با ورود اینترنت به دنیای تکنولوژی و فناوری و مجهز شدن دستگاه های کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن های همراه و ... به اینترنت، استفاده از این دستگاه ها بدون اینترنت تقریبا غیر ممکن و بی معنا و مفهوم است. همچنین با ارائه ی انواع اپلیکیشن آموزشی در زمینه های مختلف، یادگیری زبان انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی و ... بیشتر کاربران ترجیح می دهند این برنامه های کاربردی را دانلود کنند و بر روی سیستم های خود نصب نمایند و هر آنچه که لازم است و به آن علاقه دارند را بیاموزند. در این مقاله قصد داریم برخی از این اپلیکیشن ها را که برای تولید کارهای خلاقانه به کار می رود را برای شما عزیزان معرفی کنیم. لطفا جهت آشنایی با اپلیکیشن های خلاقانه جهت استفاده توسط دانشجویان در سال 2019 با تراپی همراه شوید.

با بهترین اپلیکیشن های خلاقانه در سال 2019 آشنا شوید

در این بخش از مقاله برخی از بهترین اپلیکیشنها را به شما معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می کند بتوانید کارهای خلاقانه انجام دهید و دست به تولید آثار مبتکرانه بزنید.

Ableton Live 10

اگر شما در زمینه ی موسیقی دارای استعداد هستید و یا به آهنگسازی علاقه مند هستید، پس نیاز به یک ایستگاه کاری صوتی دیجیتال دارید. اپلیکیشن Ableton Live 10 می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. یک ویژگی خوب این اپلیکیشن این است که اگر شما فراموش کنید که فایل تولید شده را ذخیره کنید، به طور اتوماتیک توسط اپلیکیشن ذخیره می شود. این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن های خلاقانه است، قیمت چندان ارزانی ندارد، اما برای دانشجویان تخفف 40 درصدی در نظر گرفته است. قیمت نسخه ی استاندارد آن 269 دلار می باشد و اگر توانایی مالی داشته باشید می توانید نسخه ی 449 دلاری آن را با امکانات بیشتر، خریداری کنید.

اپلیکیشن های خلاقانه

Adobe Creative Cloud Photography

اگر به شرکت درکلاسهای هنری دیجیتالی علاقه مند هستید، یا در اوقات فراغت خود از گرفتن عکسهای هنری  لذت می برید ، استفاده از یکی از اپلیکیشن های شرکت Adobe  که امکان ایجاد عکس های خلاقانه را برای شما فارهم کرده است، برای شما بسیار ضروری می باشد. برای استفاده از این اپلیکیشن در هر ماه باید 10 دلار پرداخت کنید.

Elf Audio Koala

انواع مختلف برنامه های ضرب آهنگ در بازار وجود دارد ، و برای استفاده جهت افراد در سطوح پایه و پیشرفته طراحی شده است. نسخه ی اصلی آن اندکی گران قیمت است اما با كمتر از 5 دلار ، می توانید از دیگر نسخه های آن استفاده کنید . همچنین این اپلیکیشن برای شما این امکان را فراهم کرده است تا با میکروفون دستگاه خود، صدا ضبط کنید و آن ها را  به ضرب آهنگ  تبدیل کنید. این اپلیکیشن به سادگی قابل استفاده است و تنها 3.99 دلار هزینه دارد.

Evernote

همه ی ما قلم و کاغذ برای نوشتن موارد شخصی و نکات مهم بسیار زیاد استفاده می کنیم. اما توصیه می کنیم یادداشت های دستی را به یک برنامه یادداشت برداری دیجیتال منتقل کنید. Evernote دارای چک لیستی است که می تواند متن را در دورن عکس ها اسکن کند تا قابل جستجو باشد. که این می تواند برای جمع آوری اطلاعات و تحقیق و سازماندهی مطالب قبل نوشتن مقاله یا شروع یک پروژه ضروری باشد.

Headspace: Mediation & Sleep

به طور کلی زندگی در این دنیا بسیار استرس زا است. یکی از راه های مدیریت این استرس و جلوگیری از ابتلا به افسردگی در زندگی و شغل و ... ، مراقبه است. برنامه های زیادی برای مدیتیشن وجود دارد و  Headspace یکی از بهترین های آن ها است. در این اپلیکشن توضیحات ساده و انیمیشن های جالب موجود دراد که در مزاقبه به شما کمک خواهد کرد. پس از گذراندن مرحله ی مقدماتی، انگیزه و عزت نفس شما بهبود خواهد یافت. دارد. هزینه ی استفاده از این اپلیکیشن ماهانه 13 دلار است.

اپلیکیشن های خلاقانه

از دیگر اپلیکشن های خلاقانه در سال 2019 می توان از Insight Timer ، Scrivener ، Pixelmator Photos (iOS) / Pixelmator Pro (Mac) ، Procreate / Procreate Pocket، Bearو Sleep Cycle نام برد.

این ها برخی از بهترین اپلیکیشن های خلاقانه در سال 2019 می باشد که برای دانشجویان بسیار مناسب و مفید است. شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن ها و به کارگیری صحیح آن ها می توانید قدرت خلاقیت و تمرکز خود را بالا ببرید.

خدمت تراپی برای خرید اپلیکیشن های خلاقانه در سال 2019

دوستان، اگر به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه این اپلیکیشن ها نیستید، می توانید روی کمک ما حساب کنید. کافیست تنها لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری ریاضی

امید است آنچه در گفته شد مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. چنانچه شما دوت عزیز نیز در گذشته تجربه ی استفاده از این اپلیکیشن های خلاقانه را داشته اید و نکات مفیدی درمورد آن ها برخورد کرده اید، از طریق کامنت آنها را با دیگر دوستان در میان بگذارید.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 13 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر