ساعت ورزشی در تشخیص ضربان قلب، میزان مصرف انرژی، میزان سوخت چربی، حداکثر ضربان قلب و دیگر موارد به ورزشکاران کمک می‌کند. انتخاب ساعت مناسب برای ورزشکاران همانند دیگر امکانات مورد نیاز از اهمیت بالایی برخوردار است، در این مقاله تراپی قصد دارد تا شما را از جدیدترین و بهترین ساعت‌ های ورزشی روز مطلع سازد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در مورد نحوه خرید بهترین ساعت های ورزشی ، ویژگی و امکانات آن کسب کنید. 

 

بهترین ساعت های ورزشی

نحوه خرید بهترین ساعت ورزشی


سوال اول این است که کدام فعالیت ورزشی را می خواهید پیگیری کنید، این ویژگی اصلی جهت تایین ساعت ورزشی مورد نیاز شما است. اگر دونده یا دوچرخه سوار هستید، استفاده از GPS ضروری است، در حالی که شناگران بیشتر به ضد آب بودن ساعت باید اهمیت دهند. ورزشکارانی که ورزش 3 گانه یا تریاتلون انجام می‌دهند، افرادی که می خواهند اشکال مختلف تمرین همچون تمرین وزنه برداری و HIIT را در داخل خانه انجام دهند و ... همه ساعت ورزشی متفاوتی نسبت به دیگر رشته‌ها دارند که باید حتما در هنگام خرید به آن توجه کنید.

 

چه ویژگی ها و اطلاعات دیگری برای خرید ساعت ورزشی نیاز است؟

 

در جواب این سوال باید بگوییم برنامه‌هایی که توسط این ساعت پشتیبانی شده هم دارای اهمیت بالایی می‌باشد. بررسی کنید که ساعت مورد نظر شما چقدر کاربرپسند است و اینکه آیا قادر به همگام سازی با برنامه‌های شخص ثالث مانند Strava خواهد کرد. ممکن است علاقه به یک پخش کننده موسیقی داخلی داشته باشید، بنابراین باید به درستی قبل از خرید ساعت مورد نظر آن را از هر نظر مورد بررسی قرار دهید. همچنین باید توجه کنید که برخی از رشته‌های ورزشی نیاز به ویژگی های خاص و منحصر به فردی مانند بلوتوث و ANT + برای برقراری ارتباط با بدن یا دستگاه ورزشی دارند.

در آخر، عمر باتری را نیز باید بررسی کنید، به خصوص اگر قصد استفاده از GPS را دارید. برخی از ساعت ها روزانه به شارژ نیاز دارند، اما اکثر آنها چند روز یک بار و بهترین نوع آنها یک هفته یا دو هفته یک بار نیاز به شارژ دارند.

 

برای خرید ساعت ورزشی مناسب چقدر باید هزینه پرداخت کرد؟


یک ساعت ورزشی ساده، بدون ویژگی های فانتزی مانند ردیابی موقعیت مکانی، حدودا 50 تا 100 پوند هزینه دارد. اگر می خواهید یک ساعت مناسب با GPS داشته باشید، حدودا 100 پوند یا حتی بیشتر باید هزینه پرداخت کنید، و در صورتیکه توانایی پرداخت 150 تا 300 یورو داشته باشید قادر به انتخاب طیف وسیعی از گزینه های با کیفیت برای هر نوع ورزشی خواهید بود. اگر قادر به پرداخت هزینه‌ی بیشتری باشید به طور خاص ساعت‌های منحصر بفردی در رنج قیمت 300 تا 500 پوند می‌توانید پیدا کنید. در ادامه به برخی از بهترین ساعت‌ های ورزشی 2019 پرداخته شده است.

 

بهترین ساعت های ورزشی

 

در ادامه به برخی از بهترین ساعت‌ های ورزشی اشاره شده است:

 

Garmin Forerunner 245 Music: بهترین ساعت ورزشی برای دویدن


Garmin Forerunner 245 یکی از بهترین ساعت های ورزشی در دنیا است. وقتی صحبت از ساعت‌های ورزشی می شود، دوندگان نسبت به دیگر ورزشکاران، انتخاب های گسترده‌تری دارند. گزینه‌های عالی در هر رنج از قیمت وجود دارد، از Garmin Forerunner 45 گرفته تا مدل‌های پریمیوم مانند Garmin Fenix ​​6 Pro.

ساعت Forerunner 245 Music با اختلاف نسبت به دیگر ساعت‌های تعبیه شده برای دوندگان، ویژگی های منحصر به فرد و خاصی را برای آنها در نظر گرفته است. این ساعت دارای سیستم ردیاب فاصله با استفاده از GPS ،GLONASS و Galileo می‌باشد. شما همچنین می‌توانید موسیقی خود را با این ساعت همگام سازی کنید. علاوه بر این شما قادر به همگام‌سازی برنامه‌هایی همچون  Garmin Connect و Garmin Coach feature  نیز می‌باشید. 

 

مشخصات کلیدی

عمر باتری: 24 ساعت (GPS)، شش ساعت (GPS به علاوه موسیقی)، 7 روز (فقط استفاده از ساعت)؛

GPS:

ضد آب

ردیابی ضربان قلب

 Bluetooth  و ANT +

قیمت: 300 پوند

 

Polar Ignite: ساعت ورزشی با بهترین کیفیت

 

Ignite یک کیت حسی هوشمند است که کمتر از 200 پوند قیمت دارد. این کیت شامل تمام سنسورهای مورد نیاز برای ردیابی تمامی ورزش‌هایی است که می‌توانید به آن فکر کنید، از جمله تریاتلون و شنا در فضای باز است. علاوه بر آن یک راهنمای عالی برای انجام تمرینات روزانه و نحوه انجام حرکات است، بنابراین می‌توان گفت یک مربی تمام عیار است. Ignite همچنین بهبود کیفیت خواب و تغییر ضربان قلب شما در طول شب ارزیابی می‌کند. 

 

مشخصات کلیدی

عمر باتری: 17 ساعت (gps)، پنج روز (فقط استفاده عادی از ساعت)

GPS

ضد آب

ردیاب ضربان قلب

بلوتوث

قیمت: 175 پوند

 

Garmin Forerunner 945: بهترین ساعت ورزشی برای مسابقات سه گانه و دوچرخه سواری

 

Forerunner 945 یک ساعت تماشایی همه جانبه است. این ساعت قادر به ردیابی قابل اطمینان و کامل در طیف وسیعی از ورزش ها و همچنین آموزش و تحلیل‌های دقیق است. علاوه بر این ویژگی‌های هوشمندی مانند پخش موسیقی و نقشه داخلی به شما در تعیین مسیر حرکت و لذت بردن در راه کمک می‌کند. شاید مهمترین ویژگی این ساعت علاوه بر سبک وزن بودن آن، این باشد که با هر سنسوری که می‌خواهید با آن همگام شوید از جمله cycling power meters  و running footpods سازگار است و می توانید از ویژگی‌ها و امکاناتی همچون ANT + و بلوتوث برای ارتباط با ساعت استفاده کنید.

 

مشخصات کلیدی

 عمر باتری: 36 ساعت (GPS)، ده ساعت (GPS به علاوه موسیقی)، چهارده روز (حالت استفاده عادی)

GPS

 ضد آب

 ردیابی ضربان قلب

 Bluetooth و ANT +

قیمت: 520 یورو

 

بهترین ساعت های ورزشی

 

Withings Steel HR: هوشمندترین ساعت ورزشی در دنیا

 

یکی دیگر از بهترین ساعت های ورزشی در دنیا Withings Steel HR می‌باشد. از نظر ظاهری، همه افراد این ساعت را دوست ندارند. اگر دوست دارید تناسب اندام داشته باشید، Withings Steel HR گزینه ای عالی است، زیرا دارای فناوری های جدیدی برای ردیابی فعالیت‌های روزمره و ثبت اطلاعات اولیه درباره تناسب اندام شما است. The Withings Steel HR بطور خودکار پیاده روی، دویدن، شنا و خواب را ردیابی می‌کند. 

 

مشخصات کلیدی

عمر باتری: 25 روز

ضد آب

 ردیابی ضربان قلب

قیمت: 179.95 دلار

 

خدمات تراپی

 

در صورتیکه ساعت مورد نظر خود را از سایت‌های خارجی انتخاب کرده‌اید و دارای کارت اعتباری یا حساب پی پال، اسکریل و ... نمی باشید. می توانید با عضویت در تراپی، ثبت در خواست سفارش و ارسال لینک پرداختی و معادل هزینه ی ریالی آن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساعت مورد نظر خود را دریافت نمایید.

برای انتخاب ساعت ورزشی مورد نظر خود باید با دقت ویژگی‌های هر یک را بررسی نمایید و سپس با توجه به نوع ورزش و نیازهای خود ساعت مورد نظر را انتخاب کنید. در صورتیکه اطلاعات کافی و جامعی در مورد بهترین ساعت های ورزشی دارید لطفا در کامنت‌ها نظرات خود را بیان کنید.

تاریخ انتشار 04 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر