آیا شما دوست عزیز به دنبال یک شرکت هاستینگ معتبر می‌گردید تا از طریق آن بتوانید به هاستینگ سایت خود و ثبت دامنه بپردازید؟ اگر به دنبال راهی برای خرید دامنه در یکی از ارزان ترین شرکت های ثبت دامنه هستید باید به شما بگوئیم که اکثر اوقات دامنه‌ها، با قیمت ارزان، مناسب نیستند. اما گاهی بسیاری از شرکت‌های هاستینگ معروف امکان ثبت دامنه‌های ارزان قیمت را فراهم می‌کنند که می‌تواند برای حوزه‌ی کاری شما خوب و مناسب باشد. پس قبل از آنکه اقدام به خرید دامنه نمائید خوب است با تراپی همراه شوید تا با برخی از معروف‌ترین و معتبرترین وب سایت‌ها و شرکت‌های هاستینگ برای ثبت دامنه آشنا شوید.

معرفی ارزان ترین شرکت های ثبت دامنه

در این بخش از مقاله به معرفی ارزان ترین شرکت های ثبت دامنه خواهیم پرداخت. لطفا با ما همراه شوید.

شرکت BlueHost

شرکت BlueHost یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که خرید دامنه از آن برای وب سایت جدیدتان، می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. BlueHost به کاربرانی که اولین بار است از این هاستینگ خرید می‌کنند، دامنه رایگان هدیه می‌دهد. همچنین در این شرکت، هاستینگ وردپرس به صورت رایگان می‌باشد که این باعث شده است که بسیاری از صاحبان وب سایت‌ها، BlueHost را بر دیگرشرکت‌های هاستینگ ترجیح دهند.

ارزان ترین شرکت های ثبت دامنه

شرکت Namecheap.com

Namecheap نیز یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای ثبت دامین می‌باشد. معمولا بسیاری از بازاریابان اینترنتی و صاحبان یا طراحان وب سایت‌ها ترجیح می‌دهند تا از این وب سایت دامنه خریداری نمایند. در این وب سایت نیز تعرفه های بسیار مقرون به صرفه وجود دارد.

شرکت GoDaddy

شما قطعا با شرکت GoDaddy آشنا هستید، چرا که تبلیغات بین المللی بسیاری برای این شرکت تاکنون انجام شده است. از ویژگی منحصر به فرد خدمات این شرکت این است که با وجود قیمت‌های رقابتی و مناسب آن، در طی سال، گزینه‌های فروش ویژه و تخفیفات بسیاری نیز برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شرکت HostGator.com

HostGator یکی از معروف‌ترین شرکت‌های هاستینگ در میان بازاریابان آنلاین می‌باشد. با وجود این که دامنه‌های رایگان ارائه نمی‌دهد و قیمت دامنه‌هایی که ارائه می‌دهد نیز چندان ارزان نیست، شرکت HostGator  به خاطر برنامه‌های بسیار مناسب و ایده‌آلی که برای هزینه‌ها به مشتریان ارائه می‌دهد از محبوبیت خاصی برخوردار است. اگر از HostGator دامنه بخرید، می‌توانید آن را با خود به هر کجا ببرید.

شرکت 1and1.com

یکی دیگر از معروف‌ترین شرکت‌های ثبت دامنه که به خاطر تبلیغات وسیعش تقریبا همه آن را می‌شناسند، شرکت 1&1 است. در این شرکت دامنه‌های ارائه شده برای حوزه‌های مختلف کسب و کار مناسب هستند.

شرکت Network Solutions

 با وجودی که شرکت Network Solutions جز اولین شرکت‌های ثبت دامنه می‌باشد، اما چندان معروف نیست. این شرکت بسیار حساب شده تاسیس شده است همچنین بسیار خوب عمل کرده است. چنانچه دامنه وب سایت خود را از این شرکت خریداری نمائید مطمئن باشید که اشتباه نکرده‌اید.

شرکت Register.com

شرکت Register یکی دیگر از شرکت‌های ثبت دامنه است که فرایند ثبت نام در آن قدری عجیب است، به این ترتیب که قبل از اینکه هزینه‌ها را به مشتری اعلام کند از او می خواهد تا نام کاربری و پسورد وارد نماید تا کاربر بتواند تعرفه قیمت‌ها را ببیند.

ارزان ترین شرکت های ثبت دامنه

شرکت Hostway.com

شرکت Hostway یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های ثبت دامنه می‌باشد که بیش از 17 سال است که در زمینه‌ی هاستینگ در حال فعالیت است. وب سایت‌های معروف از قبیل Samsung, Wixو Fox News توسط شرکت  Hostway میزبانی می‌شود.

شرکت Moniker.com

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در زمینه‌ی ثبت دامنه فعالیت می‌کند، شرکت Moniker.com می‌باشد و از جمله شرکت‌هایی به حساب می‌آید که سرویس‌های بسیار کاملی در زمینه‌ی ثبت دامنه، هاستینگ و خدمات ایمیل ارائه می‌دهد.

شرکت Netfirms.ca

شرکت Netfirms در سال 1998 تاسیس شد و یکی از منحصر به فردترین شرکت‌های ثبت دامنه، هاستینگ و ارائه دهنده‌ی ایمیل محسوب می‌شود. در شرکت Netfirms شرایط بسیار خوبی از لحاظ قیمت‌ها و هزینه‌ها و تبلیغات برای مشتریان جدید، در زمینه‌ی ثبت دامنه و هاستینگ ارائه شده است.

دوستان همراه در این مقاله شما را با ارزان ترین شرکت‌های ثبت دامنه آشنا کردیم و ویژگی‌های خرید از هر کدام از آن شرکت‌ها را برای شما خاطر نشان کردیم. از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا سوالات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما گرامیان هستند. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 16 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر