تا کنون برای شما اتفاق افتاده است که بخواهید از سایت های خارجی خرید داشته باشید؟ سایت هایی مانند آمازون، علی بابا، ایبی و ... . یا این که در سایت های آموزشی مانند edx، لیندا و ... در دوره ای شرکت کرده باشید و بخواهید شهریه دوره را پرداخت کنید!؟ یا در ساده ترین حالت فردی از خارج از کشور بخواهد برای شما پولی واریز کند؟ انجام تمام این موارد در سال های گذشته مشکل بوده است چرا که برای انجام این کارها باید از واسطه هایی استفاده می کردیم که کارمزدهای زیادی نیز باید به آن ها می پرداختیم. اما اکنون می توان با استفاده از حساب وب مانی تمام این کارها را به تنهایی خودتان انجام دهید. بنابراین در صورتی که می خواهید حساب وب مانی خود را شارژ کنید و یا به عبارتی خرید دلار وب مانی داشته باشید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای تراپی ارسال کنید تا معادل مبلغ درخواستی شما، حساب وب مانی تان شارژ شود:

خرید دلار وب مانی

 

همراهان گرامی در صورتی که در مورد نحوه ارسال این درخواست سوالی دارید در ادامه همراه ما باشید.

خرید دلار وب مانی

خرید دلار وب مانی :

وب مانی (Webmoney)، یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که شما از طریق آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن همراه با کارمزدهای بسیار کم خرید و پرداخت خود را در همه جای جهان انجام دهید. برای این کار شما باید :

- حساب وب مانی خود را ایجاد کنید.

- کیف پول مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

- حساب وب مانی خود را شارژ کنید.

 در این مقاله ما فرض می کنیم حساب و کیف پول را ایجاد کرده اید و تنها می خواهید خرید دلار وب مانی انجام دهید. برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. با استفاده از لینکی که در ابتدای مقاله قرار داده شده است، وارد صفحه درخواست ها می شوید.
  2. نوع کیف پول خود را انتخاب می کنید.
  3. معادل میزان دلاری که نیاز دارید را به ریال به تراپی پرداخت می کنید.

خرید دلار وب مانی

متخصصان ما بعد از تایید پرداخت شما در زمانی کمتر از 2 ساعت حساب شما را شارژ می کنند. بله، به همین راحتی شما قادر خواهید بود پرداخت را در انواع سایت های خارجی انجام دهید.

همراهان عزیز شما می توانید به روش های دیگری نیز وب مانی بدست آورید. برای آشنایی با این روش ها می توانید از مقاله های خرید وب مانی بدون احراز هویت و کسب وب مانی رایگان استفاده کنید.

امیدوارم که در این مقاله اطلاعات لازم در مورد خرید دلار وب مانی و شارژ حساب وب مانی بدست آورده باشید. یادتان باشد مثل همیشه می توانید از طریق چت آنلاین پاسخ سوال های خود را از ما دریافت کنید.

تاریخ انتشار 12 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر