گوشی پزشکی اولین تجهیزات یا لوازم جانبی مورد نیاز برای هر پزشک می باشد. گوشی پزشکی یک ابزار تشخیص پزشکی است که برای ارزیابی صدای قلب، ریه و روده مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از گوشی های پزشکی دارای یک قطعه chest دو سر با زنگ در یک طرف و دیافراگم از طرف دیگر هستند. برخی دیگر از گوشی های پزشکی نیز دارای یک سر واحد با یک دیافراگم قابل تنظیم می باشند و با تغییر فشار وارد شده به قطعه chest، امکان جابجایی بین دو فرکانس را دارند. با توجه به نیاز اساسی به یک گوشی پزشکی، طبیعتاً مهم است که شما یکی از بهترین آن را خریداری کنید تا بتواند آکوستیک بهتری را برای شما فراهم کند و به شما در تشخیص صحیح بیماری کمک کند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید بهترین گوشی پزشکی از آمازون، یکی از بهترین سایت های خرید اینترنتی، کسب کنید.

 

بهترین گوشی پزشکی

 

انتخاب بهترین گوشی پزشکی

 

اگر در حوزه پزشکی تازه وارد هستید، می دانید که پیدا کردن بهترین گوشی پزکش می تواند کمی چالش برانگیز باشد. شمابه دنبال گوشی قابل اعتماد و کاربردی می باشید. اولین معیاری که در انتخاب بهترین گوشی پزشکی باید مد نظر قرار دهید، تعیین نیازهای شما به صورت روزانه است. چند بار از گوشی پزشکی خود استفاده می کنید؟ چه فرکانس نویز بهترین سطح را برای شما فراهم می کند؟ بودجه شما چقدر است؟

گوشی های پزشکی مانند هر نوع وسیله پزشکی دیگری در مدل های مختلف  به بازار ارئه شده اند. شما می توانید گوشی پزشکی بسیار ابتدایی و اقتصادی (عموماً آنهایی که آکوستیک) انتخاب کنید یا اینکه گوشی های پزشکی دیجیتالی Littmann با کارایی بالا به همراه قابلیت بلوتوث و آمپرهای داخلی انتخاب نمایید.

 

گوشی پزشکی آکوستیک

 

این گوشی های پزشکی معمولاً مدل های کلاسیک یا ساده محسوب می شوند. آنها معمولاً دارای دو ضلع با قطرهای مختلف هستند، زنگ (سمت کوچکتر) که فرکانس های پایین تر را ضبط می کند و یک دیافراگم در طرف دیگر که فرکانس های بالاتر را ضبط می کند. بر خلاف گوشی های پزشکی الکترونیکی، گوشی های آکوستیک در تشخیص میزان صدا محدود می باشند. 

 

گوشی پزشکی Littmann

 

Littmann به اسم استاد دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد دکتر دیوید لیتمان نامگذاری شده است که یک گوشی پزشکی سبک را با پیشرفت جدید طراحی کرده است: غشاهای فرکانس دوتایی که می توانند صداهای فرکانس کم و زیاد را در هر دو طرف سینه ضبط کنند. متخصصان بر اساس فشار قادر به شنیدن فرکانس های مختلف هستند. با فشار کم، فرکانس های کمتری خواهید شنید و با فشار محکم، فرکانس های بالاتر را خواهید شنید.

 

گوشی های پزشکی الكترونیكی

 

 گوشی های پزشکی الکترونیکی امروزی فوق العاده پیشرفته هستند. این نوع گوشی ها مجهز به ویژگی هایی هستند كه تعداد بسیار بیشتری از فرکانس های صوتی را در مقایسه با گوشی های پزشکی آکوستیک جمع می كنند و به متخصصان این امکان را می دهند كه صداهای بیشتری را بشنوند. این نوع مدل ها همچنین غالباً از طریق فناوری بلوتوث امکان ضبط کردن ضبط را ارائه می دهند تا بتوانید به راحتی تغییرات را در یک بیمار مشاهده کنید.

 

خرید بهترین گوشی پزشکی از آمازون

 

در ادامه به برخی از بهترین گوشی های پزشکی در آمازون اشاره شده است:

 

3M Littmann Classic III Monitoring Stethoscope

 

استتوسکوپ Littmann Classic III ابزاری مناسب برای بررسی دقیق و حساس بیماران است. این گوشی نرم و قابل انعطاف بوده و وزن بسیار کمی دارد. این گوشی پزشکی جدیدترین مدل Stethoscope است که به میلیون ها متخصص در تشخیص صحیح کمک می کند. استتوسکوپ کلاسیک III برای عملکرد استثنایی و ارزیابی دقیق ضروری است. به علاوه دیافراگم قابل تنظیم، استتوسکوپ Classic III توسط دانشجویان و متخصصان پزشکی به آنها  در ارزیابی دقیق صدای قلب، ریه و ...  و تشخیص و دستورالعمل های مناسب کمک می کند.

 

3M Littmann Master Cardiology Stethoscope

 

این گوشی تخصصی دارای بالاترین عملکرد صوتی در سری محصولات Littmann به همراه طراحی دست ساز و چشم نواز می باشد. این گوشی پزشکی ک طرفه است و از یک دیافراگم قابل تنظیم برای تمرکز بر روی صداهای با فرکانس کم یا زیاد استفاده می کند. این گوشی از حسایت فوق العاده بالایی برخوردار است. گوشی مستر کاردیولوژی لیتمن برای ارزیابی دقیق صداهای قلب، ریه و روده مورد استفاده قرار می گیرد و دارای تیوب بدون لاتکس می باشد.

 

Dr. Morepen ST01 Deluxe Stethoscope


وقتی صحبت از گوشی پزشکی می شود، دکتر مورپن یکی از بهترین و با دوام ترین گوشی های پزشکی در دنیا است. این گوشی پزشکی لوکس دارای قطعات با روکش کروم و دیافراگم مخصوص به همراه دسته های گوش نرم تر است که کیفیت صدای خوبی را نیز ارائه می دهد. این گوشی پزشکی با لوله PVC و فرکانس دوگانه ساخته شده است، این امر می تواند باعث برآورده شدن تمام نیازهای شما شود. این گوشی پزشکی همچنین با طراحی کامپکت و ظاهری زیبا همراه است.

 

بهترین گوشی پزشکی

 

 IndoSurgicals Silvery II-SS Stethoscope
 

این گوشی پزشکی یکی از بهترین گوشی های پزشکی برای دانشجویان پزشکی می باشد، همچنین از فناوری قطعه دیافراگم دو طرفه نیز برخوردار است. استفاده از این گوشی پزشکی بسیار ساده و آسان بوده و از کلیه شرایط مورد نیاز نیز برخوردار است. IndoSurgicals دارای حساسیت صوتی بسیار بالا، استیل ضد زنگ و ظاهری شگفت انگیز می باشد.

 

خرید بهترین گوشی پزشکی از طریق وب سایت تراپی

 

در صورتیکه تمایل به خرید هر یک از گوشی های پزشکی ذکر شده یا ذکر نشده در سایت آمازون را دارید، اما حسای پی پال یا کارت های اعتباری ندارید. به راحتی می توانید از طریق سایت تراپی گوشی پزشکی مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید گوشی پزشکی مورد نظر خود از سایت تراپی، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید، سپس ثبت سفارش را زده و لینک پرداخت گوشی پزشکی و هزینه ریالی آن را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان گوشی شما را خریداری کنند.
 

تاریخ انتشار 04 آذر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر