بسیاری از افراد برای نقل و انتقال پول به صورت بین المللی با مشکلاتی مواجه هستند، از جمله اینکه نمی‌دانند کدام راه را برای ارسال پول انتخاب کنند که مطمئن و سریع بوده و آن‌ها بتوانند با کمترین هزینه برای اعضای خانواده یا دوستان خود به دیگر نقاط دنیا پول انتقال دهند. بر این اساس در این مقاله به معرفی بهترین راه های نقل و انتقال پول در بانکداری بین الملل خواهیم پرداخت. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بخوانید : مشکلات در انتقال پول بین المللی

بهترین راه های نقل و انتقال پول دربانکداری بین الملل کدام است؟

قطعا اولین انتخاب شما برای نقل و انتقال پول به دیگر کشورها، از طریق بانک نمی‌باشد و حتما شما به دنبال بهترین و ارزان‌ترین راه‌ها هستید. در این بخش از مقاله شما با بهترین راه های نقل و انتقال پول آشنا خواهید شد.

راه های نقل و انتقال پول

TransferWise

یکی از بهترین راه های انتقال پول بین المللی استفاده از TransferWise است. در این سیستم پرداخت هزینه‌ها ارزان می‌باشد و همچنین دارای تجربه‌ی کاربری بسیار عالی می‌باشد. از طریق TransferWise قابلیت انتقال پول به بیش از 70 کشور جهان وجود دارد.

TransferWise یکی از ارزان‌ترین سیستم‌های پرداخت است که کمترین نرخ‌ها را در آن می‌توانید پیدا کنید. به طور معمول هزینه‌هایی که در این سیستم برای کاربران در نظر گرفته شده است معادل با یک دلار به اضافه‌ی 1 درصد مبلغ ارسالی می‌باشد.

مدت زمان انتقال پول بستگی دارد به روش پرداخت، به طور مثال اگر از طریق کارت‌های اعتباری پرداخت نمائید، انتقال پول در همان روز خواهد بود و اگر از طریق بانک نقل و انتقال صورت گیرد ظرف مدت 2 الی 3 روز کاری، پول به حساب گیرنده واریز خواهد شد.

OFX

OFX نیز یکی دیگر از بهترین راه های نقل و انتقال پول بین المللی است که دارای هزینه‌های ارزان قیمت می‌باشد. انتقال پول از این طریق برای بیش از 80 کشور در سراسر دنیا امکان پذیر است.

انتقال پول از طریق OFX در همان روز انجام نخواهد شد و بسته به مقصد، به مدت 2 الی 3 روز کاری، انتقال پول به طول می‌انجامد.

OFX دارای تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی می‌باشد و امکان پشتیبانی از کاربران به صورت 24 ساعته و در هر 7 روز هفته وجود دارد.

Xoom

یکی دیگر از بهترین راه های نقل و انتقال پول بین المللی از طریق سیستم انتقال پول Xoom می‌باشد که دارای سرعت انتقال بالا و نیز تجربه‌ی کاربری بسیار عالی می‌باشد. قابلیت انتقال پول به بیش از 70 کشور جهان با سیستم انتقال پول Xoom وجود دارد.

سیستم انتقال پول بین المللی زوم نیز در تلاش است که تا جای ممکن هزینه‌ها را پائین آورده و نرخ کارمزد نقل و انتقالات را به حداقل برساند.

امکان پشتیبانی تلفنی در سیستم انتقال پول Xoom به صورت 24 ساعته و در هر 7 روز هفته، به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فیلیپینی و فرانسه وجود دارد.

راه های نقل و انتقال پول

MoneyGram

امکان نقل و انتقلات ارزی با استفاده از مانی گرام برای بیش از 200 کشور و در بیش از 350000 مکان در دنیا وجود دارد. مانی گرام نیز یکی دیگر از بهترین راه های نقل و انتقال پول می‌باشد که سرعت انقال پول در این سیستم بسیار زیاد است و پرداخت‌ها باید به صورت حضوری انجام شود. البته هزینه‌های پرداخت در مانی گرام از روش بانکی اندکی بالاست، اما از طریق سایر روش‌های پرداخت سعی کرده است تا هزینه‌ها را کاهش داده و به 3 درصد برساند.

مبلغ پرداختی در همان روز ممکن است در حساب گیرنده موجود باشد اما بسته به ساعت انتقال پول و دیگر عوامل این مدت زمان ممکن است تغییر کند.

در سیستم پشتیبانی از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین و یا ایمیل به نیازها و سوالات مشتریان پاسخ داده می شود

امکان کسب اطلاعات در مورد نرخ‌ها و هزینه‌ها نیز به راحتی و به صورت آنلاین امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید :  ترنسفروایز در تلاش برای گرفتن بازار انتقال پول از وسترن یونیون

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با بهترین راه های نقل و انتقال پول بین المللی آشنا کنیم. حال که با این روش‌های پرداخت بین المللی آشنا شدید، می‌توانید با توجه به امکانات موجود و شرایط پرداخت و نرخ‌ها و هزینه‌ها برای ارسال پول به دیگر کشورها برای اعضای خانواده یا دوستان خود از یکی از بهترین گزینه‌های پرداختی در بانکداری بین المللی استفاده کنید.

عزیزان از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و چنانچه سوال یا مشکلی در ذهن دارید آن را با همکاران ما در میان بگذراید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کلیه‌ی سوالات شما عزیزن پاسخگو خواهیم بود.

تاریخ انتشار 01 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر