این روزها با وجود راه‌ها و روش‌های بسیاری که برای کسب درآمد وجود دارد، فعالیت به صورت فریلنسری است که  تبدیل به یکی ازمحبوب‌ترین شغل‌ها در میان کاربران اینترنت شده است و وب سایت های فریلنسری بسیاری هستند که فریلنسرها می‌توانند از طریق آن‌ها کسب درآمد کنند. در این مقاله به معرفی بهترین سایت های فریلنسری در سال 2020 پرداخته‌ایم. با تراپی همراه شوید.

چرا افراد بیشتر به سراغ شغل‌های فریلنسری می‌روند؟

علت اینکه افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند  به صورت آزاد برای خودشان کار کنند، این است که فعالیت‌های فریلنسری دارای انعطاف بیشتری است و ساعات کاری آن بستگی به خود فریلنسر دارد. همچنین در این حوزه، تنوع مشاغل بیشتر است و در فریلنسر در زمینه‌های مختلف قادر است شانس خود را برای پیدا کردن کار مناسب با توجه به مهارت‌هایش پیدا کند.

وب سایت های فریلنسری در سال 2020

وب سایت‌های بسیاری هستند که شرایط انجام کارهای فریلنسری را برای افرادی که مایلند در زمینه‌های مختلف به صورت آزاد فعالیت کنند، فراهم کرده‌اند. در ادامه برخی از بهترین این وب سایت‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

با بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 آشنا شوید

در این بخش از مقاله شما را با برخی از بهترین وب سایت هایی آشنا خواهیم کرد که فریلنسرها می‌توانند برای کسب درآمد به آن‌ها مراجعه نموده و از آن‌ها کسب درآمد کنند.

وب سایت Fiverr

یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 وب سایت Fiverr است. اگر شما در زمینه‌ی آهنگسازی و موسیقی، دوبلری، طراحی و ویراستاری مهارت دارید، وب سایت Fiverr می‌تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. در این وب سایت شما به ازاء هر تسکی که انجام می‌دهید حدود 5 دلار دریافت می‌کنید. حتی این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید مشتریانی (کارفرما) را پیدا کنید که به ازای کامل کردن هر تسک، بیشتر از 5 دلار به شما پاداش دهند.

این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است که همه برای استفاده از فریلنسرهای آماتور و انجام کارهای پاره وقت و هم برای افراد حرفه‌ای که به صورت تمام وقت کار می‌کنند، قابل استفاده است.

وب سایت Upwork

در گذشته دو وب سایت oDesk و split  به صورت جداگانه برای استفاده‌ی فریلنسرها فعالیت می‌کردند ولی بعد از گذشت چند سال این دو سایت با یکدیگر ادغام شدند و با نام Upwork شروع به کار کرد و بیش از 12 میلیون فریلنسر را به خود جذب کرد و جز یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 است.

تنها مسئله‌ای که در مورد این وب سایت وجود دارد این است که 20 درصد از درآمد فریلنسر را برای خود برمی دارد.

Freelancer.com

Freelancer یک وب سایت عالی و یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 برای افرادی است که به دنبال پرداخت ساعتی هستند و دارای پروژه‌های متنوعی در صنایع و مهارت‌های مختلف می‌باشد. در ابتدا، در چند سال پیش بازدید از لیست کارهای موجود در این وب سایت رایگان بود، اما جدیدا شما باید برای بازدید از لیست کارها و پیشنهادات موجود در سایت ، عضو شوید و هزینه‌ی عضویت را بپردازید.

وب سایت People Per Hour (PPH)

اکثر فریلنسرها از وب سایت People Per Hour بسیار راضی هستند چرا که طیف گسترده‌ای از پیشنهادات شغلی در آن قابل مشاهده است. بازدید از لیست شغل‌های موجود در این وب سایت نیز رایگان است.

وب سایت های فریلنسری در سال 2020

وب سایت Microworkers

برای برخی از فریلنسرهایی که ترجیح می‌دهند تسک‌های کوچک انجام دهند، Microworkers جای بسیار مناسبی است. برای استفاده از امکانات موجود در این وب سایت شما باید اکانت کاربری داشته باشید و اکانت خود را هم وریفای نمائید. به این ترتیب بدون اینکه هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای پرداخت کنید، درآمد شما به حسابتان واریز خواهد شد و شما می‌توانید با هر روشی که مایل هستید، مبالغ موجود در حساب خود را برداشت کنید.

وب سایت FlexJobs

سایت فریلنسری FlexJobs در ابتدا در سال 2007 برای اولین بار فعالیت خود را آغاز نمود و به عنوان یک پلتفرم بسیار مناسب برای یافتن شغل‌های از راه دور آزاد و منعطف، در میان فریلنسرها شناخته شد. در این وب سایت پس از انتخاب مهارت، از متقاضیان آزمون به عمل می‌آید و پس ازتائید صحت ادعای آن‌ها، وارد مراحل بعدی این پروسه خواهند شد. به این صورت از بسیاری از کلاهبرداری‌ها در این حوزه توسط افراد سودجو، جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید : معرفی سایت proz.com و کاربرد آن به عنوان یک فریلنسر مترجم

وب سایت SolidGigs

Solid Gigs هر هفته یک لیست شغلی از مشاغل قابل اعتماد تهیه می‌کند و از برخی از معتبرترین نام‌های پیشرو در صنعت استفاده می‌کند تا از کیفیت بالا و کار مداوم برای فریلنسرها اطمینان حاصل کند. Solid Gigs هر روز لیستی از مشاغل را برای شما ارسال می‌کند که قبل از ارسال، آن‌ها را مورد بررسی قرار داده است. این وب سایت با برخی از شرکت‌های بزرگ همکاری می‌کنند، از قبیل : Copyblogger ، CBS ، WordPress ، Trello ، Fox ، Smithsonian و ... .

از همراهی صمیمانه تان بسیار تشکر می‌کنیم.

تاریخ انتشار 07 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر