جرمی آلیر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Circle که در زمینه فناوری سیستم پرداخت آنلاین با حمایت Goldman Sachs فعالیت می کند، عقیده دارد که قیمت بیت کوین در 3 سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت.

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

با وجود تمام نوسانات قیمتی که بیت کوین با آن مواجه بوده است، باز هم توانسته جایگاه خوبی در میان رقبای خود مانند اتریوم داشته باشد.این روزها نیز شاهد افت قیمت بیت کوین هستیم، که بر خلاف تصور بسیاری از ما، باز هم بسیاری از تحلیل گران و اقتصاددانان عقیده دارند که الان زمان سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال است. چرا که به زودی قیمت آن به مقدار زیادی افزایش خواهد یافت.

اما بر اساس پیش بینی قمیتی که آلیر داشته است، تا 3 سال آینده، قیمت بیت کوین به مقداری خواهد رسید که برای بسیاری از افراد غیر قابل باور است. بر اساس عقیده این فرد، چون زیر ساخت های بیت کوین در چند سال اخیر تغییرات زیادی نداشته است، اکنون که در حال تغییر و البته بهبود یافتن است، دیگر مانند گذشته افت قیمت بیت کوین اتفاق نمی افتد چرا که حساب بسیاری از افراد مورد هک قرار نگرفته و سرمایه کاربران این ارز دیجیتال از بین نمی رود.

قیمت بیت کوین

بنا بر نظر آلیر، بیت کوین هم اکنون نیز نسبت به سایر رقبای خود دارای امنیت فوق العاده بیشتری است که باعث شده بسیاری از افراد در آن سرمایه گذاری کنند. اما اگر همین میزان امنیت، باز هم بهبود پیدا کند، بسیاری از فروشگاه ها و مراکز الکترونیکی از این ارز دیجیتال به عنوان یکی از روش های پرداختی خود استفاده می کنند.

بر اساس نظر آیلر، امروزه بسیاری از روش های پرداخت آنلاین در حال استفاده از فناوری رمزنگاری هستند. با توجه به این که توکن ها از ابتدا از این فناوری استفاده کرده اند، می توان نتیجه گرفت که در آینده این توکن ها در زندگی همه افراد در سراسر جهان نقش مهمی بازی کرده و در نتیجه موجب افزایش قیمت بیت کوین شود.

به گزارش CCN، مایک Novogratz، بنیانگذار بانک سرمایه گذاری رمز گشایی Galaxy Digital، معتقد است که استفاده از توکن در تمامی امور زندگی به عنوان یکی از تغییرات اساسی در سال های آتی شناخته می شود.

قیمت بیت کوین

جالب است بدانید که امریکا بیش از هر کشور دیگری می خواهد که بر معاملاتی که با استفاده از ارز دیجیتال انجام می شوند، نظارت مستقیم داشته باشد؛ به همین دلیل است که ترجیح می دهد تراکنش‌ها با استفاده از ارز دیجیتال توسط سیستم بانکی انجام شود. به همین دلیل است که شرکت هایی نظیر Coinbase و Circle که در زمینه اکسچنجینگ فعالیت می کنند، در حال تطبیق با این قوانین جدید هستند. بنابراین با توجه به این که سطح امنیت تراکنش ها در حال افزایش است و هم این که بر معاملات انجام شده، نظارت مستقیم انجام می شود، می توان نتیجه گرفت که بار دیگر بسیاری از افراد به سمت سرمایه گذاری در بیت کوین رفته اند و در نتیجه شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود.

با وجود این که آلیر معتقد است که در سال های آینده، افزایش قیمت بیت کوین حتمی خواهد بود، برخی دیگر عقیده دارند چنین چیزی محال است و مرگ بیت کوین حتمی است! نظر شما چیست؟ به نظر شما بیت کوین از جایگاه فعلی و البته قبلی خود فراتر خواهد رفت یا نه!؟

تاریخ انتشار 10 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر