Clash of Clans یک بازی استراتژیک است که بازیکنان می توانند روستای خود را بسازند و گسترش دهند، جنگجویان با دفاع های قدرتمند، منابع جنگی را از دیگر روستاها سرقت کنند و بیرون بیاورند و خیلی بیشتر و بیشتر. سنگهای قیمتی یا همان جم، حق بیمه در بازی هستند که برای پیشبرد روستاهای بازیکنان استفاده می شود. بازیکنان، ابتدا بازی را با 500 سنگ شروع می کنند (250 مورد از آنها را مجبور به استفاده در طول آموزش سربازان هستید). جواهرات را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد؛ در طول بازی با تکمیل دستاوردها یا پاکسازی موانع، یا همچنین با پول واقعی خریداری کنید. یکی از آسان ترین راهها که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم، خرید جم از فروشگاه های معتبر است. در صورتی که ما را انتخاب کنید؛ پس از درخواست سفارش به تراپی و واریز پول به حساب، با سریعترین سرعت خدمت خرید جم را برای شما انجام می دهیم.

خرید جم

اطلاعات بیشتر در مورد خرید جم در این بازی

در طول بازی چندین مورد مانند پرچم دزدان دریایی، مجسمه و کلبه وجود دارد که فقط با مقدار قابل توجهی سنگهای قیمتی یا همان جم می توانند خریداری شوند.
جم ها همچنین می توانند برای خرید سایر منابع مانند طلا، الیکسیر یا الیکسیر تیره در مقادیر مختلف استفاده شوند.
آنها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند تا فورا آموزش نیروها در سربازخانه ها را پایان دهید.
جم ها همچنین می توانند مورد استفاده قرار بگیرند تا بلافاصله ساخت ساختمان ها، یا ارتقاء ارتش در آزمایشگاه را تکمیل کنید.
بازیکنان همچنین می توانند در طول زمان با استفاده از جم ها، روند تولید سرباز یا منابع جمع آوری شده مانند معادن طلا، جمع آوری الیکسر و آموزش اکسید تیره را سریعتر کنند.
قهرمانان می توانند دوباره بازسازی شوند یا میزان بهبودی آنها توسط جم ها افزایش یابد.

اگر شما نیاز به سنگهای بیشتری برای به روز رسانی و یا خرید موارد در Clash of Clans دارید، تنها راه مجاز برای خرید جم، از طریق فروشگاه های معتبر بازی است که از طریق iTunes و Google Play ارائه می شوند. در صورتی که به کارت های اعتباری، گوگل والت و... جهت خرید دسترسی ندارید می توانید از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات ارزی بخواهید برای شما جم خریداری نمایند و یا اینکه گیفت کارت های آی تیونز و گوگل پلی خریداری کنید.

دوستان عزیزم در هنگام خرید جم در نظر داشته باشید که حتما از شرکت های مطمئن، جم موردنظرتان را خریداری نمائید! و به هیچ عنوان تنها پائین بودن قیمت را لحاظ نفرمائید چرا که چند وبسایت وجود دارد که خدمت خرید جم برای بازی Clash of Clans را ارائه می دهند، اما هیچکدام از این شرکت ها در استفاده از مجوز Supercell امن نیستند. اغلب این اشخاص از مرکز بازی یا گواهی ورود به سیستم خودشان درخواست خرید جم خواهند کرد. این به این معنی است که آنها میتوانند به بازی شما دسترسی پیدا کنند و دیگر امنیت حساب شما تضمین شده نیست.

Google Play تمام خرید هایی را که از طریق فروشگاه بازی انجام می شود، پشتیبانی می کند. روش های خرید گوگل بر اساس هر کشور متفاوت است. اما در کل می توان روش های خرید را به صورت زیر نام برد:
کارتهای اعتباری و دبیت کارت ها: مانند ویزا/مستر کارت، MasterCard، Amex، کارتهای اختصاصی هر کشور (به عنوان مثال کارتهای اعتباری Elo در کشور برزیل)
کارت هدیه Google Play: موجود در بعضی از کشورهای انتخاب شده (از سایت اصلی می توانید لیست این کشورها را مشاهده فرمائید)
Google Wallet: گوگل والت، به عنوان یکی از انواع سرویس های کیف پول فقط در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است

نحوه خرید جم کلش اف کلنز

جهت خرید جم از طریق لینک زیر می توانید اقدام فرمائید. میزان جم مورد نیازتان را سفارش دهید، متخصصان ما با استفاده از کارت های اعتباری ویزا/مستر هزینه آن را پرداخت کرده و جم موردنظرتان را بدست شما می رسانند. همچنین می توانید با خرید گیفت کارت های گوگل پلی برای بازی کلش اف کلنز، جم تهیه نمائید!

سفارش خرید

تاریخ انتشار 27 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر