استفاده از سکه‌های رمزنگاری شده این روزها بیشتر و بیشتر شده است و با وجودی که هنوز سوالات بسیاری در مورد ارزهای دیجیتال ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است، هر لحظه بر تعداد علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه افزوده می‌شود. همانطور که می‌دانید انواع مختلف ارز دیجیتال وجود دارد و بیت کوین با ارزش‌ترین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال است. آیوتا یکی دیگر از انواع ارزهای دیجیتال است که جز پنج ارز دیجیتال اولی است که مورد مبادله قرار می‌گیرد. در قسمت اول این مقاله انواع کیف پول آیوتا را معرفی کردیم و در این مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آیوتا (IOTA) را برای شما دوستان معرفی خواهیم کرد. لطفا با تراپی همراه شوید.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آیوتا (IOTA) را می‌شناسید؟

اگر چه آیوتا (IOTA) یک ارز دیجیتال جدید است، به دلیل محبوبیت زیادی که در بین سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به مبادله ارزهای دیجیتال پیدا کرده است، تعداد کیف پول هایی که برای این ارز دیجیتال ارائه شده است، تعدادشان زیاد است. در این بخش از مقاله برخی از بهترین آن کیف پول‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آیوتا (IOTA)

Trinity

کیف پول Trinity بهترین انتخاب از میان کیف پول های ارز دیجیتال آیوتا (IOTA) است، زیرا توسط خود شرکت آیوتا ارائه شده است. برای نگهداری سکه‌های آیوتا، هم نسخه‌ی موبایل و هم نسخه‌ی دسکتاپ ارائه داده است. از مهم‌ترین مزیت‌های این کیف پول که آن را به یکی از پر فروش‌ترین کیف پول‌های آیوتا تبدیل کرده است، قابلیت استفاده‌ی آسان و تنظیمات ساده آن است که این برای افراد مبتدی بسیار مناسب است.

GUI Light

کیف پول GUI Light یکی دیگر از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آیوتا (IOTA) می‌باشد که گزینه‌ی بسیار مناسبی برای مبتدیان نیز می‌باشد، چرا که استفاده از آن بسیار آسان است. GUI Light یک کیف پول دسکتاپ منبع باز است برای ویندوز، مک و لینوکس که می‌توانید آن را از GitHub دانلود کنید. کلا فرایند تنظیمات GUI Light شامل مراحل ساده‌ای است و به سادگی هم قابل انجام است.

وقتی کاربر، GUI Light را دانلود کرد و تنظیمات آن را انجام داد، دو گزینه برای انتخاب دارد. گزینه‌ی اول : کیف پول با نودهای کمتر و کیف پول با نودهای بیشتر. نوع اول برای افراد تازه کار مناسب است که تنها قصد انجام تراکنش‌های ساده را دارند. نوع دوم، برای انجام تراکنش‌های پیچیده است و در صورتی که کاربر از تخصص کافی برخوردار باشد، می‌تواند از آن استفاده کند.

Ledger Nano S

یکی دیگر از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آیوتا (IOTA) ، کیف پول Ledger Nano S است. این کیف پول ارزهای دیجیتال زیادی را پشتیبانی می‌کند از جمله آیوتا. لجر نانو اس، یک کیف پول سخت افزاری است که سکه‌ها را به صورت آفلاین نگهداری می‌کند و به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار است و همچنین اگر به دنبال کیف پولی با سرعت بالا هستید، لجر نانو اس می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آیوتا (IOTA)

Nostalgia Light

کیف پول Nostalgia Light یکی دیگر از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آیوتا (IOTA) است که قابل استفاده بر روی سیستم مک، ویندوز . لینوکس می‌باشد و سکه‌های رمزنگاری شده به آسانی بر روی آن قابل ذخیره هستند و همچنین این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا بتواند پرداخت‌ها را با سرعت قابل قبولی انجام دهد.

Coinbase

کیف پول Coinbase یک کیف پول اکسچنج است که علاوه بر نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال برای مبادله‌ی کوین‌ها هم می توان از آن استفاده کرد. این کیف پول ارز دیجیتال یک کیف پول بسیار معروف است که علاوه بر آیوتا، از چندین ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. کیف پول Coinbase را به صورت اپلیکیشن می توانید برای سیستم عامل‌های اندروید و مک مورد استفاده قرار دهید و به راحتی هم قابل دانلود است.

ویژگی کلیدی کیف پول Coinbase این است که دسترسی به آن بسیار ساده است و یک کیف پول بسیار کاربر پسند است.

در این مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آیوتا (IOTA) را برای شما معرفی کردیم. شما می‌توانید قبل از آنکه به انتخاب یکی از آن‌ها بپردازید، ابتدا مزایا و معایب هر کدام را در نظر گرفته و با یکدیگر مقایسه کنید و برای انتخاب بهتر حتما چهار ویژگی اصلی را در نظر بگیرید، امنیت، دسترسی پذیری، قابلیت استفاده و عملکرد از جمله‌ی مهم‌ترین مواردی است که باید به آن‌ها توجه کافی داشته باشید.

تاریخ انتشار 17 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر