هر چه شما از میوه و غذاهای مقوی استفاده کنید باز هم امکان این وجود دارد که بدن شما به اندازه کافی مواد مغذی مانند ویتامین ها را دریافت نکند. کمبود این مواد در بسیاری از خانوم ها مشاهده شده و به همین دلیل مصرف انواع مولتی ویتامین ها و مکمل ها توسط پزشکان به آن ها توصیه می شود. اما هنگامی که شما به داروخانه ها برای خرید این مولتی ویتامین ها مراجعه می کنید هم با قیمت های سرسام آوری رو به روی می شوید هم اینکه ممکن است محصول مورد نظر خود را پیدا نکنید. به همین دلیل است که تراپی در این مقاله خرید از ویتاکاست VITACOST را به شما آموزش می دهد.

معرفی سایت ویتاکاست VITACOST :

این سایت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی فعالیت خود را از ایالت فلوریدا در امریکا آغاز کرده است. شما می توانید با استفاده از این سایت انواع محصولات مانند ویتامین ها، مکمل ها، محولات غذایی ارگانیک و ... را خریداری نمایید. از سال 1999 تا کنون بسیاری از افراد که در انواع زمینه های ورزشی فعالیت دارند، خرید مواد تغذیه مورد نیاز خود را از فروشگاه انجام داده اند.

مزایای خرید از ویتاکاست VITACOST :

بسیاری از افراد این سوال برایشان مطرح می شود گه چرا باید خرید خود را از یک سایت خارجی انجام دهند. مزایای خرید از این فروشگاه آنلاین عبارت است از:

قیمت های مناسب :

همان طور که می دانید قیمت خرید این دسته از محصولات معمولا بالا است. اما این سایت پیشنهادهای خوبی همراه با کوپن تخفیف برای کاربران خود در نظر گرفته است به گونه ای که بعضی مواقع قیمت محصولات تا 50 درصد کاهش پیدا می کند. این نوع تخفیفات شامل ویتامین ها، مکمل ها، مواد غذایی ارگانیک، محصولات تغذیه ورزشی، محصولات حیوان خانگی می شود.

ویتاکاست VITACOST

تنوع محصولات :

معمولا زمانی که شما خرید آنلاین را انتخاب می کنید با گزینه های بیشتری رو به رو هستید که می توانید بین آنها مقایسه انجام دهید تا بهترین را انتخاب نمایید. سایت ویتاکاست VITACOST نیز از این ماجرا مستثنی نیست. در این سایت چیزی حدود 45 هزار محصول مختلف وجود دارد که از 2500 برند متفاوت ارائه شده اند. علاوه بر این اگر شما کالای مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید می توانید با استفاده از گزینه سفارش آن را خریداری نمایید. پس همانطور که متوجه شدید، هیچ محدودتی برای استفاده از خدمات فروش آنلاین ویتاکاست VITACOST وجود ندارد.

خرید از هرکجای جهان :

بسیاری از وب سایت ها محصولات خود را به برخی از کشورها مانند ایران ارسال نمی کنند. در حالی که ویتاکاست VITACOST امکان ارسال به بیش از 100 کشور مختلف من جمله ایران را دارا می باشد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما از یک نفر سوم برای خرید کالاهای خارجی استفاده نمایید.

نحوه خرید از سایت ویتاکاست VITACOST :

برای خرید از این سایت نیازی نیست که حساب کاربری داشته باشید. می توانید از میان دسته بندی های مختلفی که در سایت وجود دارد کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید. و سپس در نهایت پرداخت را انجام دهید. البته ایجاد حساب کاربری این مزیت را برای شما دارد که می توانید رهگیری کالای مورد نظر خود را انجام دهید. پس بهتر است که برای یک بار یک حساب ایجاد کنید تا نیازی نیباشد که هر بار اطلاعات خود را وارد نمایید.

ویتاکاست VITACOST

پرداخت در ویتاکاست VITACOST با پی پال :

برای پرداخت در این سایت استفاده از درگاه پی پال پیشنهاد شده است تا خدمت فروش بین المللی به خوبی در این سایت انجام شود. شما می توانید با استفاده از لینک های زیر خرید خود را در این سایت انجام دهید.

افتتاح حساب پی پال                                                                  شارژ پی پال

بیشتر بخوانید : 

آموزش شارز حساب پی پال

خرید اینترنتی با پی پال

پرداخت با پی پال

همراهان عزیز اگر در مورد پرداخت در سایت ویتاکاست VITACOST سوالی داشتید می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

 

تاریخ انتشار 28 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر