این روزها خبر های مربوط به جام جهانی بسیار داغ هستند و افراد زیادی تمایل دارند که برای دیدن بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال 2018 به کشور روسیه سفر کنند. با توجه به این که ما در ایران هستیم ممکن است که خیلی از عزیزان نتوانند بلیط این مسابقات را تهیه کنند. بنابرانی مجموعه "تراپی" تصمیم گرفته است که برای رفاه هر چه بیشتر شما، خرید بلیط را برای شما انجام دهد چرا که همیشه افرادی هستند که از آب گل آلود برای خود ماهی بگیرند و افراد سودجو زیادی هستند که می توانند از شما سوء استفاده مالی کنند. بنابراین در صورتی که بی صبرانه منتظرید تا شاهد مسابقات جام جهانی از نزدیک باشید می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید : 

خرید بلیط مسابقات جام جهانی فوتبال 2018

 

در صورتی که در مورد نحوه ارسال درخواست سوالی دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا روش کار را به شما آموزش دهیم.

جام جهانی فوتبال 2018

ثبت نام در جام جهانی فوتبال 2018 : 

بر اساس بررسی هایی که انجام شده است، امسال ممکن است تعداد خیلی زیادی از ایرانی های عزیز تصمیم داشته باشند که مسابقات جام جهانی را از نزدیک تماشا کنند. دلایل این موضوع را هم به صورت زیر بیان می کنند : 

- با توجه به این که این مسابقات در کشور روسیه انجام می شوند بنابراین از نظر مسافتی بسیار می تواند برای ما که در ایران زندگی می کنیم بسیار راحت باشد که به دیدن مسابقات برویم. 

- تیم ملی ایران این بار به صورت مستقیم و به عنوان سومین تیم دنیا، توانسته است به این مسابقات راه پیدا کند. 

بنابراین این دو موضوع توانسته است انگیزه و شوق زیادی را در طرفداران فوتبال ایجاد کند و همچنین این امید را در دل طرفداران زنده کند که تیم ملی فوتبال ایران می تواند برای اولین بار از تیم گروهی صعود کند و بنابراین خیلی از افراد می خواهند شاهد این صحنه از نزدیک باشند. ثبت نام در این دوره جام جهانی در 3 مرحله انجام میگیرد که مدت زمان مرحله اول آن تمام شده است. اما دو مرحله دیگر برای ثبت نام باقی مانده است بنابراین نگران نباشید!

  •  مرحله دوم از 22 اسفند تا 14 فروردین مهلت دارد. 
  • مرحله سوم از 29 فروردین تا 24 تیر مهلت دارد. 

جام جهانی فوتبال 2018

بر اساس تجربه ای که ما داریم، به شما پیشنهاد می کنیم ثبت نام خود را در بازه زمانی مرحله دوم انجام دهید. چرا که قیمت بلیط ها در این مرحله مناسب تر است و همچنین شما برای سفر خود زمان بیشتری برای برنامه ریزی کردن خواهید داشت. 

برای خرید بلیط توسط تراپی نیاز است که مراحل زیر را طی کنید : 

1- ابتدا از طریق لینکی که بالای صفحه قرار داده شده است وارد صفحه درخواست ها خواهید شد. 

2- سپس لینک خرید بلیط سایت فیفا را در قسمت مربوط وارد می نمایید. 

3- معادل هزینه بلیط را به تراپی پرداخت می کنید. 

تنها با طی کردن 3 مرحله بالا شما توانسته اید به جام جهانی فوتبال 2018 راه پیدا کنید. متخصصان ما در زمانی کمتر از 2 ساعت کاری، درخواست شما را بررسی کرده و خرید را برای شما انجام می دهند. سفری خوب و خوش و خاطره انگیز را برای شما عزیزان آرزومندیم. در صورت وجود سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

تاریخ انتشار 29 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
جام جهانی فوتبال 2018
تهیه گیفت کارت
Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین
نحوه شارژ اکانت Steam
آموزش شارژ اکانت آمازون
تغییر کشور محل سکونت در اکانت گوگل به آمریکا
redeem
تفاوت ایکس باکس لایو
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر