دوستان فعال در زمینه‌ی استخراج و مبادله‌ی ارز دیجیتال، همواره به دنبال استفاده از کارت‌های اعتباری برای نگهداری و استفاده‌ی آسان‌تر از ارزهای دیجیتال هستند و در مقاله‌ی قبلی گفتیم که اخیرا اپلیکیشنی به نام Crypterium ارائه شده است که می‌توانند آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند و از طریق اپلیکیشن Crypterium نیز هم به مبادله‌ی ارز دیجیتال بپردازند و هم از طریق آن می‌توانند برای صدور دبیت کارت Crypterium درخواست دهند. همچنین پیش تر گفتیم که Crypterium یک توکن نیز ارائه داده است که در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال Crypterium خواهیم پرداخت. پس با تراپی همراه شوید.

آشنایی با اپلیکیشن Crypterium

مطابق KPMG و H2Ventures ، Crypterium یکی از شرکت‌های برتر فناوری پیشرفته است که یک برنامه موبایل ارائه داده است و نیازهای بانکی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را در زمینه‌ی نگهداری و مبادله‌ی ارز رمزنگاری شده برآورده ساخته است.

اپلیکیشن Crypterium

هدف از ارائه ی اپلیکیشن Crypterium ، قابلیت انجام همه‌ی کارهایی است که می‌توان بر روی ارزهای فیات و پول‌های سنتی انجام داد. ایده‌ی ارائه‌ی این اپلیکشن توسط بنیانگذار TechCrunch Keith Teare و بیش از 400000 کاربر ثبت شده، پشتیبانی می‌شود و روز به روز نیز این تعداد رو به افزایش است.

اپلیکیشن Crypterium چه خدماتی را برای کاربران ارائه می‌دهد ؟

ماموریت اصلی اپلیکیشن Crypterium ، این است که به یک راه حل یک مرحله‌ای برای تمام نیازهای مرتبط با رمزنگاری شما پاسخ  دهد. بسیاری از ویژگی‌هایی که در این نرم افزار موبایل ارائه شده است و با راه‌اندازی آن ، می‌تواند سرعت Crypterium را افزایش دهد عبارتد از :

  • نقل و انتقالات بانکی: شما می‌توانید با استفاده از دارایی‌های دیجیتال خود ، پرداخت‌های ملی یا بین المللی را از طریق برنامه کاربردی Crypterium انجام دهید. شما می‌توانید نقل و انتقالات بانکی را هم به حساب‌های شخصی و هم به حساب‌های تجاری انجام دهید. برای این منظور پس از انتخاب گزینه‌ای متناسب با نیازهای خود ، باید نام گیرنده / شرکت ، شماره IBAN و کد SWIFT / BIC را وارد کنید ، سپس مبلغ مورد نظر برای انتقال را مشخص کنید و فقط ارسال کنید.
  • حساب پس انداز : از جمله خدمات بانکی که توسط نرم افزار موبایل Crypterium  ارائه شده است این است که به شما کمک می‌کند تا 5٪ بازده دارایی خود را پس انداز کنید. بسیاری از کاربران از این ویژگی استقبال کرده‌اند.
  • اپلیکیشن موبایل : از برنامه‌ی کاربردی قابل استفاده  بر روی تلفن همراه  می‌توانید در بیش از 100 کشور برای نقل و انتقال ارزهای دیجیتال و انجام خرید با استفاده از آن استفاده کنید.
  • امکان خرید ووچر : با استفاده از برنامه‌ی کاربردی Crypterium می‌توانید ووچر Skype ، Viber و Steam  را خریداری نمائید و امکان استفاده از آن هم برای خودتان و هم برای دوستانتان وجود دارد.

تا این بخش از مقاله با مهم‌ترین خدماتی که توسط اپلیکیشن Crypterium ارائه شده است آشنا شدید و همچنین دانستید که چه خدماتی برای شما ارائه می‌دهد. اما مورد قابل توجه دیگری که در مورد این اپلیکیشن شایان ذکر است، توکنی است که توسط Crypterium ارائه شده است. در ادامه با ما همراه شوید  تا در مورد توکن Crypterium مطالبی را برای شما عنوان کنیم.

اپلیکیشن Crypterium

آشنا یی با توکن Crypterium یا CRPT

در انواع روش‌های پرداختی Crypterium از توکن‌های CRPT استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از کد CRPT برای پایین آوردن هزینه کارت خود و کسب بازپرداخت استفاده کنید.

  • هر بار که شخصی مبلغ پرداختی را بپردازید ، مبلغی معادل 0.5٪ ارزش تجارت CRPT از حساب کاربر برداشت شده و سوخته می‌شود.
  • توکن‌های CRPT می‌توانند به تنهایی یا با میانگین اضافی در پرداخت هزینه معاملات در نظر گرفته شوند

در حال حاضر ارزش توکن CRPT به قیمت 0.389983 دلار یا 0.00003906 BTC می‌باشد.

در کل برای کنترل تورم و با توجه عرضه محدود آن، این توکن ارز دیجیتال جالب به نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید : توکن Loopring و یا همان توکن LRC چیست؟

در این مقاله با خدمات و ویژگی‌های برنامه‌ی کاربردی اپلیکیشن Crypterium آشنا شدید و همچنین اطلاعات مختصری در مورد توکن  CRPT که توسط Crypterium ارائه شده است نیز به دست آوردید، امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد

در صورتی که پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه می‌شوید حتما با ما تماس گرفته و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی به کمال میل به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهند بود.

لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 06 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر