه گذاری Cryptocurrency و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. این کتاب اساساً همه چیزهایی را که باید قبل از غوطه ور شدن در بلاک چین و ارز دیجیتال بدانید برای شما بازگو خواهد کرد.

کتاب The Age of Cryptocurrency

نویسنده‌ی این کتاب که یکی از بهرتین کتاب های مباحث بلاک چین و ارز دیجیتال می باشد، Paul Vigna  و Michael J. Casey می‌باشد. اگر شما به کتابی نیاز دارید که آرام آرام مباحث ارز دیجیتال و بلاک چین را به شما آموزش دهد، The Age of Cryptocurrency انتخاب درستی خواهد بود. در ابتدا ممکن است این کتاب اندکی خسته کننده به نظر آید اما هر چه پیش می‌روید، جذاب تر خواهد شد. این کتاب بیت کوین و تکنولوژی که در پس آن قرار دارد را بسیار فوق العاده معرفی کرده است.

سخن آخر

به منظور کسب اطلاعات لازم  در هر حوزه‌ای که در آن تازه کار هستید، لازم است تا ابتدا اطلاعات مفیدی در مورد مفاهیم اولیه آن به دست آورید. برای این منظور خوب است با استفاده از منابع مفید و معتبر به مطالعه بپردازید. در این مقاله سعی کردیم برخی از بهترین کتاب های مباحث بلاک چین و ارز دیجیتال را برای شما معرفی کنیم. امید است مطالب ارائه شده مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

از توجه و همراهی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 22 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر