ارزهای دیجیتال این روزها از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و بسیاری از فعالان حوزه‌های اقتصادی و ارزهای رمزنگاری شده در پی جستجوی بهترین راه‌ها برای سرمایه گذاری در این حوزه برای رسیدن به سود و حصول نتایج مطلوب نیز می‌باشند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ نیز اخیرا فعالیت خود را در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال آغاز کرده‌اند و این سکه‌های رمزنگاری شده را به رسمیت پذیرفته‌اند. یک استارت اپ جدید اخیرا راه اندازی شده است به نام Moon که با استفاده از آن کاربران می‌توانند از طریق مرورگر خود از سایت آمازون خرید کنند و پرداخت‌های خود را با استفاده از ارز دیجیتال انجام دهند. به این ترتیب مشتریان می‌توانند از وب سایت آمازون با بیت کوین خرید کنند. به منظور کسب اطلاعت بیشتر در مورد خرید با بیت کوین از آمازون با استارت اپ ارز دیجیتال Moon در این مقاله با تراپی همراه شوید.

با راه‌اندازی استارت اپ Moon این شرکت برای کاربران این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند از طریق ارز دیجیتال بیت کوین، اتر و لیت کوین از وب سایت آمازون خرید کنند.

خرید با بیت کوین از آمازون

استارت اپ ارز دیجیتال Moon برای خرید با بیت کوین از آمازون برای همه در دسترس است

شایان ذکراست این برنامه برای استفاده در مرورگرهای کروم، اپرا و بریو قابل استفاده می‌باشد و همچنین پرداخت با استفاده از لیت کوین، اتریوم و بیت کوین در این استارت اپ پرداخت‌های ارزی امکان پذیر می‌باشد.

همچنین این استارت اپ از شبکه‌ی Bitcoin Lightning نیز پشتیبانی می‌کند. این شبکه امکان انجام معاملات کوچک را با سرعت بالا برای کاربران فراهم می‌کند. در حال حاضر برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها پشتیبانی خود را از ارزهای دیجیتال رسما اعلام کرده‌اند اما شرکت بزرگ آمازون که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک در دنیا می‌باشد، امکان پرداخت‌های ارز دیجیتال را برای کاربران از طریق مرورگرهایی که پیش‌تر گفتیم، فراهم کرده است.

با استفاده از پسوند مرورگر جدید Moon، کاربران قادرند با استفاده از مانده حساب خود، برای خرید از آمازون، هزینه‌ی آن را پرداخت کنند. در حقیقت این استارت اپ به گونه‌ای طراحی شده است که به طور خودکار صفحه‌ی پرداخت آمازون را تشخیص دهد. به این ترتیب با افزودن ویجت پرداخت Moon شما می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال هزینه‌ی مورد نظر را پرداخت نمائید.

استارت اپ ارز دیجیتال Moon چگونه کار می‌کند؟

شاید این سوال برای بسیاری از شما عزیزان پیش بیاید که چگونه می‌توان خرید با بیت کوین از آمازون را با استفاده از استارت اپ ارز دیجیتال Moon انجام داد؟ در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه شوید تا برای شما بگوئیم که Moon چگونه کار می‌کند.

آشنایی با نحوه‌ی عملکرد Moon

برای پرداخت با استفاده از Moon دو روش وجود دارد :

خرید با بیت کوین از آمازون

روش اول : کاربر می‌توان با قراردادن یک کیف پول در شبکه‌ی Bitcoin Lightning پرداخت‌ها را با سرعت بسیاری بالایی انجام دهند.

روش دوم : با استفاده از Coinbase. کاربران می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده‌ی خود را در حساب Coinbase خود ذخیره کنند و با استفاده از بیت کوین، اتر و یا لیت کوین از طریق حساب Coinbase پرداخت هزینه‌ی خرید از سایت آمازون را انجام داده و به این ترتیب خرید با بیت کوین از آمازون به سادگی امکان پذیر می‌شود.

Moon در حقیقت از API Coinbase برای تکمیل استارت اپ خود استفاده کرده است. در استارت اپ Moon همچنین امکان پیش پرداخت با آمازون فراهم شده است به این ترتیب که امکان تبدیل ارز دیجیتال شما به پول نقد نیز وجود دارد.

در حال حاضر امکان استفاده از این استارت اپ پرداخت ارز دیجیتال در کانادا و ایالات متحده وجود دارد ولی این شرکت قصد دارد خدمات خود را به فراتر از این دو منظقه‌ی جغرافیایی گسترش دهد. همچنین این شرکت قصد دارد محصولات تجارت الکترونیک خود را  در دسترس سایر وب سایت‌های تجارت الکترونیک قراردهد.

سخن آخر

با فرایگیر شدن استفاده از ارزهای دیجیتال و افزایش تعداد شرکت‌های بزرگی که این ارزهای رمزنگاری شده را به رسمیت شناخته‌اند، شرکت بزرگ تجارت الکترونیک آمازون نیز به تازگی استارت اپی راه اندازی کرده است که با استفاده از آن خرید با بیت کوین از آمازون برای کاربران امکان پذیر شده است.

دوستان گرامی، از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهیم بود.

تاریخ انتشار 07 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر