با وجود تمام ریسک‌ها و خطراتی که در حوزه‌ی ارز دیجیتال وجود دارد، این مسئله نه تنها از جذابیت ارزهای رمزنگاری شده نکاسته است بلکه همواره تعداد سرمایه گذارانی که به فعالیت در این زمینه می‌پردازند در حال افزایش است. اما این سوال نیز برای همه‌ی آن‌ها وجود دارد که چگونه می‌توان از سرمایه خود به خوبی محافظت کرد و آیا راهی امن وجود دارد که بتوان ارز دیجیتال را در صرافی‌ها نگهداری کرد؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله تا پایان با تراپی همراه شوید تا برخی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال را نیز به شما معرفی کنیم.

شما همراهان تراپی میتوانید برای خرید انواع ارز های دیجیتال بیت کوین، اتریوم ، ریپل و ... روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

آیا راهی مطمئن برای نگهداری رمز ارزها در صرافی وجود دارد؟

تعداد سرمایه گذارانی که ارزهای دیجیتال خود را در صرافی نگهداری کرده‌اند و پس از مدتی کل دارایی خود را از دست داده‌اند کم نیستند، چرا که برخی از صرافی‌ها مورد حمله‌ی هکرها قرار گرفته و تعداد بسیار زیادی بیت کوین از آن صرافی‌ها ربوده شده است. بنابراین توصیه می‌شود، زمانی که مبادله‌ی فعالی ندارید، مبلغ زیادی از سرمایه‌ی خود را در صرافی قرار ندهید، چرا که این صرافی‌ها به عنوان پلتفرم‌هایی برای مبادله‌ی ارز دیجیتال هستند، نه یک بانک؛ و شما نباید سرمایه زیادی را بدون آن که قصد مبادله داشت باشید در آن جا برای مدت زمان طولانی نگهداری کنید.

بهترین راه این است که تا زمانی که نمی‌خواهید مبادله‌ای انجام دهید، سکه‌های رمزنگاری شده‌تان را در کیف پول ارز دیجیتال خود قرار دهید. همچنین هنگامی که قصد مبادله دارید، پلتفرم مناسب یا همان صرافی درستی را برای این کار انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای شما عزیزان خواهیم پرداخت. همچنان با ما همراه باشید.

با بهترین صرافی های ارز دیجیتال آشنا شوید

در این بخش از مقاله برخی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال را برای شما معرفی خواهیم کرد.

صرافی Coinbase

کوین بیس تا کنون به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال شناخته شده است. در این پلتفرم استفاده از کارت‌های اعتباری ایالات متحده مورد قبول می‌باشد و برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا دلار آمریکا را به بیت کوین، لیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش تبدیل کند. این صرافی برای هر تراکنش هزینه‌ی بسیار کمی در نظر گرفته است، حدود 1.5 درصد برای فروش بیت کوین و 2.5 درصد برای سایر تراکنش‌ها مشخص شده است.

صرافی Kraken

صرافی Kraken یکی دیگر از بهترین صرافی های ارز دیجیتال است که در سال 2011 راه اندازی شد. امکان خرید و فروش و دخیره ی بیت کوین، لیت کوین، ریپل، اتریوم، مونرو و دیگر ارزهای دیجیتال در این پلتفرم وجود دارد. امکان استفاده از کارت اعتباری از طریق این پلتفرم نیز وجود دارد. این صرافی در میان صرافی‌های ارز دیجیتال سابقه‌ی خوبی داشته است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

صرافی Poloniex

یکی دیگر از بهترین صرافی های ارز دیجیتال Poloniex می باشد. این شرکت، یک شرکت آمریکایی است و دارای بیشترین نرخ مبادله و تبادل ار ز می‌باشد. این صرافی ارز فیات را نمی‌پذیرد. رابط کاربری این پلتفرم بسیار ساده است و استفاده از آن بسیار آسان است. هزینه‌ی تراکنش‌ها در این صرافی بسیار کم است و در حدود کمتر از 2.5 درصد می‌باشد. تاریخچه و سوابق امنیتی این صرافی نیز بسیار خوب و قابل قبول است.

صرافی Bittrex

یکی دیگر از بهترین صرلفی های ارز دیجیتال که تنها تبادلات رمزارز در آن امکان پذیر است Bittrex  می‌باشد. تا کنون چندین بار هکرها به این صرافی حمله کرده‌اند تا بیت کوین‌ها را به سرقت ببرند، اما هر بار با شکست مواجه شده‌اند چرا که صرافی Bittrex هر بار جوانب امنیتی خود را به خوبی بررسی نموده و به روز رسانی می‌کند.

بسیاری از تازه واردان به عرصه‌ی ارز دیجیتال، ابتدا فعالیت خود را از کوینبیس آغاز می‌کنند و سپس دارایی خود را از کوینبیس به Bittrex منتقل می‌کنند تا از مزایای بیشتر این صرافی بهره‌مند شوند.

دوستان عزیز در این مقاله شما را با بهترین صرافی های ارز دیجیتال آشنا کردیم. از دیگر صرافی‌های خوب ارز دیجیتال می‌توان Shapeshift را نام برد. چنانچه شما نیز تصمیم گرفته‌اید در حوزه‌ی رمزارزها فعالیت کنید، بهتر است این مقاله را به دقت مطالعه نمائید تا بتوانید به درستی به انتخاب بپردازید و دارایی خود را به بهترین شکل ممکن محافظت کنید.

دوستان گرامی، چنانچه شما نیز تجربه‌ی استفاده از صرافی یا پلتفرم خاصی را داشته‌اید، تجربیات مفید خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 06 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر