وب مانی یکی از پرطرفدارترین سیستم های پرداخت آنلاین محسوب می شود؛ چرا که  به دلیل تحریم هایی که در دیگر سیستم های مالی بین المللی نظیر پی پال برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است، مستقیما امکان استفاده از این سیستم های پرداختی وجود ندارد. بنابراین وب مانی می تواند یک گزینه ی بسیار مناسب برای هموطنان عزیزمان برای انجام مبادلات ارزی، محسوب شود. اما قبل از هر چیز باید در وب مانی افتتاح حساب نمایید و پس از آن از طریق احراز هویت، حساب خود را وریفای کنید. در غیر این صورت اگر بخواهید شارژ وب مانی بدون احراز هویت را انجام دهید، این مقاله را به دقت مطالعه کنید، تراپی به طور کامل شما را با نحوه خرید و فروش دلار وب مانی بدون احراز هویت آشنا کرده است.

مختصری در مورد سیستم پرداخت وب مانی

در سیستم پرداخت الکترونیک وب مانی سرمایه ی شما درون کیف پول های الکترونیکی نگهداری می شوند و دارایی شما بر اساس واحد ارزی مورد نظر شما در آن کیف پول ذخیره می شود. به طور مثال: کیف پول وب مانی شما می تواند محل نگهداری دارایی های شما به دلار آمریکا، طلا، یورو و ... باشد.

کیف پول وبمانی، یک ویژگی است که تحت شناسه WM ثبت شده است و برای نگهداری انواع ارزها استفاده می شود. در WebMoney شما می توانید انواع ارزها را در کیف پول های مختلف ذخیره کنید. هر کیف پول یک عدد دارد و باید به WMID متصل شود. خوشبختانه در تراپی برای انواع کیف پول ها، می توانید ارز مورد نظرتان را خریداری نمائید.

در حال حاضر حدود 6 میلیون کاربر درسراسر جهان از خدمات وب مانی بهره مند می شوند چرا که یکی از مهم ترین ویژگی های آن امنیت بالای تراکنش های وب مانی می باشد.

شارژ وب مانی بدون احراز هویت

یکی از بهترین راه هایی که کاربران معمولا برای شارژ حساب وب مانی شان انتخاب می کنند؛ خرید ویزا/مستر کارت مجازی می باشد. به این ترتیب، آن ها علاوه بر اینکه از مزایای داشتن کارت اعتباری بهره مند می شوند؛ می توانند به راحتی شارژ حساب وب مانی خود را انجام دهند. اما دریافت کارت های اعتباری نیز به نیاز به احراز هویت و وریفای نمودن حساب وب مانی دارد و اگر شما در هر صورت تمایلی به ارسال اطلاعات هویتی خود برای وریفای نمودن حسابتان ندارید، بهتر است که خرید وب مانی بدون احراز هویت را انتخاب کنید.

شارژ وب مانی بدون احراز هویت
خرید وب مانی بدون احراز هویت در حقیقت یکی از روش های شارژ حساب وب مانی می باشد. از این راه خرید دلار وب مانی بدون احراز هویت، از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی برای شما انجام می شود. پس تنها راه شارژ وب مانی بدون احراز هویت از طریق صرافی های وب مانی در ایران می باشد.

خرید وب مانی بدون احراز هویت چگونه است؟

وب مانی بر حسب واحدهای ارزی بین المللی مانند دلار یا یورو کار می کند و امکان خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی بین المللی نظیر دبنهامز، بادی بیلدینگ و ... را برای کاربران در سراسر جهان فراهم کرده است. همانطور که گفتیم برای پرداخت از طریق وب مانی لازم است که حساب فوول وریفای وب مانی خود را شارژ کرده باشید. اما دغدغه های بسیاری از کاربران این است که مایل نیستند اطلاعات خود را برای احراز هویت در سیستم وب مانی وارد کنند، بنابراین به دنبال راهی برای خرید وب مانی بدون احراز هویت می گردند. و به طور متناوب سوال پرسیده اند که آیا خرید وب مانی بدون احاز هویت امکان پذیر است؟ در پاسخ باید به این عزیزان بگوییم که، بله! شرکت هایی وجود دارند که می توانید شارژ وب مانی بدون احراز هویت را از طریق آن ها انجام دهید. تراپی یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی، برای خرید دلار وب مانی بدون احراز هویت راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار داده است. لطفا همچنان همراه ما باشید

خرید وب مانی بدون احراز هویت

اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که به افشای اطلاعات هویتی خود در سیستم پرداخت ارزی وب مانی تمایلی ندارید ولی نیاز دارید که حساب وب مانی خود را شارژ نمایید، بهترین گزینه برای شما، خرید وب مانی بدون احراز هویت است. به این معنا که شما می توانید از طریق شرکت هایی که فروش وب مانی بدون احراز هویت، جز خدمات آن ها محسوب می شود، اقدام کنید.

تراپی به منظور مرتفع نمودن مشکل این عزیزان برای شارژ حساب وب مانی بدون احراز هویت خدمتی ارائه می دهد. برای بهره مندی از این خدمت، تنها لازم است از طریق لینک زیر اقدام نمایید و درخواست خود را برای تراپی ارسال نمایید.

خرید وب مانی بدون احراز هویت

در این صورت دیگر نیازی به تائید شماره موبایل و همچنین افشای اطلاعات حساب تان نمی باشد. برای این منظور باید فرم درخواست خرید دلار وب مانی بدون احراز هویت را با دقت تکمیل کرده و برای متخصصان ما در مجموعه تراپی ارسال نمائید؛ پس از آن که معادل ریالی مبلغ مورد نظر شما برای شارژ حساب وب مانی، به حساب تراپی واریز شد، متخصصان ما خرید وب مانی را برای شما انجام خواهند داد

خرید وب مانی

توجه : همراهان گرامی به دلیل مشکلات زیاد هنگام انجام شارژ حساب بدون احراز هویت، این خدمت از این به بعد تنها با احراز هویت برای شما عزیزان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته انجام خواهد.

 

یک نکته ی مهم در مورد شارژ وب مانی بدون احراز هویت این است که، خرید دلار وب مانی بدون احراز هویت از وب سایت تراپی، نیز برای کمتر از بیست دلار، امکان پذیر می باشد.

کلام پایانی در مورد شارژ وب مانی بدون احراز هویت

آیا می دانید ، خدمت خرید وب مانی بدون احراز هویت و ثبت نام در آن ، توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند. توجه داشته باشید که خدمات ارائه شده توسط تراپی، در راستای کمک به شما گرامیان می باشد. اگر در انجام مراحل با پرسش یا مشکلی روبرو شدید، همکاران ما پاسخگوی شما هستند.

ازاینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه شما دوست عزیز نیز تجربه ی استفاده از سیستم های پرداخت آنلاین را داشته اید، اطلاعات و تجربیات مفید خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن ها نیز از این مطالب مفید بهره مند شوند.

تاریخ انتشار 24 تیر 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر