همراهان عزیز، حال که شما با ارز دیجیتال لایت کوین آشنا شده اید شاید زمان آن باشد که مقداری از این ارز را برای خود داشته باشید. اما سوالی که مطرح می شود این است که کجا آن را نگه دارم!؟ نگران نباشید در این مقاله من بهترین کیف پول لایت کوین را به شما معرفی کنم که به صورت های مختلف می توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که با این ارز آشنایی زیادی ندارید می توانید از مقاله معرفی لایت کوین استفاده کنید. پس همراه ما باشید.

انواع کیف لایت کوین : 

اگر مقاله های تراپی را دنبال کرده باشید حتما در مورد کیف پول سایر ارزها این موضوع را متوجه شده اید که کیف پول ها به صورت های مختلفی قابل استفاده هستند. در مورد ارز دیجیتال لایت کوین نیز به 4 طریق شما می توانید ارز خود را نگهداری کنید.

1- کیف پول آنلاین Blockchain.info : در صورتی که به دنبال یک کیف پول امن برای نگهداری ارز خود هستید این مورد می تواند بهترین انتخاب باشد. درست است که به صورت آنلاین می توانید استفاده کنید ولی هک کردن آن برای هکرها خطرات زیادی دارد. بر اساس جدیدترین نظرسنجی هایی که انجام شده است این کیف پول در بین افراد دارای محبوبیت زیادی است به صورتی که دارای 15 میلیون کاربر است که حدود 100 میلیون تراکنش توسط آن انجام می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که جایگاه خود را در میان انواع کیف پول ها به خوبی بدست آورده است. البته شما از این کیف پول برای ارز دیجیتال بیت کوین نیز می توانید استفاده کنید. در صورتی که در مورد این موضوع اطلاعی ندارید می توانید از مقاله بهترین کیف پول بیت کوین استفاده کنید. استفاده از ااین کیف پول رایگان است.

کیف پول لایت کوین

2- کیف پول نرم افزاری Electrum : در میان کیف پول هایی که به صورت نرم افزار ارائه می شوند این کیف پول جایگاه مناسبی دارد چرا که علاوه بر کاربری آسان که همیشه مورد علاقه افراد بوده است، امنیت خیلی زیادی برای کاربران خود فراهم می کند. که از سال 2011 تا کنون در حال فعالیت است. البته تنها مشکلی که دارد این است که تنها برای اندروید قابل استفاده است و کاربران آیفون همچنان نمی توانند از آن استفاده ای داشته باشند. استفاده از این کیف پول نیز به صورت رایگان است.

برای خرید ارز دیجیتال لایت کوین، کلیک کن!

خرید لایت کوین از تراپی

 

معرفی کیف پول لایت کوین

3- کیف پول سخت افزاری Ledger or Trezo : سرمایه گذاران حرفه ای معمولا این کیف پول را برای خود انتخاب می کنند چرا که همیشه می توانند از آن استفاده کنند و همچنین امنیت آن دست خودشان است و هک کردنی آن ها را تهدید نمی کند. اما تنها نکته ای که در مورد آن ها وجود دارد این است که مانند سایر روش ها رایگان نیستند و برای داشتن آن ها باید هزینه کنید. این هزینه هم معمولا زیاد است و از 89 یورو تا 230 یورو آغاز می شود.

معرفی کیف پول لایت کوین

4- کیف پول Paper : این نوع کیف پول به عنوان سندی در اختیار شما قرار داده می شود که شامل همه اطلاعات امنیتی شما می شود. 

معرفی کیف پول لایت کوین

همراهان عزیز، در نهایت بسته به نوع سلیقه شما، می توانید از هر کدام کیف پول لایت کوین استفاده نمایید. امنیت همه کیف پول های گفته شده مورد تایید است. البته باز هم نگهداری از آن ها به خود شما بستگی دارد. منتظر نظرات شما هستیم. با ما از طریق چت آنلاین در ارتباط باشید.

 

تاریخ انتشار 15 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
کیف پول لایت کوین
معرفی لایت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر