واقعیت افزوده یک تکنولوژی است که از طریق یک وسیله الکترونیکی دنیای واقعی را با دنیای مجازی تلفیق می کند. در سال های اخیر این تکنولوژی با ماهيت جذابي كه داشته(مرزي ميان واقعيت و خيال)، به ارائه محتواهای آموزشی و سرگرمی کمک شایانی کرده است. کتاب نقاشی واقعیت افزوده نمونه ای از این دسته وسایل سرگرمی هستند که با استقبال بی نظیری در سراسر دنیا مواجه شده است. در واقع، کتاب نقاشی واقعیت افزوده به منظور جان بخشیدن به نقاشی ها و تصاویر در نظر گرفته شده اند. برای والدینی که به دنبال راه هایی برای سرگرم کردن کودکان خود هستند این کتاب ها علاوه بر جذابیت، بهترین گزینه برای وقت گذراندن مفید کودکان می باشند. با ما همراه باشید تا شمارا با نحوه کار این کتاب ها و همچنین نحوه خرید آن ها آشنا کنیم.

کتاب نقاشی واقعیت افزوده

کتاب نقاشی واقعیت افزوده (AR) چیست؟

کتاب واقعیت افزوده همانطور که گفته شد برای جان بخشیدن به تصاویر دنیای واقعی و مجازی سازی آن ها مورد استفاده قرار میگیرد. در این کتاب ها با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده و به کمک یک گوشی همراه میتوان تصاویر و نقاشی ها را به حرکت درآورد. تصاویر رنگ آمیزی شده در این کتاب ها قابلیت حرکت، بازی، آواز خواندن و صحبت کردن را پیدا می کنند. به طور قطع برای هرکودکی بسیار جذاب خواهد بود که نقاشی خود را به صورت متحرک ببیند. شاید که این همواره در خیال پردازی های کودکان بوده است و اکنون به واقعیت تبدیل شده. انواع مختلفی از این کتاب ها عرضه شده است که ما در این جا به کتاب نقاشی واقعیت افزوده (AR) برای کودکان می پردازیم. از آن جایی که این کتاب ها، نقاشی های ثابت کودکان را به نقاشی هایی متحرک و مهیج تبدیل می کنند بسیار سرگرمی جذاب و مفیدی برای کودکان خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با مزيت استفاده از این کتاب ها با ما همراه باشيد.

 

فواید استفاده از کتاب واقعیت افزوده

طبق تحقیقات به عمل آمده تفاوت هایی میان درک خواندن کودکانی که کتاب واقعیت افزوده میخوانند با آن هایی که به همان روش قدیمی کتاب می خوانند وجود دارد. در واقع استفاده از کتاب های واقعیت افزوده درک بهتری از مفاهیم به کودکان می دهد به طوری که در یادآوری و بازگویی داستان عملکرد بهتری دارند. اینطور میتوان گفت که استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، به افزایشی بازدهی ذهن و حافظه کمک شایانی کرده و قدرت درک و بازگویی مطالب را افزایش میدهد.
همچنين مزایای استفاده از کتاب واقعیت افزوده را میتوان مواردی چون نشاط بخش و سرگرم کننده بودن، هیجان انگیز بودن، میل و لذت کشف، بروز احساسات مثبت، تجربه خواندن جمعی و شیوه جدید در داستان گویی بیان کرد.

مزيت هاي استفاده از کتاب نقاشی واقعیت افزوده را ميتوان در موارد زير خلاصه كرد:

  • يادآوري و بازگويي بهتر
  • افزايش بازدهي ذهن و حافظه
  • افزايش قدرت درك
  • نشاط بخشي
  • لذت كشف
  • بروز احساسات مثبت

از آن جايي كه خريد اين كتاب ها، گاها نيازمند اعتبار دلاري است كه به طور قطع در ايران به سختي انجام پذير است،‌ با ما همراه باشيد تا شما را با شيوه خريد اين كتاب ها آشنا كرده و راه حلي آسان پيش روي شما قرار دهيم.

کتاب نقاشی واقعیت افزوده

نحوه خرید کتاب نقاشی واقعیت افزوده

در حال حاظر کمپانی های بزرگی هستند که این کتاب نقاشی واقعیت افزوده را ارائه می کنند. برای خرید این کتاب ها می توان آن ها را به صورت آنلاین خریداری کرده و پس از دانلود PDF این نقاشی ها، نسخه پرینت شده آن را به صورت کتاب دراختیار کودکان قرار داد. سپس با دانلود اپلیکیشن های مخصوص که در زمان خرید به شما معرفی میشود می توان به راحتی از تکنولوژی واقعیت افزوده در این کتاب ها استفاده کرد. نحوه دانلود این اپلیکیشن ها بسیار راحت بوده و می توانید آن ها را از گوگل پلی و برخی سایت های معتبر دانلود و استفاده کنید. به طور خلاصه مزای استفاده از این ابزار را میتوان مواردی چون هیجان انگیز بودن، لذت کشف، نشاط بخش بودن، نشاط بخش و سرگرم کننده بودن، تجربه خواندن جمعی، شناخت بیشتر و بروز احساسات مثبت معرفی کرد.

برخی از این نقاشی ها به صورت رایگان ارائه می شود و برخی دیگر نیازمند پرداخت های آنلاین به صورت دلاری هستند. شما برای پرداخت های آنلاین خود میتوانید از سایت تراپی که متخصص در زمینه خرید و پرداخت های ارزی می باشد کمک بگیرید.

 

 

تاریخ انتشار 30 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر