برخی از ماینرها و سرمایه گذاران و دارندگان ارزهای دیجیتال در کامنت‌ها مرتبا سوالاتی پرسیده‌اند در مورد اینکه آیا راهی برای نگهداری و حمل و استفاده‌ی آسان‌تر از ارزهای دیجیتال وجود دارد. به طور مثال امکان صدور کارت اعتباری برای ارزهای رمز پایه فراهم شده است یا نه؟ برای آگاهی شما از این مطالب و دریافت پاسخ سوالات خود مقاله‌ای که در حال مطالعه‌ی آن هستید را تهیه کرده‌ایم و در این مقاله به معرفی Crypterium کارت جهانی ارزهای دیجیتال پرداخته‌ایم. به منظور کسب اطلاعات مفید دراین زمینه تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

معرفی Crypterium  اپلیکشن مبادله ی ارز دیجیتال

باید به دوستان علاقه‌مند به استفاده از کارت‌های اعتباری در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال بگوئیم که عزیزان، انتظار به پایان رسید، با ارائه‌ی دبیت کارت Crypterium  شما می‌توانید برای مبادلات رمز ارزها نیز از کارت‌های اعتباری استفاده کنید. همچنان با ما همراه باشید تا به بیان اطلاعات مفیدی در مورد Crypterium برای شما بپردازیم.

Crypterium

دبیت کارت Crypterium چیست؟

Crypterium یک اپلیکیشن برای مبادله و استفاده از ارزهای دیجیتال است که خدمات زیر را برای شما ارائه می‌دهد :

  • Crypterium  یک کیف پول رمزنگاری شده و قابل استفاده بر روی تلفن همراه است.(کیف پول میزبان ، به این معنی که شما کلید خصوصی را کنترل نمی‌کنید)
  • Crypterium  یک کارت پیش پرداخت است (می‌توانید از آن برای معاملات آنلاین و آفلاین و برای گرفتن وجه نقد از دستگاه خودپرداز پشتیبانی شده استفاده کنید)
  • ارائه‌ی خدمات بانکی: انتقال وجه به کاربران سایر کشورها.
  • با استفاده از Crypterium  می‌توانید ووچر و لوازم جانبی موبایل بخرید. امکان خرید ووچر اسکایپ، استیم و ... نیز برای دارندگان آن فراهم شده است.

این کیف پول در حال حاضر ارزهای دیجیتال BTC, ETH, LTC, USDC را پشتیبانی می‌کند اما توسعه دهندگان به دنبال برنامه ریزی برای سایر ارزهای دیجیتال که توسط Crypterium    قابل استفاده باشد نیز هستند.

چگونه از اپلیکیشن Crypterium   استفاده کنیم؟

برای به کارگیری برنامه کاربردی Crypterium   کافیست نرم افزار آن را دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس با استفاده از شماره‌ی تلفن و ایمیل خود یک اکانت کاربری ایجاد کنید و یک شماره‌ی شناسایی (Crypterium ID) از این اپلیکیشن دریافت کنید.

Crypterium ID یا شماره‌ی شناسه‌ی Crypterium   به هر کاربری اختصاص داده می‌شود  که با استفاده از آن می‌توانید به مبادله ارز های دیجیتال که توسط Crypterium   پشیبانی می‌شود، با استفاده از اپلیکیشن خود بپردازید بدون اینکه هیچ کارمزدی را بپردازید.

Crypterium

جالب است بدانید که این کیف پول ارز دیجیتال از نوع هاستد (Hosted) است، یعنی کلید اصلی در داخل اپلیکیشن ذخیره نشده است.

یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن Crypterium   این است که ارسال ارز دیجیتال با استفاده از آن، توسط شماره تلفن انجام می‌شود. در واقع شما می‌توانید با استفاده یک شماره تلفن به دوستان خود و به دیگران ارز دیجیتال ارسال کنید. فرد دریافت کننده، یک پیامک دریافت خواهد کرد که در آن نوشته شده است : Crypterium   را دانلود کنید و اکانت بسازید. به محض اینکه او اکانت را ساخت، موجودی مورد نظر که برایش ارسال شده است در حساب او قرار خواهد گرفت.

دبیت کارت Crypterium 

همانطور که گفتیم افراد زیادی هستند که به دنبال کارت‌های اعتباری برای مبادله‌ی ارزهای دیجیتال هستند و خبر خوب برای آن‌ها این است که در اپلیکیشن Crypterium    امکان سفارش دادن کارت اعتباری نیز وجود دارد. این کارت توسط Union pay تهیه و پشتیبانی شده اشت.

در حال حاضر این نوع کارتی که برای Crypterium   ارائه شده است، از نوع پیش پرداخت است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید دارایی‌های دیجیتال خود را خرج کنید. به طوری که شما برای خرید یک کالا یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط یک شرکت، با استفاده از کارت Crypterium    پرداخت انجام می‌دهید و در عوض، فروشنده ارز فیات دریافت می‌کند. به این ترتیب نیازی نیست که شما ارز دیجیتال خود را به ارز محلی در هر کجا تبدیل کنید.

در این مقاله شما را با یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مبادله و ترید ارز دیجیتال آشنا کردیم و گفتیم که ارائه‌ی کارت پیش پرداخت Crypterium   نیز توانسته است به نیاز بسیاری از سرمایه گذاران و دارندگان ارزهای دیجیتال پاسخگو باشد. همچنین Crypterium   یک توکن نیز ارائه کرده است که در مقالات آتی در مورد آن خواهیم گفت.

از توجه و همراهی شما دوستان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 06 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر