آیا شما هم به کتاب و کتابخوانی علاقه مند هستید؟ بیشتر ترجیح می دهید کتاب را خریداری کنید یا اینکه از کتابخانه ها یا دوستانتان به امانت بگیرید؟ شما هم از سایت های آموزش آنلاین استفاده می کنید؟ مطالعه بیشتر مجلات خارجی به شما در به روز بودن اطلاعات تان کمک خواهد کرد. اگر علاقه مند به خرید کتاب خارجی هستید و اغلب اوقات کتاب های مورد علاقه تان را در اینترنت جستجو می کنید، حتما توصیه می شود مطالب ذکر شده در این مقاله را به دقت مطالعه کنید تا با برخی از بهترین سایت های فروش آنلاین کتاب که جز سایت های معتبر هستند؛ آشنا شوید. با تراپی همراه باشید.

معرفی سایت های فروش کتاب آنلاین

به کمک اینترنت دستیابی به جدیدترین مطالب روز دنیا بسیار آسان شده است. سایت های زیادی وجود دارند که به راحتی می توانید خرید کتاب خارجی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید. البته اگر با پرداخت هزینه آن مشکل دارید بهتر است از خدمات تراپی استفاده نمائید.

وب سایت betterworldbooks

نکته ای مهم در مورد خرید کتاب خارجی از یک وب سایت این است که تنوع کتاب در آن سایت زیاد باشد. همچنین اگر به صرفه جویی در هزینه ها فکر می کنید، می توانید از کتاب های دارای تخفیف یا استفاده شده خریداری کنید. وب سایت www.betterworldbooks.com یکی از بهترین وب سایت ها برای خرید کتاب است چرا که هم تنوع محصولاتش زیاد است و هم اکثر مواقع، فروش ویژه دارد و ارسال این کتاب ها اکثرا به صورت رایگان است. همچنین شما می توانید کتاب های بلا استفاده تان را به این وب سایت اهدا کنید.

خرید کتاب خارجی

وب سایت Amazon Book

آیا با نحوه خرید از آمازون آشنا هستید؟ قطعا بسیاری از شما عزیزان اسم وب سایت آمازون را شنیده اید و از آن خرید کرده اید. وب سایت آمازون یکی از بهترین انتخاب های شما برای خرید کتاب می باشد چرا که در این سایت انواع کتاب یه زبان های مختلف و از نویسندگان زیادی در سراسر جهان یافت می شود. همچنین امکانات بسیاری برای انتخاب کتاب مورد نظر شما در سایت قرار داده شده است. همچنین از تخفیف هنگام پرداخت آنلاین در آمازون می توانید بهره مند شوید.

وب سایت BookDepository

یکی دیگر از سایت های فروش آنلاین کتاب، سایت BookDepository است که ارسال کتاب ها در این سایت نیز رایگان می باشد. در این وب سایت شما می توانید با بهترین قیمت کتاب خریداری کنید. حتی در بخش زباله ها، کتاب هایی قرار گرفته اند که بسیار ارزان فروخته می شوند.

سایر وب سایت های فروش آنلاین کتاب عبارتند از :

  • AbeBooks
  • Alibris
  • Booksamillion
  • Lulu
  • Thrift Books
  • eBay Books
  • Biblio
  • Barnes & Noble

نکات مهمی که برای خرید آنلاین کتاب خارجی باید بدانید

اول از همه باید بدانید که کتاب های جلد کاغذی دوامشان از کتاب های جلد سخت کمتر است و البته قیمت آن ارزان تر است. پس قبل از خرید به این نکته توجه کنید که دوست دارید این کتاب چه مدت برای شما ماندگار باشد، سپس کتابی با جلد مورد نظرتان خریداری نمائید.

دوم اینکه قبل از خرید کتاب از سایت های خارجی، توجه کنید که امکان ارسال رایگان کتاب خریداری شده به کشورهای مختلف در آن سایت وجود دارد یا نه و اینکه آیا کشور شما در لیست کشورهای مشخص شده در سایت می باشد؟

خرید کتاب

سوم، اگر قصد خرید کتاب های درسی در رشته ی تحصیلی خود را دارید، دقت کنید که اگر نسخه های قدیمی تر چندان تفاوتی با نسخه ی جدیدآن ندارد، در هزینه ها صرفه جویی کنید و کتاب قدیمی تر را ارزان تر بخرید. ضمنا سعی کنید برای جست و جو از شماره ی ISBN به جای نام کتاب استفاده کنید.

خدمت تراپی برای خرید کتاب و مجلات خارجی

همراهان همیشگی تراپی، اگر برای خرید کتاب خارجی از یک وب سایت به علت در دست نداشتن انواع کارت های اعتباری با مشکل مواجه شده اید، باید به شما بگوئیم که اصلا از این بایت نگران نباشید. شما می توانید با خیال راحت برای خرید کتاب به وب سایت مورد نظرخود مراجعه نموده و پس از طی کردن مراحل خرید، برای پرداخت هزینه ی آن، لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت، هزینه ی مربوطه را برای شما پرداخت کرده و فرآیند خرید شما را تکمیل خواهند کرد.

یکی دیگر از خدمات تراپی پرداخت هزینه مقالات خارجی برای چاپ در ژورنال ها می باشد. از توجه و همراهی تان تا پایان مقاله ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه سوالی دارید آن را با ما در میان بگذارید. مجموعه تیم تراپی آماده ی خدمت رسانی به شما گرامیان هستند.

تاریخ انتشار 28 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر