فکر نمی کنم نیاز باشد که من بگویم، قطعا می دانید که بیت کوین و سایر ارزهای دییجتال توانسته اند که توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کنند. همچنین بسیاری از افراد معمولی نیز برای کسی مزیت های آن ها می خواهند در این زمینه سرمایه گذاری خود را شروع کنند. قبل از این که من بهترین سرویس اکسچنجینگ را به شما معرفی کنم، باید به این نکته اشاره کنم هیچ وقت برای سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال دیر نیست. چرا که هر روزه دارند سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به خود اختصاص می دهند. بنابراین حال که می خواهید این کار را انجام دهید، می توانید از طریق سرویس اکسچنجینگ این ارزهای دیجیتال را بدست آورید. در صورتی که در مورد این مفهوم نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده نمایید : 

برترین سرویس اکسچنجینگ :

  • Bibox : یکی از قوی ترین روش هایی است که می توانید ارز دیجیتال خود را تبدیل کنید و یا خریداری نمایید. بهترین مزیت آن داشتن برنامه مخصوص تلفن های همراه است. (البته فعلا فقط اندروید را پشتیبانی می کند.) که این برنامه همواره در حال به روز رسانی و ارائه کیفیت عالی خدمات است.

سرویس اکسچنجینگ
  • Binance : ثبت نام رد این سایت کمی مشکل است چرا که هر روز تعداد محدودی از افراد را در ساعات محدودی تنها ثبت نام می کند. بنابراین می توانید شانس خود را امتحان کنید! دارای نسخه تلفن همراه هم هست، نگران نباشید...

سرویس اکسچنجینگ
  • Gate.io : برای کسانی که تازه در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، این گزینه بهترین انتخاب است که از نسخه تلفن همراه نیز پشتیبانی می کند.

سرویس اکسچنجینگ
  • Changelly : اگر برای انجام مبادله خود عجله دارید بهترین پیشنهاد همین سرویس است چرا که در کمترین زمان انواع تبدیل ها را می تواند برای شما انجام دهد.

سرویس اکسچنجینگ
!!توجه توجه!! فکر کنم بد نیست به این موضوع نیز اشاره کنم که اگر می خواهید به راحتی بیت کوین بدست آورید می توانید از یکی از 3 وب سایت زیر استفاده نمایید :
CEX (برترین)
Changelly (قابل اعتماد)
CoinMama (قدیمی ولی بهترین)

 

همراهان عزیز امیدوارم که به خوبی بتوانید از سرویس اکسچنجینگ انتخابی خود برای بدست آوردن ارز دیجیتال مد نظر خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که همه سرویس ها به خوبی عمل می کنند تنها به این بستگی دارد که شما با کدام یک راحت تر هستید. با این حال باز هم اگر در مورد هر یک سوالی داشتید به راحتی می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 18 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر