خریدن بهترین لباس ها و البته کیف و کفش خواسته بسیاری از ما است. به همین دلیل است که اکثرا در فضای اینترنت به دنبال فروشگاه های آنلاینی هستیم که بتوانیم کالای مورد نظر خود را در آن پیدا کنیم.  اما واقعا به کدام یک از این سایت ها باید اطمینان کرد و هزینه را به آن ها پرداخت؟ آیا شما تا کنون فروش یک جنس را در وب سایت های مختلف دیده اید؟ کدام یک از این سایت ها مورد اطمینان هست؟ آیا بهتر نیست هر کالایی را از نمایندگی اصلی آن خرید؟ البته فروش گاه های آنلاینی مانند آمازون و ایبی توانسته اند تا کنون اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. اما به نظر من خرید از سایت اصلی می تواند راحت ترین کار باشد. در این مقاله می خواهیم نحوه پرداخت در سایت clarksusa را به  شما آموزش دهیم.

معرفی سایت clarksusa :

این وب سایت در فروش انواع کفش و بوت در حال فعالیت است. قدمت این فروشگاه اینترنتی به سال 1825 یعنی چیزی حدود 200 سال پیش بر می گردد. زمانی که کیروش و جیمز تصمیم به ساختن کفشی از پوست گوسفند گرفتند! انجام این کار در آن زمان شبیه به یک انفجار بود چرا که خبر از یک نوآوری شگفت آور را می داد. البته جالب است بدانید که همچنان هم داشتن خلاقیت و نو آوری در تمام طرح هایی که توسط این شرکت تولید کفش ارائه می شود، اصل اول است.

شعاری که این کمپانی دارد این است که همواره متفاوت از سایر رقبای خود فکر کرده است. این منحصر به بودن در تمامی کفش هایی که توسط این کمپانی تولید می شوند قابل حس است. از اولین کفش راحتی که توسط آن دو نفر ایجاد شد تا اولین کفش پاشنه داری که تولید شد.

سایت clarksusa

نحوه خرید از سایت clarksusa :

برای خرید شما با چیزی حدود 22 هزار استایل مختلف از کفش ها در هر دورهای رو به هستید. کلاسیک، مدرن و ... . پس هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید، کفش مورد نظر خود را در این فروشگاه آنلاین پیدا کنید. برای خرید از سایت clarksusa می توانید اکانت داشته باشید یا نداشته باشید. با انتخاب هر کالایی، به طور خودکار جنس مورد نظر شما به سبد خرید اضافه می شود.

توجه : شما نهایتا می توانید 8 کالا با سقف 1000 دلار خریداری نمایید که حداکثر دو جفت از آن ها می توانند در طرح و یا رنگ یکسان باشند. به نوعی این محدودیت را می توان سیاست این فروشگاه برای حفظ منحصر به فرد بودن کالاهای خود دانست. تا شما نتوانید جایی دیگر نمونه کارهای آنها را به وفور تماشا کنید.

البته بهتر است که برای خرید از این سایت حساب کاربری ایجاد کنید که البته رایگان است و هزینه ای برای شما ندارد. در این حالت شما می توانید سفارش خود را پیگیری کنید و برای هر بار خرید مجبور نباشید که اطلاعات خود را از نو وارد نمایید. علاوه بر این در صورتی که مشکلی به وجود آید، پشتیبانی این سایت برای برقراری ارتباط با شما، اطلاعات لازم را در اختیار دارد.

سایت clarksusa

نحوه پرداخت در سایت clarksusa :

برای پرداخت در این سایت خوشبختانه روش های مختلفی وجود دارد چرا که مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد.

پرداخت از طریق پی پال :

افتتاح حساب پی پال                                                                  سفارش شارژ پی پال

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با پی پال بدون حساب

پرداخت پی پال (paypal payment ) و انواع آن

خرید با پی پال

پرداخت از طریق ویزا کارت / مستر کارت :

پرداخت با کارت                                                                                    شارژ کارت

بیشتر بخوانید : 

پرداخت با ویزا کارت - مسترکارت

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

پرداخت از طریق تراپی :

در صورتی که شما نمی خواهید از روش های قبلی استفاده کنید و یا آشنایی ا آن ها ندارید می توانید انجام این کار را به ما بسپارید. با سفارش به ما می توانید در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری سفارش خود را در سایت clarksusa ثبت کنید.

تماس با ما

همراهان عزیز اگر در رابطه با پرداخت در سایت clarksusa به مشکلی برخوردید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 30 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر