در مقالات قبلی شما را با تفاوت کوین و توکن آشنا کردیم و گفتیم که این دو اصطلاح کاملا با یکدیگر متفاوت است. همچنین نوعی کیف پول ارز دیجیتال به نام میکرووالت کوین پات (CoinPot) را به شما معرفی کردیم و گفتیم که این یک نوع کیف پول رایگان است. در این مقاله می‌خواهیم توکن کوین پات (CoinPot) را به شما معرفی کنیم. با تراپی همراه شوید.

توکن کوین پات (CoinPot) چیست؟

در مارچ 2018 سرویس مایکرووالت کوین پات (CoinPot) اعلام کرد که این شرکت قصد دارد با تولید توکن کوین پات (CoinPot) امکانات جدیدی را برای کاربران این میکرووالت فراهم کند. علاوه بر سکه‌هایی که مورد پذیرش میکرووالت کوین پات (CoinPot) می‌باشد، این شرکت یک توکن ایجاد کرده است و آن را یک "asset" نامیده است. آیا مایلید تا با راه‌های به دست آوردن آن آشنا شوید؟ پس همچنان با ما باشید.

توکن کوین پات (CoinPot)

راه‌ها و روش‌های به دست آوردن توکن کوین پات (CoinPot)

برای اینکه بتوانید توکن کوین پات (CoinPot) را به دست آورید، سه راه وجود دارد که عبارتند از :

  • استفاده از یک منبع پشتیبانی شده : هر زمان که شما از یکی از منابع پشتیبانی شده توسط کوین پات (CoinPot) استفاده می‌کنید، می‌توانید به عنوان پاداش 3 عدد توکن کوین پات (CoinPot) جایزه بگیرید. همچنین شما می‌توانید یک توکن کوین پات (CoinPot) برای هر درخواست از سوی ارجاعات خود، دریافت نمائید.
  • ماین کردن توکن کوین پات (CoinPot) : دقیقا مانند دیگر ارزهای دیجیتال شما می‌توانید این توکن‌ها را نیز ماین و استخراج کنید. راه و روش آن مانند روش استخراج دیگر ارزهای دیجیتال است و با استفاده از یک ماینر کوین پات (CoinPot) قابل انجام است.
  • تبدیل ارزهای دیجیتال : از آنجا که کوین پات (CoinPot) دارای یک سیستم تبدیل ارز دیجیتال است، که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا سکه‌های رمزنگاری شده‌ی خود را تبدیل کنند، این امکان برای تبدیل توکن‌های کوین پات (CoinPot) نیز فراهم می‌باشد.

این یک ویژگی بسیار خوب است که یک میکرووالت ارز دیجیتال، توکن مخصوص به خود را نیز داشته باشد. اما شاید بپرسید این توکن‌ها به چه کار می‌آید؟ اساسا قسمتی از ارزش توکن بستگی دارد به آنچه که ما با استفاده از توکن خریداری می‌کنیم. در ادامه خواهیم گفت که موارد مصرف این توکن‌ها کجاست و به چه کار می‌آیند.

با کاربردهای توکن کوین پات (CoinPot) آشنا شوید

برنده شدن در قرعه کشی ساعتی :  هنگامی که توکن‌های coinPot ارائه شدند ، این پلتفرم همچنین اعلام کرد که یک قرعه کشی ساعتی نیز برگزار شود که کاربران بتوانید توکن‌ها را بدست آورید. شما می‌توانید با استفاده از این توکن‌ها بلیط قرعه کشی خریداری کنید و در صورت برنده شدن، توکن کوین پات (CoinPot) به دست آورید.

تبدیل ارز دیجیتال : با استفاده از سیستم تبدیل ارز دیجیتال کوین پات (CoinPot) شما می‌توانید توکن‌های کوین پات (CoinPot) خود را به سکه‌های دیگری به انتخاب خود تبدیل کنید.

توکن کوین پات (CoinPot)

نگهداری توکن کوین پات (CoinPot) : درست است که این توکن‌ها چندان هم قیمت بالایی ندارند، اما کسی از آینده خبر ندارد و ممکن است یکباره افزایش قیمت پیدا کند. پس اگر آن‌ها را به عنوان دارایی برای سرمایه گذاری در آینده نگهداری کنید هم ممکن است برای شما سود دهی داشته باشد.

سخن آخر

اگر شما از علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، ممکن است بدانید که این راه، راهی نیست که در کوتاه مدت شما را به سود برساند. اما از آنجا که توکن کوین پات (CoinPot) قیمت خیلی زیادی ندارد و به دست آوردن آن کار چندان سختی نیست، این می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد که شانس خود را برای سرمایه گذاری از طریق ارزهای دیجیتال امتحان کنید، چرا که اگر هم به سود نرسیدید، ضرر بزرگی متوجه شما نخواهد شد.

بنابراین اگر علاقه‌مند به سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هستید، کوین پات می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شروع باشد. اما برای تهیه توکن کوین پات (CoinPot) می‌توانید با مبالغ کم شروع کنید و شانس خود را امتحان کنید.

در این مقاله شما را با توکن دیگری از توکن های موجود در دنیای ارزهای دیجیتال آشنا کردیم به نام توکن کوین پات (CoinPot) . امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما بودید از شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلاتتان را با ما مطرح نمائید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 20 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر