همانطور که می‌دانید تعداد علاقه‌مندان به خرید بیت کوین همواره در حال افزایش است. در مقاله‌ی قبلی گفتیم که اسکریل برای کاربران این امکان را فراهم کرده است که بتوانند بیت کوین بخرند. البته تنها برای اهداف سرمایه گذاری. چرا که خرید مستقیم بیت کوین با اسکریل، تنها اجازه‌ی مبادله‌ی ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است و امکان انتقال سکه‌های رمزنگاری شده برای آن‌ها به کیف پول دیجیتالشان وجود ندارد. برای خرید بیت کوین با اهدافی دیگر علاوه بر هدف سرمایه گذاری، می‌توانید از روش‌های غیر مستقیم خرید بیت کوین با اسکریل بهره‌مند شوید. در ادامه با تراپی همراه باشید تا برخی از روش‌های خرید بیت کوین با اسکریل به طور غیر مستقیم را برای شما بیان کنیم.

معرفی روش‌های خرید بیت کوین با اسکریل به طور غیر مستقیم

در این بخش از مقاله برای شما روش های خرید بیت کوین با اسکریل به طور غیر مستقیم را خواهیم گفت که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند برای اهداف دیگر نیز از سکه‌های خود استفاده کنند.

خرید بیت کوین با اسکریل به طور غیر مستقیم

خرید بیت کوین با اسکریل از طریق BitPanda

خرید از بیت پاندا یکی از روش‌های خرید بیت کوین با اسکریل به طور غیر مستقیم است. بیت پاندا یک صرافی آنلاین است که اسکریل را به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته است. این صرافی تنها کاربران اروپایی را می‌پذیرد. برای خرید کافیست به اکانت خود لاگین کنید و گزینه‌ی  Buy را انتخاب نموده و اسکریل را به عنوان درگاه پرداخت انتخاب کنید.

تنها مشکلی که برای این صرافی وجود دارد این است که شما قیمت دقیقی از میزان هزینه‌ی تراکنش‌ها در دست ندارید و این هزینه‌ها در مبلغ نهایی گنجانده شده‌اند.

خرید بیت کوین با اسکریل از طریق Virwox

Virwox یکی دیگر از صرافی‌ها برای خرید بیت کوین با اسکریل به طور غیر مستقیم است. فرایند انجام تراکنش‌ها در این صرافی اندکی کند است، به علاوه هزینه‌ی تراکنش‌ها نیز اندکی بالا است. برای خرید از این صرافی نیز نیاز دارید که یک حساب کاربری داشته باشید.

خرید بیت کوین با اسکریل از طریق LocalBitcoins

LocalBitcoins یک فروشگاه آنلاین برای خرید بیت کوین با اسکریل به طور غیر مستقیم است مانند eBay، که شما می‌توانید فروشندگان بسیاری را از سراسر جهان در آن پیدا کنید. این فروشگاه اینترنتی امکان خرید بیت کویت را با روش‌های مختلف پرداخت برای کاربر فراهم کرده است. اما کاربران ترجیح می‌دهند با سابقه‌ی درخشانی که اسکریل در زمینه‌ی پرداخت‌های اینترنتی داشته است، این درگاه پرداخت را انتخاب کنند.

خرید بیت کوین با اسکریل از طریق Paxful

 Paxful یک وب سایت فروش آنلاین بیت کوین است که بسیار شبیه به localBitcoins است. در این وب سایت شما با اشخاص مبادله می‌کنید و با هیچ کمپانی خاصی در ارتباط نیستید. بنابراین باید توجه داشته باشید که به چه کسی اعتماد می‌کنید.

خرید بیت کوین با اسکریل به طور غیر مستقیم

خرید بیت کوین با اسکریل از طریق SpectroCoin

SpectroCoin یک صرافی آنلاین و همچنین یک ارائه دهنده‌ی کیف پول دیجیتال است که برای کاربر این امکان را فراهم می‌کند تا ارز دیجیتال بیت کوین، دش، اتریوم و ... را از اسکریل خریداری نماید. هزینه‌ی تراکنش در این صرافی با اسکریل در حدود 3.5 درصد است. برای خرید بیت کین از طریق این صرافی باید ابتدا یک اکانت ایجاد کنید، سپس اکانت خود را فعال سازی کنید، ارز دیجیتال مورد نظر خود را به آن واریز کنید و به مبادله رمزارز بپردازید.

خرید بیت کوین با اسکریل از طریق Lykke

Lykke یک شرکت سوئیسی است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا انواع ارزهای دیجتال را بخرید، بفروشید و مبادله کنید. در این صرافی برای مبادله یا واریز و یا برداشت مبالغ کم، هیچ هزینه‌ای نخواهید پرداخت. اپلیکیشن Lykke نیز برای استفاده بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS قابل استفاده است.

خرید بیت کوین با اسکریل از طریق Exmo

Exmo در سال 2013 تاسیس شد و یکی از صرافی های ارز دیجیتال با بیش از 1.5 میلیون کاربر در سراسر جهان است. در صرافی Exmo امکان مبادله‌ی رنج وسیعی از ارزهای دیجیتال وجود دارد.

خرید بیت کوین با اسکریل از طریق CoinGate

CoinGate یک راه پرداخت برای شرکت‌هایی است که در پی پذیرش ارز دیجیتال هستند و آن را پیگیری می‌کنند. از طریق  CoinGate امکان خرید بیت کوین، لیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال از طریق اسکریل، ویزا، مسترکارت و ... وجود دارد.

اما کاربران به دفعات مختلف سوال می‌پرسند که آیا اسکریل امن است؟ برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوئیم که بر خلاف پی پال، اسکریل از خریداران حمایت نمی‌کند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسکزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 31 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    بهاری ۱۸ مهر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    باعرض سلام و ادب
    کدوم یکی از سایت یا صرافی های فوق برای ایرانیان راحت تره ؟ مثلا احراز هویت نخواد یا به آی پی ایران حساس نباشه و ...
    باتشکر

فرم ارسال نظرات کاربر