کارآفرینانی که برای راه اندازی استارت اپ در سال 2020 در حال برنامه ریزی هستند، لازم است قبل از هر چیز در این زمینه مطالعه‌ی کافی داشته باشند. به طور مثال باید بدانند که شغل های استارتاپی پرتقاضا کدام شغل‌ها هستند یا استارت اپ های موفق در حوزه‌های مختلف کدامند و مواردی از این قبیل. در این راستا ما تصمیم گرفته‌ایم تا بهترین استارت اپ های سال 2020 را معرفی کنیم تا اگر شما نیز برای راه اندازی کسب و کار جدید در حال تصمیم گیری هستید، با مطالعه‌ی این مقاله بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. پس با تراپی همراه باشید.

معرفی بهترین استارت اپ های سال 2020

در قسمت اول این مقاله گفتیم که با پیشرفت تکنولوژی و وجود فناوری اطلاعات و ابزارهای هوش مصنوعی، در آینده شاهد حضور ربات‌ها در زندگی بشر خواهیم بود. در این زمینه نیز بسیاری از کارافرینان به راه اندازی استارت اپ‌هایی پرداخته‌اند که از فناوری هوش مصنوعی برای این کار بهره گرفته‌اند. در این بخش از مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

استارت اپ های سال 2020

Streem

استریم یکی از بهترین استارت اپ های سال 2020 است برای پشتیبانی مشتری که این امر را بسیار آسان ساخته است. علت اصلی ارائه‌ی این استارت اپ این بود که یکی از دلایل نارضایتی مشتریان، که عدم پشتیبانی منظم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها است بر طرف شود.

معرفی Streem ، انقلابی در پشتیبانی از مشتری است که به مشتریان کمک می‌کند تا مشکل خود را از طریق لنز تلفن همرا هوشمند خود مشخص کنند ، و تیم پشتیبانی می‌تواند بلافاصله آن‌ها را راهنمایی کند.

Snackpass

با Snackpass که یکی از بهترین استارت اپ های سال 2020 است، به محض سفارش مشتری ، برنامه به طور خودکار از کیف پول وی هزینه را کسر می‌کند و صاحبان رستوران‌ها به هیچ وجه برای پرداخت هزینه‌ی مشتریان نگرانی نخواهند داشت. Snackpass اکنون در چندین دانشگاه در سراسر ایالات متحده استفاده می‌شود.

Cazoo

خرید آنلاین اتومبیل؟ کمی غیر عادی به نظر می‌رسد. اما واقعیت دارد، امکان خرید اتومبیل هم اکنون به آسانی از درون منزل امکان پذیر است.  Cazoo استارت اپی است که خرید خودروهای استفاده شده را بسیار ساده کرده است. Cazoo یک فروشگاه آنلاین بازرسی و تقسیم اتومبیل است که یک چک لیست جامع 150+ نکته‌ای دارد که هر ماشین باید از آن عبور کند و این موارد در آن چک شود. علاوه بر این ، هنگامی که سفارش خود را تنظیم کردید ، ماشین در 72 ساعت آینده در آستانه منزل شما تحویل داده می‌شود. اگر به دلایلی ماشین را دوست نداشتید ، همیشه می‌توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی آن را پس بدهید.

Verishop

Verishop یک فروشگاه تجاری آنلاین  است که محصولات ارائه دشه در آن نیازهای روزانه شما از مد را برآورده می‌سازد. آنچه Verishop را از بقیه متمایز می‌کند ، کیفیت کالاهایی است که ارائه می‌دهد. این فروشگاه تنها دارای محصولات برتر از مارک‌های برتر است. Verishop یک مرکز خرید مناسب برای مشتریانی است که به دنبال محصولات باکیفیت می‌گردند. فروشگاه تجارت الکترونیک Verishop از سانتا مونیکا ، کالیفرنیا اداره می‌شود و در دو سال گذشته در زمینه‌ی فعالیت خود کاملاً موفق عمل کرده است.

استارت اپ های سال 2020

CoachHub

CoachHub یک پلتفرم کلود مربیگری موبایل است که مربیگری شخصی سازی شده را برای کارمندان در تمام سطوح شغلی فراهم می‌کند. این پلتفرم دارای مجموعه ای از مربیان معتبر از سراسر جهان است. همچنین در صورت واجد شرایط بودن می‌توانید به عنوان مربی در این سیستم نام خود را ثبت کنید. این برنامه جلسات مربیگری زنده را از طریق کنفرانس ویدئویی با ساعات یادگیری انعطاف پذیر برای کارمندان ارائه می‌دهد. با استفاده از CoachHub ، می‌توانید مدیران خود را به رهبران الهام بخش تبدیل کنید ، عملکرد تیم را تقویت کنید و به رشد کارمندان کمک کنید. این استارتاپ در برلین فعالیت می‌کند. این شرکت در حال حاضر به قطبی برای مربیان تجاری با تجربه ، کارشناسان توسعه ، کارآفرینان و مهندسان برجسته IT تبدیل شده است.

Springboard

Springboard مهارتهای شغلی پرتقاضا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند از طریق آن‌ها در مسیر پیشبرد مشاغل حرفه‌ای خود حرکت کنند. از آنجایی که این دوره‌ها بصورت آنلاین در دسترس هستند ، در هر زمان که بخواهید به راحتی می‌توانید از طریق آن آموزش ببینید. Springboard دوره‌هایی را در زمینه علوم داده ، طراحی ، تجزیه و تحلیل ، بازاریابی و امنیت ارائه می‌دهد. شعار این شرکت "رویکرد جدیدی برای آموزش" است.

به گفته این شرکت این روش یک شیوه‌ی پیگیری مادام العمر است و قصد دارد دوره‌هایی را ارائه دهد که به دانشجویان خود برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف کمک کند.

از توجه و همراهی شما صمیمانه تشکر می‌کنیم.

تاریخ انتشار 14 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر