اگر شما به عنوان یک برند در انواع شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام حضور دارید، بهتر است که نسبت به عکس هایی که در صفحه خود قرار می دهید، حساسیت زیادی داشته باشید. اگر شما عکس های بی کیفیت را در صفحه خود قرار دهید، احتمالا به عنوان یک برند، اعتبار خود را نزد مشتریان‌تان از دست خواهید داد. در مقابل اگر عکس های با کیفیت و جذاب را در صفحه خود قرار دهید، احتمال افزایش تعداد فالوورهایتان را بالا می برید. پس در این مقاله همراه تراپی باشید تا با بهترین برنامه های ویرایش عکس آشنا شوید.

بهترین برنامه های ویرایش عکس کدامند؟

برای داشتن عکس های زیبا، نیازی نیست که شما حتما یک عکاس حرفه ای باشید، بلکه باید بدانید که از ابزار ویرایش عکس به چه شکلی استفاده کنید.

برنامه VSCO :

این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس شناخته می شود و می تواند به کمپانی های کوچک برای قرار دادن عکس های جذاب و افزایش اعتبار کاری‌شان کمک کند. با استفاده از این برنامه، امکان ویرایش عکس در حالت های مختلف جهت افزایش یا کاهش میزان نور، تغییر ابعاد عکس و ... برای شما وجود دارد تا بتوانید آن را به یک محتوای جذاب تبدیل کنید. این برنامه دارای شبکه های اجتماعی مختلفی است که شما می توانید با عضویت در آن هم مطالب خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و هم از عکس های آنها دیدن نمایید.

VSCO برای هر دو سیستم عامل iOS و Android در دسترس است و قابلیت همگام سازی با سایر دستگاه ها را برای شما فراهم می کند. این برنامه رایگان است اما اگر می خواهید از تمام قابلیت های آن استفاده کنید، باید برای یک سال ۱۹.۹۹ دلار پرداخت نمایید.

برنامه TouchRetouch :

یکی از برجسته ترین ویژگی های این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس، امکان حذف موارد ناخواسته از عکس است. بنابراین از این بعد اگر می خواستید چیزی را از عکس خود حذف کنید، با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید آن را انجام دهید بدون آنکه نیاز به گرفتن مجدد عکس باشد. با TouchRetouch، می توانید چیزهایی مانند سایه ها، افراد، ساختمان ها، سیم ها، نقاط در آسمان و موارد دیگر را حذف کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دست خود را روی المان مورد نظر قرار داده و بکشید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل Android و iOS در دسترس است و قیمت آن ۱.۹۹ دلار است.

معرفی بهترین برنامه های ویرایش عکس

برنامه Snapseed :

این برنامه که توسط شرکت گوگل حمایت می شود، مشابه با سایر ابزار گوگل ویرایش را برای شما آسان می کند. به همین دلیل است که به عنوان یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس شناخته می شود چرا که تنها با یک گزینه Auto Correct اصلاحات لازم برای عکس شما را انجام می دهد. خبر خوب برای شما این است که استفاده از این برنامه رایگان بوده و برای هر دو سیستم عامل Android و iOS نیز در دسترس است.

برنامه Filterstorm Neue :

اگر می خواهید همه چیز حرفه ای و در حد عالی انجام شود، این برنامه می تواند انتخاب خوبی باشد چرا که قابلیت های مختلفی از قبیل تغییر نور، اضافه کردن متن، میزان شفافیت و ... را در اختیار شما قرار می دهد. از همه مهمتر این که اگر شما از تغییری که ایجاد کرده اید، راضی نیستید، می توانید تا ۱۰ مرحله به عقب برگردید. با این وجود یکی از عیب های احتمالی آن این است که شما از طریق این برنامه نمی توانید به طور مستقیم عکس را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید. اول باید ذخیره کرده و سپس این کار را انجام دهید. این برنامه به قیمت ۳.۹۹ دلار تنها برای کاربران iOS در دسترس است.

برنامه Mextures :

دلیل این که این برنامه به عنوان بهترین برنامه های ویرایش عکس شناخته می شود این است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از فلیتر و تنظیم نورهای مختلف، بدون افت کیفیت، به تصویر خود جلوه ای دیگر ببخشید. این برنامه به صورت رایگان و غیر رایگان برای سیستم عامل های iOS در دسترس است.

برنامه Adobe Photoshop Express :

این ابزار مشابه با فتوشاپ برای تلفن همراه است که استفاده از آن رایگان است. شما می توانید قالب، متن و هر چیزی که می خواهید را با استفاده از این ابزار به عکس خود اضافه کنید. تا عکستان را از حالت خامی خارج نمایید. فتوشاپ Express در هر دو دستگاه iOS و اندروید به صورت رایگان موجود است.

برنامه Camera+ :

اگر می خواهید با یک برنامه هم عکس بگیرید و هم آن را ویرایش کنید می توانید این گزینه را انتخاب کنید. البته این ابزار غیر رایگان بوده و تنها برای iPhone به قیمت ۲.۹۹ دلار و برای iPad به قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس است.

معرفی بهترین برنامه های ویرایش عکس

برنامه Superimpose :

این برنامه از این جهت به عنوان یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس شناخته می شود که امکان ترکیب چند عکس مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با تکنیک های مختلف از قبیل ماسک کردن، لبه های تصاویر مختلف را محو کرده تا جلوه طبیعی به عکس خود دهید. با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به فتوشاپ برای ترکیب لایه ها با یکدیگر نیست. Superimpose در دستگاه های iOS به قیمت ۱.۹۹ دلار و دستگاه های Android به قیمت ۰.۹۹ دلار در دسترس است.

برنامه A Color Story :

دلیل این که این برنامه جزء بهترین برنامه های ویرایش عکس محسوب می شود، میزان محبوبیت آن با توجه به آمار ۸ میلیون دانلود و نصبش است. فیلترهای مختلفی که در این برنامه وجود دارد، امکان ویرایش حرفه ای را برای شما فراهم می کند که البته برخی از آنها رایگان نیستند. این برنامه برای دستگاه های iOS و اندروید موجود است.

برنامه Afterlight ۲ :

اگر در زمینه ویرایش عکس حرفه ای هستید، پس این برنامه می تواند به نیاز های شما پاسخ دهد. البته استفاده از این ابزار برای افراد مبتدی نیز امکان پذیر است چرا که راهنمای استفاده از آن در برنامه وجود دارد. این برنامه تنها برای دستگاه های iOS در دسترس بوده، اما فقط Formal Light برای دستگاه های آندروید در دسترس است.

نظر شما در مورد بهترین برنامه های ویرایش عکس چیست؟ شما از کدام یک استفاده کرده اید؟ کدام یک رابط کاربری بهتری دارند؟

تاریخ انتشار 29 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر