همراهان عزیز، در صورتی که سایر مقاله هایی که مربوط به خرید ارز دیجیتال هستند را مانند خرید ارز دیجیتال EOS ، خرید ارز دیجیتال اتریوم ، خرید زی کش مطالعه کرده باشید، حتما متوجه شده اید برای افرادی مانند ما که در ایران زندگی می کنند، خرید ارز دیجیتال به راحتی امکان پذیر نیست. برای انجام این کار در حالت کلی دو راه وجود دارد. یکی این که خرید را به طور کامل به عهده شرکت های خدماتی مانند "تراپی" بگذارید و یا در صورتی که خودتان ارز دیجیتال مانند بیت کوین ، اتریوم و ... دارید اقدام به خرید بکنید. در این مقاله همراه ما باشید تا روش خرید ارز دیجیتال مونرو را به شما آموزش دهم.

همان طور که می دانید ارز دیجیتال مونرو به دلیل امنیت بالای خود و نحوه رمزگذاری که انجام می دهد توانسته است توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. همچنین حتما می دانید که با استفاده از خرید ارز دیجیتال می توانید کسب درآمد داشته باشید. در صورتی که در این مورد اطلاعات کافی را ندارید حتما دو مقاله زیر را مطالعه فرمایید :

خرید ارز دیجیتال مونرو

پس اگر می خواهید سرمایه گذاری خود را با خرید ارز دیجیتال مونرو آغاز کنید، نیاز است که 2 گام زیر را دنبال کنید.

1. تهیه کیف پول امن. همان طور که می دانید ارزهای دیجیتال نیز مانند پول معمولی باید در جایی نگهداری شوند. امنیت این گونه از ارزها دارای اهمیت بالایی است چرا که اگر شما توسط هکرها مورد حمله قرار بگیرید، سرمایه خود را برای همیشه از دست داده اید. در صورتی که در مورد کیف پول مناسب و امن ارز دیجیتال مونرو سوایل دارید می توانید از مقاله مفیدی که تراپی برای شما عزیزان آماده کرده است استفاده نمایید.

خرید ارز دیجیتال مونرو

2. بعد از اینکه محل نگهداری ارز شما معین شد، باید سایت های اکسچنجینگی را پیدا کنید که بتوانید با استفاده از آنها به راحتی تبدیل یک ارز دیجیتال به یک ارز دیجیتال دیگر را انجام دهید. بنابراین اگر شما می خواهید از این روش استفاده کنید حتما باید از قبل یک ارز دیجیتال دیگر داشته باشید که بتوانید آن را به مونرو تبدیل کنید. مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و ... . از جمله سایت هایی که در این زمینه شما می توانید از آن ها استفاده کنید، موارد زیر هستند :

  • Coinbase
  • Changelly
  • Cex.io
  • BitPanda
  • Bitfinex

بنابراین با استفاده از سایت های گفته شده می توانید وارد بازار ارز دیجیتال شوید و خرید ارز دیجیتال مونرو را انجام دهید. البته برای موفقی بیشتر خود شاید بد نباشد که از مقاله های زیر نیز استفاده کنید : 

  1. تفاوت کوین و توکن
  2. ارز دیجیتال چیست؟ | تبدیل ارز دیجیتال به ریال 
  3. سرویس اکسچنج یعنی چی؟
  4. بهترین سرویس اکسچنجینگ چیست؟
  5.  اکسچنج بیت کوین
  6. اکسچنج متمرکز (Centralized ) و اکسچنج غیرمتمرکز (Decentralized ) یعنی چه؟

 

تاریخ انتشار 15 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر