در قسمت اول این مقاله گفتیم که از آنجایی که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند به ریسک‌ها و خطراتی نیز همراه باشد، بهتر است اطلاعات کافی در مورد مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال و کیف پول‌ها کسب نمائید تا با حفظ نکات امنیتی بتوانید سرمایه‌ی خود را از خطرات موجود حفظ نمائید و در این راه به موفقیت برسید. در مقاله‌ی قبلی شما را با برخی از نکات مهم در این زمینه آشنا نمودیم، در این مقاله نیز به بیان نکته‌ی دیگری در مورد مدیریت درست خطرهای امنیتی سایبری رمز ارزها خواهیم پرداخت. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال

مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال

گفتیم که در زمینه‌ی مدیریت خطر در زمینه ارزهای دیجیتال باید امنیت را در اولویت اول قرار داد و با جنبه‌های مخاطره آمیز کار آشنا شد. همچنین گفتیم که قبل از ورود به عرصه‌ی ارزهای دیجیتال با مشاوره سرمایه‌گذاری خود مشورت کنید تا در صورت امکان یا از راهنمایی‌های وی و یا از راهنمایی‌های شخص دیگری که او معرفی می‌کند، بهره‌مند شوید. نکته‌ی دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید از آگاهی و دانش کافی در مورد رمز ارزها و چگونگی عملکرد این سیستم برخوردار باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا مطالب بیشتری را در این زمینه برای شما بیان کنیم.

  • همیشه اطلاعات خود را به روز نگه دارید

برخی از خطراتی که وجود دارد مربوط می‌شود به عدم آگاهی از مفهوم درست کلید خصوصی و اینکه سیستم ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند.

در حقیقت افراد باید این حقیقت را بدانند که مسئله‌ی ماینینگ و تبادلات ارز دیجیتال تنها به روشن کردن و استفاده از دستگاه ماینر ختم نمی‌شود. ارز دیجیتال نیاز به این دارد که زمان بیشتری را برای آن بگذارید. از نظر بسیاری از متخصصین، علاقه‌مندان به حوزه‌ی ارز دیجیتال باید زمان بیشتری را به مطالعه و کسب دانش در مورد رمز ارزها، بلاک چین و چگونگی عملکرد این سیستم اختصاص دهند.

هر چه اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، بهتر می‌توانید جوانب امنیتی کار را درک کنید و به بهترین شکل ممکن به مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) بپردازید.

یکی دیگر از راه‌های به دست آوردن دانش در این زمینه از راه کسب تجربه است. نظارت و مبادله‌ی ارز دیجیتال نیاز به زمان زیاد، صبر و بردباری و دقت بسیار بیشتر از ارزهای معمولی دارد و شما باید این مسئله را به خوبی در نظر داشته باشید. به همین دلیل بسیاری از افرادی که در این زمینه تجربه‌ی بسیاری دارند توصیه کرده‌اند که از مقادیر کم برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید. به این صورتکه ابتدا یک حساب باز کنید، یک کیف پول تهیه کنید و مقدار کمی ارز دیجیتال بخرید. به طور مثال به اندازه‌ی 10 دلار خرید کنید و منتظر بمانید تا نتیجه مطلوب حاصل شود، که اگر نتوانستید سودی کسب کنید، ضرر زیادی هم متوجه شما نشده باشد.

مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال

شروع کار با یک سرمایه کم برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا کل فرایند را بهتر درک کنید و همچنین بتوانید متوجه شوید که این پلتفرم چگونه کار می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید یک سرمایه‌گذاری قابل قبولی انجام دهید،  باید تصمیم بگیرید که علاوه بر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، برای یادیگری مطالب مربوط به آن نیز سرمایه گذاری کنید. در غیر این صورت باید از یک شخص ثالث برای مدیریت سرمایه خود کمک بگیرید.

به این ترتیب چنانچه مطالب گفته شده را در راس کار خود قرار دهید با دید بازتر و بسیار آگاهانه‌تر می‌توانید به فعالیت و سرمایه گذاری در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال بپردازید و هنگامی که به مسئله یا مشکلی در این زمینه برخورد کردید، با استفاده از دانش و آگاهی خود بتوانید تشخیص دهید که برای حل مشکل پیش آمده از کجا باید شروع کنید.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. عزیزان چنانچه بعد از مطالعه‌ی مقالات اراده شده در سایت تراپی، به سوال یا مشکلی برخورد کردید حتما با ما تماس بگیرید و سوال یا مشکل خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

اگر شما دوست عزیز نیز در زمینه‌ی مدیریت خطرهای امنیتی سایبری ارزهای دیجیتال تجربیات مفیدی کسب نموده‌اید، لطفا از طریق کامنت آن‌ها را با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از آن مطالب مفید بهرهمند گردند.

تاریخ انتشار 02 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر