بلاک چین (Blockchain) واقعا مکانیزمی است که باعث ایجاد تحول شد، و اکنون همه را به بالاترین سطح پاسخگویی می‌­رساند. دیگر معاملات نادرست، اشتباهات انسانی و ماشینی و یا حتی مبادله ای که طرفین در آن رضایت نداشته باشند، وجود نخواهد داشت. فناوری بلاک‌چین مثل اینترنت است که یک استحکام داخلی را دربر دارد، به همراه ذخیره بلوک‌های اطلاعاتی‌­ که در سرتاسر شبکه آن یکسان هستند. این فناوری از طریق فراهم آوردن امکان توزیع اطلاعات دیجیتال بدون اینکه آن را کپی کند، ستون فقرات و شالوده نوع جدیدی از اینترنت را ایجاد کرد. در تراپی روند بلاکچین کریدیتس و راهبردهای آن را برای شما عزیزان مطرح می‌کنیم.

برای خرید ارز دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید انواع ارز دیجیتال تتر از تراپی

بلاکچین کریدیتس

کریدیتس (Credits): روند جدید بلاکچین کریدیتس برای استخراج کننده های ارز دیجیتال

در 27 آگوست، پایگاه بلاکچین کریدیتس تاریخ شروع معامله ارزی نسبی را اعلام کرد. یک معامله ارزی نسبی مربوط به انتقال توکن‌‌ها (tokens) از پروتکل Ethereum (اتریوم) به پروتکل Credits (کریدیتس)، که به توکن‌داران شرکت اجازه می‌دهد نرم افزار پلت‌فورم کریدیتس را اجرا کرده و به شرکت‌کنندگان تمام عیار شبکه تبدیل شوند. در واقع روند جدید بلاکچین کریدیتس.

این معامله ارزی برای پنجم سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. این معامله از حداقل ۵۰۰۰۰ توکن اجرا می‌شود، رقمی که برای پیوستن به اجتماع شبکه و بهره بردن از فرصت دریافت پاداش روند معامله، مورد نیاز است.

تا ۲ سپتامبر ۲۰۱۹، Credits بیش از ۲۰۰ برنامه دریافت کرده است که اظهار می‌شود بیش از ۲۰۰ عضو (Node) به این شبکه در آینده نزدیک خواهند پیوست.

عملیات نود (Node)، برای اکثر بلاک‌چین‌هایی که با نامتمرکزسازی کامل روی الگوریتم انجمن کار می‌کنند، اساسی است. با محول کردن روند اعتبارسازی معامله به اپراتورهای نود و تشکیل قوانین شفاف هزینه های کارمزد، بلاکچین کریدیتس که بر اساس Node است به اپراتورهای شبکه خود این امکان را می‌دهد که درآمد غیرفعال را بدون قربانی کردن هزینه‌های بالا و استخراج ارزهای دیجیتال، بدست آورند.

الگوریتم اجماع کریدیتس PoA (Proof of Agreement) است.  این الگوریتم شامل خصوصیاتی است که مشخصه DPos (Delegated Proof-of-Stake) و BFT (Byzantine Fault Tolerance) هستند.

مراحل الگوریتم اجماع کریدیتس

  • انتخاب نودها برای تصمیم‌گیری. مقدار لازم نودها –حداقل ۴ نود و حداکثر ۲۰۱ نود- با وضعیت جاری معتبر انتخاب شده برای اجتماع توسط الگوریتمی از یک انتخاب رندوم از نودها ازمیان انبوهی از تمام نودهای شبکه دریافت شده در وضعیت جاری پس از حذف نودها با مقدار سهام ناکافی.
  • رای‌گیری برای سرمایه‌گذاری جاری معاملات و گرفتن تصمیمی درباره معاملات برای اضافه شدن به بلاک یا همان بلوک‌های موجود در بلاک‌چین برای افزایش‌های بعدی در خزانه.
  • افزودن بلاک به خزانه نودهای قابل اعتماد و توضیع بعدی آن در سرتاسر شبکه.

درون یک شبکه، هر نود شانس یکسانی برای معتبر شدن و اخذ پاداش برای عملیات انجام شده، دارد.

بلاکچین کریدیتس

سرمایه‌گذاری از دیدگاه پروتکل Credits، نیازمند ذخیره 50000 کریدیتس‌کوین در کیف پول کاربر است. این رقم، رقم مورد نیاز کوین‌ها برای یک نود جهت شرکت در یک مکانیسم با اتفاق آرا و بدست آوردن پاداش است. مقدار سرمایه اثری بر روی فراوانی نودهای شرکت‌کننده در این پروتکل که با اتفاق آراء هست، ندارد.

پاداش‌ها براساس مزدهای بدست آمده در نتیجه عملیات زیر هستند:

  • نقد کریدیتس‌کوین‌ها بین شرکت‌کنندگان واسط؛
  • آرایش و اجرای یک قرارداد هوشمندانه؛
  • نقد توکن‌های کریدیتس که براساس بلاک‌چین هستند؛
  • خرید اطلاعات از منابع شخص سوم یا واسطه برای خدمات درون سیستمی.

تاکنون، تعداد روزانه معاملات در این بستر و پلتفورم از ۱۰۰۰۰۰ امتیاز فراتر رفته و بخاطر افزایش تعداد dApps براساس پروتکل کریدیتس، همچنان رو به رشد است. امروزه، بیش از ۲۰ dApps وجود دارد که معاملات روزانه درون شبکه‌ای را بوجود می‌آورند. پاداش متوسط برای هر نودی (عضو یا کاربر) که در این عملیات شبکه شرکت می‌کند از ۵۰۰ به ۵۰۰۰ کریدیتس‌کوین در هر ماه تغییر می‌کند.

اجرای این معاملات ارزی نسبی یک اشاره واضح به این است که کل معامله ارزی عمومی توکن‌های این شرکت درحال نزدیک شدن است. معامله ارزی عمومی باز، به‌وسیله جذب شرکایی که به‌دنبال نفع بردن از محصول پیشنهادی شرکت هستند، به سمت گسترده‌سازی روزافزون زیربنای شرکت هدایت خواهد شد.

افزایش پذیرش و کاربرد راهبردهای نرم‌افزار کریدیتس در نمونه‌های بیزینس واقعی، برای بالا بردن تعداد معاملات شبکه‌ای، مشخص و قطعی است. بالا رفتن فعالیت شبکه کریدیتس بدون شک تاثیر مستقیم می‌گذارد بر روی کمیسیون‌ها و کارمزدهایی که برای هر معامله در بلاکچین کریدیتس گرفته می‌شود، و همینطور در ادامه به اپراتورهای نود، شانس بالا بردن درآمدهایشان را می دهد.

بیشتر بدانید:

چگونه به یک توسعه دهنده ماهر بلاکچین تبدیل شویم؟

تاریخ انتشار 16 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر