اگر شما دوست عزیز جز آن دسته افرادی باشید که به دفعات زیاد پرداخت‌های بین‌المللی انجام داده باشید، قطعا با انواع کارت‌های اعتباری بین المللی و کاربردهای آن‌ها آشنا هستید. داشتن این کارت‌های اعتباری به خصوص زمانی که به کشور دیگری سفر می‌کنید  بسیار لازم است. برخی از کارت‌های اعتباری نیز هستند که برای سفر به برخی از کشورها به طور خاص و با امکانات ویژه‌ای تهیه شده‌اند. به طور مثال برای مهاجران و تازه واردان به کانادا، کارت‌های اعتباری خاصی وجود دارد.  کارت‌های اعتباری مجازی نیز نوع دیگری از کارت‌های اعتباری می‌باشند که بسته به نیاز خود و موارد استفاده‌ی آن‌ها می‌توانید آن را تهیه نموده و استفاده نمائید. در این مقاله قصد داریم شما را با چند نوع از بهترین کارت های اعتباری بین المللی آشنا نمائیم. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه  باشید تا شما را با ویژگی‌ها و مزایای این کارت‌های اعتباری آشنا نمائیم.

با بهترین کارت های اعتباری بین المللی در سال 2019 آشنا شوید

هنگامی که در سفر هستید، همواره در تلاشید تا بتوانید خاطرات خوشی را برای خود به وجود آورید. یکی از فعالیت‌های شما در سفر که می‌تواند خاطره انگیز بشود، خریدهایی است که در حین سفر دارید. در مورد خرید با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی در کشوری دیگر، آنچه ممکن است شما را خوشحال کند این است که بدانید هزینه‌ی انجام تراکنش‌ها رایگان است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین کارت های اعتباری بین المللی با هزینه‌ی تراکنش رایگان در سال 2019 خواهیم پرداخت.

بهترین کارت های اعتباری بین المللی

بهترین کارت های اعتباری بین المللی در سال 2019

  • Best all-around international credit card

  • Best international card with first year rewards matching

  • Best no annual fee international credit card

کارت اعتباری Best all-around international  یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای افرادی است که به خارج از کشور سفر می‌کنند. این کارت در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال اجتناب از هزینه‌های معامله خارجی می‌گردند.

کارت اعتباری Best international card with first year rewards matching برای کسانی که به دنبال یک راه سریع برای به دست آوردن پاداش هستند، این کارت اعتباری بسیار مناسب است. با استفاده از این کارت شما می‌توانید 50 در پول نقد را به کارت خود برگردانید بعد از یک دوره گردش مالی بیشتر از حداکثر یک چهارم هزینه‌های خرید خود از زمانی که کارت را فعال نموده‌اید.

اگر به دنبال پاداش‌های سفر بدون هیچ هزینه‌ی سالانه هستید، کارت اعتباری Best no annual fee یکی از بهترین کارت های اعتباری بین المللی است که می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

بهترین کارت های اعتباری بین المللی

دوستان و همراهان عزیز، تا این بخش از مقاله با سه نوع از بهترین کارت های اعتباری بین المللی آشنا شدید؛ شاید کارت‌های اعتباری دیگری را نیز بشناسید که دارای مزایای بسیاری هستند و در گذشته تجربه‌ی استفاده از آن‌ها را داشته باشید. اما ممکن است سوالی برای شما پیش بیاید که اصلا هزینه‌ی تراکنش‌های خارجی چگونه محاسبه می‌شود؟ در ادامه به بیان این مسئله خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بتوانید بیشتر بر مزیت این سه کارت که از بهترین کارت های اعتباری بین المللی هستند واقف گردید.

هزینه تراکنش‌های خارجی چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‌ی تراکنش‌های خارجی عبارتست از هزینه‌ای که توسط صادر کننده‌ی کارت اعتباری مشخص می‌شود و برای استفاده از کارت، خارج از منطقه‌ی ایلات متحده یا با خرده فروشان غیر امریکایی(برای خرید آنلاین) در نظر گرفته شده است. این هزینه برابراست با 1 تا 3 درصد کل هزینه‌ی خرید با استفاده از کارت اعتباری بین المللی.

همانطور که گفته شد برای این کارت‌های اعتباری، این هزینه‌ی تراکنش، مورد محاسبه قرار نگرفته و برای استفاده از این کارت‌ها، هزنیه‌ی انجام تراکنش کسر نخواهد شد.

گرامیان، حال که با این نوع کارت‌های اعتباری آشنا شدید، می‌توانید برای انجام پرداخت‌های بین المللی خود از بهترین کارت های بین المللی که بدون کارمزد هستند استفاده کنید تا برای انجام  معاملات خود هزینه‌ی کمتری متحمل شوید.

دوستان، چنانچه شما نیز در زمینه‌ی استفاده از کارت های اعتباری بین المللی تجربه‌ی جالب و مفیدی کسب کرده‌اید، لطفا آن‌ها را در کامنت‌ها با دیگر دوستان در میان بگذارید. 

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما صمیمانه ممنون و سپاسگزاریم. دوستان عزیز چنانچه پس از اینکه مقالات را مطالعه کردید، به سوال یا مشکلی برخورد کردید، حتما با ما تماس بگیرید و سوال و مشکل خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 04 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر