ایا شما هم متوجه این مسئله شده اید که روزانه افراد بیشتری تمایل دارند تا خرید خود را از فروشگاه های آنلاین انجام دهند؟ آیا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار می خواهید محصولات خود را به صورت رایگان به دیگران معرفی کنید؟ آیا می خواهید به عنوان یک مشتری با سایر خدمات و محصولاتی که در سطح جهان ارائه می شوند، آشنا شوید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا با سایت eCRATER و خدماتش آشنا شوید. 

معرفی سایت eCRATER :

این وب سایت فعالیت خود را از سال 2004 آغاز کرده است و در دو راستای متفاوت در حال فعالیت است. هم فروشندگی و هم بازاریابی! با استفاده از این سایت شما می توانید فروشگاه اینترنتی خود را به صورت 100 درصد رایگان باز کنید. یعنی وارد سایت شده، به صورت رایگان ثبت نام کنید و سپس فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید. این سایت به شما اجازه می دهد تا فروشگاه خودتان را کاملا شخصی سازی کنید. یعنی لوگوی خودتان را بارگذاری کنید، عکس از محصولات خود بگذارید، در مورد سوالات رایج افراد پاسخ دهید و ... . پس اگر شما هزینه راه اندازی یک وب سایت شخصی برای معرفی محصولات خود را ندارید می توانید به راحتی از این سایت استفاده کنید.

سایت eCRATER

در عین حال شما می توانید به عنوان یک خریدار از این سایت استفاده کنید. چیزی حدود چند میلیون کالا در این سایت وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا از برندهای مختلف، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید که همگی مورد تایید استانداردهای گوگل هستند.

راهنمای خرید از سایت eCRATER :

برای خرید از این سایت نیازی نیست شما حساب کاربری ایجاد کنید. می توانید محصول مورد نظر را انتخاب کرده و سپس هزینه آن را پرداخت نمایید. خوشبختانه هر کسی که از فروشنده مورد نظر شما خریدی انجام داده باشد و نظرش را در مورد آن اعلام کرده باشد، شما می توانید از طریق سایت از این فیدبک ها با خبر شوید.

توجه داشته باشید که شما از فروشنده ای که در این سایت فروشگاه دارد خرید انجام می دهید. پس اگر می خواهید تصمیم بگیرید حتما باید بر اساس ویژگی های این فروشگاه تصمیم بگیرید و اگر سوالی در رابطه با خدماتش دارید به صورت مستقیم با آن ها تماس بگیرید.

آیا می توان سفارش در سایت eCRATER  را کنسل کرد؟

برای کنسل کردن سفارش اگر هزینه را پرداخت نکرده اید می توانید تنها به فروشنده اطلاع دهید که منصرف شده اید. اما اگر هزینه کاملا پرداخت شده است باید باز هم با فروشنده ارتباط برقرار کنید تا شرایط کنسلی را بپرسید! این شرایط بسته به هر فروشنده ای می تواند متفاوت باشد.

سایت eCRATER

اگر فروشنده جواب شما را ندهد چه؟

خوشبختانه در این حالت سایت از شما حمایت کرده و تلاش می کند هزینه ای که کرده اید را پس گرفته و به شما بازگرداند.

راهنمای پرداخت در سایت eCRATER :

برای پرداخت در این سایت شما می توانید از دو روش زیر استفاده کنید :

پرداخت در سایت eCRATER  با استفاده از پی پال :

یکی از روش های پرداخت اینترنتی استفاده از درگاه پی پال است. شما می توانید با استفاده از لینک های زیر هم این حساب را ایجاد کنید و هم اینکه شارژ آن را انجام دهید :

افتتاح حساب پی پال                                                                  سفارش شارژ پی پال

پرداخت با پی پال بدون حساب

پرداخت پی پال (paypal payment ) و انواع آن

خرید با پی پال

پرداخت در سایت eCRATER  با استفاده از تراپی :

  در صورتی که تمایل به داشتن این نوع حساب ندارید می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای متخصصان تراپی ارسال کنید تا با پرداخت هزینه به ما در کمتر از دو ساعت کاری پرداخت شما در سایت eCRATER انجام شود.

تماس با ما

همراهان عزیز بهتر است که در مورد فروشگاه مورد نظر خود در سایت eCRATER تحقیقات لازم را انجام دهید تا ضرر نکنید!

 

تاریخ انتشار 19 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر