شما فروشگاه‌های آنلاین بسیاری را می‌شناسید و قطعا تا کنون بارها از آن‌ها خرید کرده‌اید، فروشگاه‌هایی همچون والمارت، دبنهامز، بادی بیلدینگ و...آیا می‌دانید علاوه بر سایت هایی که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید، اپلیکیشن‌هایی هم به بازار ارائه شده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها خرید خود را انجام دهید. در ادامه با تراپی همراه شوید تا شما را با برخی از بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین آشنا نمائیم.

بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین را بشناسید

اگر در حال حاضر کامپیوتر یا لپ تاپ در اختیار ندارید و امکان خریداز فروشگاه‌های آنلاین برای شما وجود ندارد، به لطف نرم افزارهای خرید آنلاین که قابل استفاده بر روی گوشی تلفن‌های همراه هستند، شما هم می‌توانید از امکان خرید آنلاین بهره‌مند شوید.

بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین

با استفاده از این اپلیکیشن های خرید آنلاین شما می‌توانید در میان محصولات موجود در فروشگاه بگردید و آیتم مورد نظر خود را پیدا کنید و به سبد خرید اضافه کنید و پرداخت را انجام دهید تا فرایند خرید را تکمیل کنید که همه‌ی این‌ها با استفاده از تلفن همراه قابل انجام است.

اپلیکیشن آمازون : جایی که می‌توانید هر چیز که نیاز دارید خریداری کنید

آمازون یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین , از بزرگترین خرده فروشان آنلاین در جهان است که تقریباً هر محصولی را که به ذهن شما خطور کند، در آن می‌توانید پیدا کنید و اطلاعات و جزئیات کامل را در مورد آن محصول به دست آورید.

همچنین این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید بارکدهای روی محصولات را اسکن کرده یا عکسی از آن بگیرید تا قیمت‌ها را در برنامه مقایسه کنید یا وضعیت در دسترس بودن آن را بررسی کنید. پس از اتمام خرید ، می‌توانید آیتم‌های انتخابی خود را از طریق حساب آمازون خود سفارش دهید.

اپلیکیشن eBey : در این اپلیکیشن امکان خرید محصولات نو و محصولات استفاده شده نیز وجود دارد.

در اپلیکیشن eBey که یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین است، هم امکان خرید محصولات وجود دارد و هم می‌توانید محصولات ارزشمندی که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید را برای فروش در این اپلیکیشن قرار دهید و بفروشید. همچنین می‌توانید از اسکنر بارکد برای یافتن محصول خاص و دریافت موارد پیشنهادی و تخفیفات ویژه استفاده کنید.

اپلیکیشن Etsy: هر صنایع دستی که بخواهید در این اپلیکیشن می‌توانید خریداری کنید

اگر به دنبال آیتم‌های منحصر به فرد و دست ساز هستید ، Etsy جایی بسیار مناسب است. محصولاتی که در اینجا پیدا می‌کنید اغلب در هیچ جای دیگر یافت نمی‌شوند.

چه فروشگاه داشته باشید و چه خریداری، که به دنبال محصولات تک و عالی می‌گردد، می‌توانید از طریق برنامه‌ی کاربردی Etsy به جستجوی محصول مورد نظر خود بگردید و آن را بیابید.

اپلیکیشن Apple Store

با برنامه رسمی Apple Store ، می‌توانید در مورد محصولات تحقیق کنید و محصولات را مستقیماً از طریق این برنامه خریداری کنید.

بهترین اپلیکیشن های خرید آنلاین

اپلیکیشن Target : محلی برای یافتن معاملات عالی در برندهای مورد علاقه خود

اگر عاشق انواع معاملات هستید می‌توانید از برنامه کاربردیTarget  استفاده کنید. این برنامه، تنها برنامه‌ای است که می‌تواند به شما کمک کند تا در وقت خود بیشتر صرفه جویی کنید.

اپلیکیشن Walgreens : نسخه‌ها و داروهای خود را از اینجا دریافت کنید

برای تمام نیازهای دارویی شما ، برنامه Walgreens واقعاً برنامه ی مناسبی است. برای ارسال نسخه‌های خود ، می‌توانید از اسکنر داخلی استفاده کنید. همچنین امکان چت آنلاین با یک متخصص داروخانه برای شما وجود دارد. این برنامه یکی از بهترین برنامه های کاربردی برای کاربران محسوب می‌شود.

اپلیکیشن  Best Buy

برای علاقه‌مندان به تکنولوژی، اپلیکیشن Best Buy معمولا اولین انتخاب است چرا که می‌توانند کلیه‌ی قطعات کامپیوتری و الکترونیکی را در آن‌جا پیدا کنند.

اپلیکیشن Zappos Mobile : فروشگاه پوشاک و کفش

برای افرادی که علاقه‌مند به خرید طبق مد روز هستند، زاپوس یک اپلیکیشن فوق العاده است و جایی ست که تقریبا همه چیز را می‌تواند در آن جا پیدا کرد. در وب سایت زاپوس می‌توانید بر اساس نام برند محصول مورد نظر خود را جستجو کنید همچنین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید آیتم‌های مورد جستجوی خود را که یافته‌اید، ذخیره نمائید.

بنابراین چنانچه به هر دلیل امکان استفاده از سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ برای شما وجود ندارد، می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن های خرید آنلاین که در این مقاله برای شما معرفی کردیم، از فروشگاه‌های آنلاین خرید کنید.

امید است آنچه گفته شد مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 26 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر