بر اساس گزارشاتی که در اوایل این هفته منتشر شد، شبکه پرداخت ارز دیجیتال توسط یک بانک ژاپنی پشتیبانی می‌شود. گروه مالی UFJ میتسوبیشی (MUFG) بزرگ‌ترین بانک در ژاپن اعلام کرد که آنها قرار است بلاک چین خود را بر اساس شبکه پرداخت به مدت یک سال و در طول شش ماه اوایل سال ۲۰۲۰ قرار دهند. MUFG یک بانک بزرگ است و از لحاظ میزان سرمایه جز ۵ تا از بزرگ‌ترین بانک‌های جهان است. در ادامه با تراپی همراه باشید تا مطالب بیشتری در خصوص پرداخت های بلاک چین و حمایت میتسوبیشی از آن برای شما بیان کنیم.

شبکه باز سراسری برای پرداخت های بلاک چین

یک شبکه سراسری که با نام "شبکه باز سراسری" شناخته می شود، از تکنولوژی بلاک چین برای پرداخت های خود استفاده می‌کند تا بتواند بیشتر از یک میلیون تراکنش را در یک ثانیه پردازش کند. شبکه باز سراسری، یک شبکه بسیار محرمانه و قدرتمند بلاک چینی است. آنچه نشان می‌دهد مبنی بر این است که ما هنوز نمی‌دانیم این شبکه بر اساس کدام بلاک چین کار می‌کند. تنها چیزی که مشخص است این است که MUFG سازنده‌ی اولیه این شبکه است و چنانچه مشارکت‌های پنهانی نیز وجود داشته باشد، کسی چندان از آن آگاهی ندارد. این شبکه سراسری، خدمات بسیار گسترده‌ای از قبیل پردازش پرداخت زنده، میکروپرداخت‌ها و دیگر تکنولوژی‌های مبنی بر اینترنت اشیا (IOT)، ارائه می‌دهد.

پرداخت های بلاک چین

بر اساس آنچه از کوین دسک گزارش شده است، سابقا MUFG تکنولوژی بلاک چین را در چند زمینه کاربردی از جمله پرداخت‌ های بلاک چین ، مورد کنکاش و جستجو قرار داده است. به طور کلی تکنولوژی بلاک چین در ژاپن بسیار عظیم است و جای تعجب نیست که MUFG در حال حاضر در حال تحقیق در مورد تکنولوژی بلاک چین در برخی از موقع در همکاری با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

پیامدها و نتایجی که وجود دارد این است که MUFG می‌تواند در شرف پذیرفتن پرداخت‌های ارز دیجیتال باشد، بنابراین این منطقی است که بگوئیم آن‌ها در حال ایجاد بلاک چین شخصی خودشان هستند. احتمال این هم وجود دارد که این یک پلتفرمی باشد که برای تسهیل پرداخت های FIAT و سایر تراکنش‌ها طراحی شده باشد.

گروه میتسوبیشی قصد دارد تا از پرداخت های بلاک چین پشتیبانی کند!

اخیرا توسط گروه مالی UFJ میتسوبیشی (MUFG)، گزارش شده است که آن‌ها یک سیستم پرداخت مبتنی بر بلاک چین جدید راه‌اندازی کرده‌اند. گروه مالی عبارتند از دارندگان بانک ژاپنی با خدمات مالی بسیار قوی که ارائه می‌دهند و از سران توکیو ژاپن می‌باشند. پنجمین بانک بزرگ جهان در حال فعالیت بر پروژه‌ای است با مشارکت شبکه تحویل محتوا ایالات متحده، آکامای(Akamai) که هدف آن این است که در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شود.

Akamai و MUFG هر دو به تازگی اعلام کرده‌اند که در ماه می سال گذشته با انتشار یک طرح کلی از اینکه شبکه باز سراسری چیست، همکاری خود را اعلام کرده‌اند و یک تاریخی را مشخص کردند برای شروع سال مالی ۲۰۱۸، که این وعده به وقوع نپیوست.

همزمان، یک منبع خبری بیان کرد که این شبکه پرداخت جدید، به چندین سرویس پرداخت متنوع توسط یک واسط کاربری مجهز خواهد شد که می‌تواند به عنوان یک شبکه ارتباطات مورد استفاده قرار گیرد و شامل توابعی برای انتقال و مدیریت ارز از طریق بلاک چین می‌باشد. استفاده از این سیستم جهت کاهش هزینه‌های تراکنش‌ها برای همه نوع سرویس‌های پرداخت می‌باشد و قادر است تعداد بسیار زیادی تراکنش را مدیریت کند.

گروه Mitsubishi طی ماه‌های اخیر تلاش‌های بسیاری مبنی بر پیاده‌سازی بلاک چین ها را آغاز نموده است، در این میان نیز به دنبال یک راهکار انتقالی با برزیل با استفاده از Ripple XRP نیز بوده است.

پرداخت های بلاک چین

در همین ماه میتسوبیشی نودهای کوچکی ایجاد کرد تا ارز دیجیتال خود را در چند نقطه زمانی از سال به طور آزمایشی آغاز کند. خبر اصلی در مورد این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۶ اعلام شد. ششمین بانک بزرگ ژاپن نیز در حال تلاش بودند تا اولین بانک ژاپنی باشند که ارز مجازی را ارائه می کنند.

ارز MUFG مسلما بر اساس تکنولوژی بلاک چین می‌باشد و به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های ثابت شخص به شخص را انجام دهند، همچنین این امکان برای آنها وجود دارد که با هزینه‌های بسیار پائین خرید نمایند.

MUFG می‌گوید که این شرکت تمام معاملات را از طریق شبکه ارز دیجیتال خود پردازش می‌کند و ادعا می‌کند که چنین رویکردی باعث بهبود ثبات ارز آن‌ها خواهد شد. در ژانویه سال گذشته، یک شرکت محلی دیگر دارایی‌های ارزی خود را ارائه کرد که بر رشد روزافزون فن‌آوری پذیرش بلاک چین‌ها در کشور متمرکز بود.

از توجه و همراهی‌تان تا پایان مقاله حمایت میتسوبیشی از پرداخت های بلاک چین صمیمانه ممنون و سپاسگزاریم. لطفا مشکلات و سوالات خود را با در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند. 

تاریخ انتشار 05 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر