خرید آنلاین در فروشگاه اینترنتی امروزه محبوبیت خود را افزایش داده است، اما مشتریان بیشترین بازدید را از کدام وب سایت‌ها دارند؟ در این مقاله تراپی براساس ترافیک و بازدید مبنی بر منبعی معتبر، وب سایت‌ها را رتبه بندی می‌کند. خرده فروشان موجود در لیست ممکن است شما را شگفت زده کنند. این لیست براساس اعداد مربوط به اول مارس 2019 است.

10 فروشگاه اینترنتی برتر جهان

1. Amazon.com

این شرکت در سال 1996 تأسیس شد. Amazon.com تقریباً به فروش هر چیزی، از کتاب، اسباب بازی، لباس و کفش گرفته تا مواد غذایی، مبلمان و سایر کالاهای خانگی معروف شده است. برای هزینه‌های مکرر، عضویت Prime آن، حمل و نقل و ارسال رایگان دو روزه را در بیشتر خریدها فراهم می‌کنند، و همچنین امکان پخش موسیقی، فیلم و سایر مدیا، و... را ارائه می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی

2. eBay.com

این شرکت به طور رسمی در سال 1998 تاسیس شد. Ebay.com یک بستر تجارت الکترونیکی است که به مردم امکان خرید و فروش کالاهای جدید و دست دوم را می‌دهد. در رده بندی ضمانت تطبیق قیمت اخیر این سایت، آمارها تضمین می‌کند که مشتریان با بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های موجود در بیشتر موارد موجود در انتخاب خود از معاملات eBay مواجه می‌شوند.

پرداخت هزینه خرید از سایت ایبی در تراپی به سادگی ممکن است.

3. Craigslist.com

فروشگاه اینترنتی Craigslist.com از زمان راه‌اندازی آن در سال 1996 اعتماد همه را جلب کرد. این سایت مانند یک ورژن از روزنامه آنلاین طبقه‌بندی شده است و لیست‌ها توسط جامعه و منطقه پست می‌شوند و رایگان هستند. این وب سایت اکنون یک منبع عالی برای هرکسی است که به دنبال خرید یا فروش کالاهای مورد استفاده به صورت محلی است.

4. Walmart.com

از زمانیکه اولین فروشگاه اینترنتی والمارت (Walmart) در سال 1962 افتتاح شد، این غول خرده فروشی تصمیم به ارائه قیمت‌های پایین به همراه خدمات عالی گرفت. این شرکت در سال 2000 وقتی که Walmart.com را در ایالات متحده آمریکا به راه انداخت، این تدبیر را به صورت آنلاین به کار گرفت.

5. Etsy.com

Etsy.com در سال 2005 با هدف ارائه بستری به هنرمندان، صنعت‌گران و سازندگان از انواع مختلف برای فروش خلاقیت‌های خود به صورت آنلاین فراهم کرد. اکنون، این یکی از مقصدهای برتر برای افرادی است که می‌خواهند کالاها، هدایا را به صورت دست ساز ارائه دهند.

6. HomeDepot.com

Home Depot اولین فروشگاه خود را در سال 1979 افتتاح کرد و در سال 2000، فروشگاه اینترنتی homedepot.com را افتتاح کرد. این فروشگاه بزرگترین خرده فروش لوازم خانگی در ایالات متحده آمریکا، از سال 2018، با بیش از 2200 فروشگاه در سراسر جهان است. مشتریان می‌توانند همه موارد را از اقلام کوچک گرفته تا لوازم اصلی به صورت آنلاین خریداری کرده و به صورت تحویل درب منزل یا خرید درون فروشگاهی تحویل بگیرند.

7. Target.com

Target در سال 1962 تاسیس شد. این فروشگاه تا زمان راه اندازی Target.com در سال 1999 حضور اینترنتی نداشت. از آن زمان تاکنون جوایز زیادی را برای نرم افزار تلفن همراه خود با نام Cartwheel برنده شد، یک برنامه کوپن دیجیتال تلفن همراه که با فیس بوک توسعه یافت.

فروشگاه اینترنتی

8. Wish.com

Wish در سال 2010 توسط یک مهندس نرم افزار سابق گوگل تأسیس شد و از آن زمان گسترش سریع و قابل توجهی در دنیای خرید آنلاین داشته است. فروشگاه اینترنتی Wish.com و برنامه محبوب آن طیف گسترده‌ای از محصولاتی را دارند که به طور مستقیم از تولید کنندگان چینی با قیمت‌های بسیار پایین عرضه می‌شوند. برای مرور محصولات باید ثبت نام کنید و وارد سیستم شوید و به نوبه خود، تجربه خرید سفارشی را بدست آورید.

9. BestBuy.com

Best Buy در دهه 1960 به عنوان یک فروشگاه تخصصی صوتی تأسیس شد، اما در سال 1983، این پیشنهادات خود را به انتخاب گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی گسترش داد و نام خود را به BestBuy تغییر داد. وب سایت این شرکت به آدرس bestbuy.com، در سال 1998 راه اندازی شد و در سال 2004 برای گسترش پیشنهادات خود مجدداً بازسازی شد. زنجیره الکترونیک به دلیل انتخاب گسترده‌ای از محصولات و لوازم و تجهیزات شناخته شده است که خدمات تعمیر رایانه‌ها و سایر لوازم الکترونیکی را ارائه می‌دهد.

10. AliExpress.com

فروشگاه اینترنتی AliExpress.com که بخشی از گروه Alibaba است در سال 2009 راه اندازی شد تا به صادرکنندگان، تولید کنندگان و کارآفرینان کوچک چینی کالاهای خود را در سطح بین المللی بفروشد. این شرکت به جای اینکه به عنوان فروشگاه آنلاین شناخته شود، خود را به عنوان یک بستر آنلاین می‌بیند که فروشندگان و مصرف کنندگان را به هم متصل می‌کند. این سایت طیف گسترده‌ای از کالاها را ارائه می‌دهد، از عمده فروشی لوازم الکترونیکی گرفته تا پوشاک و لوازم خانه و باغ.

تاریخ انتشار 16 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر